Forum

hvilke af disse 3 danskere er bedst i en spurt

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Kasper Ankergren

Ankergren eller Allanfillip

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: Magnus cort

Helt sikkert Magnus, med Ankergreen lige bagefter.

Men som Aske siger, så er Allan Phillip også ret god.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Stemte: Kasper Ankergren

Ankergren er et frækt valg, men pas på! Han har problemer med sine "whereabouts".
Faktisk har ingen nogensinde set ham.

Stemte: Kasper Ankergren

Jeg har ikke lige hørt om Ankergren før, men han lyder hurtig.

Stemte: Søren Kragh

jeg fik solstik da jeg skrev dette selvfølgelig hedder han Andersen

Stemte: Søren Kragh

Søren Kragh Jacobsen slår Kasper Ankergren any day

Stemte: Magnus cort

Magnus Cort må være den bedste af de tre men tit ender de jo med at skulle hjælpe deres kaptajner, det gælder også
Søren Kragh Andersen og Kasper Asgreen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Magnus cort

Det er faktisk som da vi var børn. Der blev den tykke - det er de fleste danske børn desværre nu, de rødhårede, dem der havde det fagligt svært - kunne være ordblindhed - eller bare dem der var nemme ofre at tage ud. Specielt hvis de ikke kunne gøre sig i idræt.

At man så som voksen heldigvis føler en vis skamfuldhed. Jeg gør anyway. Det er hvad det er. For har da været til en række reunions, hvor netop de typer stod skarpt og havde fået et rigtig fint liv.

Hvor vil jeg hen med mit `vås`mon?

Henrik07. Måske der hvor jeg undrer mig over at du sætter alle disse besynderlige afstemninger op. For du har jo fulgt cykling i mange år. Og tænker du ser rigtig mange løb? Tænker dog samtidig at du ikke følger relevante cykelsites som:

Velopro, Wielerflits, Spaziociclismo som de ypperste. Eller for den da ..... Bare feltet. Fedt dansk cyklesite.

Rolf Sørensen, CAS, BT og EB holder ikke niveau på det rette faglige niveau. Lyt med fordel til Bay , Holm, Worre og nu J. Mørkøv. Folk der har fingeren på pulsen.

Der for kan det - morsomt som det er - virke besynderligt at du spørger om Cort er hurtigere end Asgreen eller SKA.

For ja. Vist er han da som udgangspunkt det. Han har to Vuelta sprintsejre under bæltet. Den slags kommer jo ikke dumpendende ned fra himlen. Om end jeg er sikker på nogle vil mene jeg er en pauseklovn . For der var jo ingen modstand og bla bla..

Vinder i Paris - Nice. Yourshire, Bink Bank og senest i 2020 i Besseseges.

Nå ja. Så også otte i Milano - Sanremo.

Tre virkelig fede danske ryttere du sætter til skue. Og alle kan reelt blive verdensmestre. Har selv Cort på min liste inden han slutter karrieren.

Du sætter løbende morsomme afstemninger op. Og det skal du sgu have cadeau for. Kræver sin mand at turde sætte sig selv til spot og spe.. Jeg kan godt lide din type. Specielt når du giver Allan Fillip plads.

Ser frem til et flot anarkistisk TdF. Hvor en del favoritter måske allerede er sårede eller ude (af form).

Tager Dumoulin stikket hjem?

Det blev langt. Men er du her stadig Henrik. Så fyr løs med alt du har på hjerte, og lad være med af at skifte for mange ryttere hver dag!

2. Etape bliver afgørende (måske) for hvem af os der ender i top 10. Som vel mindst må være målet.

God TdF.

Stemte: Magnus cort

Chapeau til Hjertensfryd og hans kommentar 🙂

Bliver spændende med 2. etape. Bliver det en Allan-Phillip, GvA eller lign type der tager den Gule og holder den et stykke ind i løbet?

Stemte: Kasper Ankergren

Stemmer på Ankerberg nu hvor van Avermand ikke er en mulighed..

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere