Forum

tror I der nogle løb i år og i hvilken rækkefølge ?
eller venter man til 2021 !


Der kommer masser af cykelløb håber jeg og byder ind med at

TDF starter den 28/8
Giroen den 3/10
Vuelta den 1/11
Vm 27/9

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

der kan komme ændringer for der jo 182 rytter med meget lidt afstand.det er jo virus tider
ellers er der "cykling fra hjemmet" som jeg så i går

Der kommer helt sikkert nogle ændringer, Henrik. F.eks. skal rytterne holde 2 meters afstand til den forankørende rytter under hele etapen. Det gør selvfølgelig også etaperne lidt mere kedelige, da vinderen jo er den rytter, der ligger forrest lige fra etapestart.

Ikke rigtigt Daniel! Man må overhale på veje der er bredere end 2 meter men selvfølgelig træls på et finale bjerg hvor vejen aldrig blir bredere end de 2 meter😳

Holdtidskørsel bliver også træls..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

og sidevindskørsel bliver ikke muligt. Bliver sgu en tynd omgang!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

blir heller ikke sjovt for flaskedrengen, der både skal spritte bananer og
saftevand af, inden han sender det videre..

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

De skal nok heller ikke regne med at få et skub ned ad enkeltstartsrampen, eller hvis de styrter eller skifter cykel..

(måske et lidt halvhjertet skub med albuen, mere kan det nok ikke blive til)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker