Forum

Lidt tidligt men vi skal i gang og have så mange med som muligt fra start af

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 5

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 2 etape

Bud til 1 etape skal være skrevet i denne tråd senest lørdag den 29/8 kl 14.15

Jeg skal nok finde lidt præmier i gemmerne, men jeg tør godt love en Oslo-Cruise til vinderen allerede nu

Husk man skal være med fra start af og gætte rigtigt på alle etaperne for at kunne gå videre

Hvis alle kikser her i starter (den første uge) går alle der har afleveret et bud i denne runde videre til næste etape alligevel

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ewan & Sagan

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Ewan og Kristoff

Ewan og Sagan

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Bennett (den irske af slagsen) og Sagan

Sam B og Caleb

Caleb & Sam B

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sam B & Ewan

Caleb Ewan & Sam Bennett

Sagan-Caleb

sam bennet og caleb

gun144.150Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
hvorfor kan i ikke vise etape profilerne

Caleb Ewan & Sam Bennett

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Sam Bennet og Nizzolo

Caleb og Sagan

C.Ewan og S.Bennett

Bennett og Ewan

DeGent og Ewan

Ewan-Sagan

Bennet og Ewan

Allan Hansen46.785PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinder
MAND 57 År

Bennett og Ewan

Ewan og Colbrelli

Caleb Ewan og Sam Bennet

Caleb Ewan og Peter Sagan

Ewan Bennet

Ewan & Sagan

Caleb Ewan og Peter Sagan

Caleb Ewan og Peter Sagan

Sagan & Ewan

Sagan og Ewan

Sagan og Ewan

Bennet og Ewan

Caleb Ewan Og Peter Sagan

Ewan & Bennett

Ewan & Sagan

Ewan & Nizzolo

HubabansJuve695Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Bernadeschi EM Topscorer 2016

Ewan og Sagan

Ewan og van aert

SAm B og Ewan

Sagan & Ewan

Ewan og Van Aert

Sam B & C.Ewan

Caleb Ewan og Peter Sagan

Sagan og Ewan

Sam Bennett - Peter Sagan

Mikkel Westh Nielsen6.085Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Benny dummmedunk

Sam Bennet & Sagan

Karui3.500PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinder
Easy Win!

Caleb & Sam B

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Ewan og Sagan

Sagan og Ewan

Sam B & Sagan

Caleb Ewan og Peter Sagan

Sam Bennett og Caleb Ewan

Caleb Ewan + Sam Bennet

Ewan og Sagan

Ewan og Bennet

Ewan & W. Van Art

Caleb Ewan & Sam Bennett

Ewan & Sam B

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Sagan & Ewan

Viviani og ewan

Caleb Ewan
Sam Bennett

Peter Sagan og Wout Van Aert

Ewan og Bennett

Ewan og bennett

Ewan og sagan

Ewan og sagan

Bennett og Nizzolo

Ewan og Sagan

Ewan og Sagan

Caleb Ewan & Sam Bennett

Sagan og ewan

Spillemandsen525PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Jeg slår alle!

Ewan & Bennett

Ewan og sagan

Ewan & Sam Bennett

Caleb Ewan og Sam Bennet

Sagan og Nizzolo

Sagan og Van Aert

Ewan og Bennett.

Sagan + Ewan

Sam Bennett & Trentin

Ewan og Sam Bennett

Sagan & Sam Bennett

Caleb Ewan & Sam Bennett

Nizzolo + Ewan

Ewan og Sam B.

Ewan og Sam Bennet

Nizzolo & Ewan

Ewan og Sam Bennett

Ewan og Sam Bennett

Sagan & Sam Bennett

Ewan og Sam Bennett

S. Bennett og Ewan

Ewan og Sagan

Ewan og Sam Bennett

TelekomBjarne1.505Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Jeg vinder lortet

Sagen - Caleb E !

Ewan og Bennett

Ewan og Sagan

Ewan & Nizzola

Ewan & Alaphilippe

Ewan & Bennett

Ewan & Nizzolo

Ewan & Bennett

Ewan og Sagan

Så er der over 100 der har budt ind med bud på 1 etape :-)

Jeg må heller selv byde ind mens jeg husker det

Der er jo mange muligheder og alt kan ske på 1 etape som vi så sidste år

Jeg satser på Ewan og Nizzolo

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ewan og van Aert

Bennett og Nizzolo

Ewan & Bennett

Ewan og Bennett

Ewan & Sagan

Ewan & Nizzolo

Sagan og Ewan

martin winther bolet81.670Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 1%
Målsætninger for Aalborg BK Blive danmarksmester- tjek Slå italienere ud af en klubturnering- tjek Tage point på Old Trafford- tjek Overvintre på sidstepladsen UDEN at rykke ned- tjek Målsætning 2011/12 Kvalifikation til europa league

