Forum

Jeg den generelle holding herinde er at der ikke skal laves om på cykelspillene, nu har de jo været sådan her de sidste 70 år så hvorfor skulle man ændre det... Jeg tror heller ikke swush er interesseret i at ændre de spil som har nogen at de største indtægter i løbet af året... Men hvorfor så ikke lave endnu et spil..

Så jeg har et forslag til hvordan sådan et spil kunne se om (en blanding af de to nuværende spil, men også en del nyt ellers er der vel ingen grund til at tænke på endnu et spil).

- Man skal ha 16 ryttere (så er man fri for at 80 % af holdene er ens)
- 8 kategorier (man kan hurtig dele de 4 nuværende kategorier op i to - fx kat 1 med 6 ryttere i den første halvdel og 10 ryttere i den anden halvdel).
- Man vælger 2 ryttere fra hver kategori (og lad os sige max 3 mand fra samme hold, så man ikke har 8 mand fra Jumbo og Ineos).
- Man har 3 udskiftninger på hver hviledag. (man skifter selvfølgelig en udgået rytter ud, men ellers ud med en rytter som selv ikke har fundet formen til løbet eller hvis alle sprinteretaperne ligger i første uge, så ud med dem på første hviledag).
- Pointsystemet kan være lidt ligesom manager er nu (dog med en ændring om at pointne i bjerg-/spurtkonkurrencen ikke får lige så mange point dem i den samlede stilling) det er jo bare for dumt at nr. 6 i bjergkonkurrencen får lige så mange point som nr. 6 i den samlede stilling.

Mere tror jeg ikke jeg kan finde på nu...

Diskuter om endnu et spil er overflødigt eller om det kunne være en god ide og eventuelt andre regler til et nyt spil.. Jeg tænker ikke at folk smutter fra de andre spil bare fordi der kommer et spil mere (jeg gør i hvert fald ikke), så det må da være en mulighed for swush for at tjene ekstra penge.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Knald go ide - enig med alle punkter. Kom i gang med at lave det hurtigst muligt

Skrivefejl i første linje.. Dumt...

Jeg tror den generelle holding herinde osv.... Det skulle der stå...

Stemte: Jeg henter popcorn

For mig at se er der ikke brug for 3 spil i samme grand tour.

Jeg mener hellere der skulle laves et manager spil der dækkede hele world touren.

Stemte: Go ide med et nyt spil - har dog lidt andre ideer end de opstillede punkter

Ikke dumt ... lyder ædrueligt, og det vil pynte med en opdatering i hvert fald.

Jeg er samlet set stadig af den opfattelse at man roligt kunne droppe lotto-spillet - det med daglige udskiftninger, og i stedet samle kræfterne om det klassiske rigtige spil! MEN - det skal laves OM - og på den måde som alle med indsigt har sagt i 60 år - Der skal åbnes for udskiftninger/reserver i hver kategori!

Nå, ja ...og hver gang der er noget oppe om modificering af spil generelt, så bør det mest irriterende element nævnes, nemlig det forhold at der er et helt grinagtigt spøg og skæmt niveau for præmier. Og at man fortsat ikke som minimum evner at hente nogle præmie-sponsorer ind virker stadig utroligt.

RMIR63.835BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere