Forum

Har fire præmier jeg da egentlig gerne vil nå at få spillet - inden 30/9.

Men, når jeg følger det link der er tilgængeligt (under præmier her). Så for jeg `ikke tilgængeligt`hver gang.

Er der mon en af jer andre vindere der kan/vil forklare hvordan jeg med fordel kan gribe problemstillingen an?

På forhånd tak......


Hvis det er Oddset freebets, så kan du med fordel ringe til Danske Spils support og få hjælp til at indløse dem.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg har samme problem når jeg prøver på min iPad
Men det virker uden problemer på telefonen.

Good Luck

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, burde jo nok lige have skrevet specifikt hvilke typer præmier der er tale om - sad vist og kogede.

Men, tak til jer begge.

Og tak for sæsonens tre GT. Vi ses til forårets Giro.....

Lykkes det at få det til at fungere?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det lykkedes gnm. mobilen ja....

Godt at høre - ses til Giro 2020!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Savner Giro"en...........

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

@ TA:

Ses da til foråret senest. Og da oplagt godkendt/nydeligt+++ med tre gange top 25.