S. Bennett og Ewan.

Alaphillippe og Sagan

Ewan og van Aert

Ewan og bennet

Ewan og S. Bennett

C. Ewan og S. Bennett

Ewan og Bennent

Sam Bennett og Peter Sagan

Ewan og Pedersen

Sam B og Sagan

Sam B og Sagan

Sagan og Nizollo

C. Ewan & S. Bennett

Caleb Ewan & Sam Bennett

Sagan og Nizollo

ewan og bennett

C. Ewan & S. Bennett

Bennett og Ewan

Sagan
Ewan

Peter Sagan og Caleb Ewan

Caleb Ewan og Sam Bennet

Caleb Ewan og Peter Sagan

Ewan & Bennett

Ewan + Sagan

Caleb Ewan - Sam Bennet

Fixer2.030Top 1%BronzebægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
slip .... SÅ den håndbremse

Ewan - Bennett

Ewan og Sagan

Ewan - Bennett

Og stor tak til Benned for at du gider arrangere dette igen i aar ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ewan og Sagan

Ewan og Sagan

Patrick Strelecz Larsen🏆67.085Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Præmievinder
10% Luck, 20% Skill, 15% Concentrated Power of Will, 5% Pleasure, 50% Pain, and 100% Reason to Remember the Name.

Nizzolo og Ewan

Nizzolo og S. Bennett

Ewan og s.Bennett

"Dynamitten"2.235Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Sam Bennett og Ewan

Nizzolo & Sagan

Bennett og Ewan

Nizzolo og Ewan

Ewan & Sagan

Bennett & Sagan

Caleb Ewan og Peter Sagan

60eren0
Rolf er ligeså ren som Joe's samvittighed

Bennett og Ewan

Sagan & Ewan

Sagan og Bennet

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Sagan og S. Bennett

Ewan & Sagan

S. Bennet og C. Ewan.

Ewan og Sagan

Bennet/ewan

Sagan
Og Ewan

Sagan
Og Ewan

Ewan og Sam Bennet

Ewan og Sagan

Ewan og Sagan

Caleb Ewan og Sam Bennet

Caleb Ewan & Sam Bennett

Tak fordi du gider igen igen Bennedbæk!

sagan og ewan

Evan og sagan

Ewan og Bennett

Ewan og Bennett

Tjock810Valideret KontoTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Præmievinder
1. FCK 2. Real Madrid 3.Man Utd 4. Juventus 5. ALT andet end BIF...........

Ewan og Sagan

Ewan og Van Aert

Ewan og Nizzolo

Sagan og S Bennett

Ewan & Sagan

Ewan og Sagan

Bennet og Ewan

Bennett og Ewan

Ewan og S Bennett

S. Bennett og Ewan

Caleb Ewan og Sam Bennett

Ewan og Van Aert

ahb150118.110Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
asdasd

Ewan og Nizzolo

Ewan og Nizzolo

Ewan og Sagan

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Ewan & Nizzolo

Ewan & Sagan

Mutolol7.435Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Ewan
Aert

Ewan & Sam Bennett

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Nizzolo og Ewan.

Nizzolo & Sam Bennett

Ewan & Sam Bennett

Forlan får lov at være sidst mand
God tour

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har - som de fleste andre vist - satset på Ewan og Bennett i dag her i Benneds udskilningsløb, men er sgu da blevet lidt i tvivl efter at have hørt bl.a. Mads Petersens interview, hvor han siger de vil forsøge at gøre løbet så hårdt som muligt.

De folk der har taget en supersprinter - plus en mere puncheur type a la Sagan og van Aert, de har måske været klogere end jeg, da der åbenbart er fare for at det ender med at blive SÅ hårdt at Ewan, Bennett, Viviani m.fl. at måske ikke kan følge med på bakkerne - Nå hvis hverken Ewan eller Bennett rammer top 5 er vi jo mange der ryger allerede her i runde 1 ♥☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Top 5
Kristoff
Mads P
Bol
Sam Bennett
Sagan

Så hvis man ikke har en af dem er man ude desværre

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvorfor får man minus 100000 for alle alle rytte

LHM. De har ikke opdateret pointene endnu. Regn altid med et par timer efter hver etape, før pointene passer.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Her jeg godt holde

Her jeg godt holde

Her jeg godt holde

Er mine hold gode eller dårlig

Ha ha, kun een eneste har vist fundet Kristoff - og ingen overhovedet har fundet Mads P - efter en hurtig gennemgang, men de fleste har vist enten Bennett eller Sagan ☺ og går dermed videre ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg havde Kristoff og overvejede Mads P. til det sidste, men danskeren fandt alligevel ikke vej til mit hold.
Er alligevel tilfreds med at have haft vinderen fra Norge.

185 forskellige managers var med fra 1 etape af og det må siges at være godkendt :-)

26 gættede faktisk forkert, bl.a. ham Bennedbæk det fjols

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark