Forum

Hej Swush,

Hvis i læser med, er der fejlagtigt givet minus 90.000 til en lang række ryttere for sen ankomst.

Ville være super hvis i kan rette fejlen inden handel åbner om en lille times tid.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

ja Sam Bennett kom åbenbart 30 minutter for sent selvom han vandt etapen !?!?!

Tror ikke de når at rette det før handlen åbner :S Må vente til imorgen med at sætte hold, er jo mange points som mangler her, og trods alt penge præmier med.

Det går jo alligevel lige op. Alle får minus 90.000. Så alt i alt går det lige op. Der er bare det med mezgec som skal rettes.

@3, det påvirker jo kaptajnpoint, da -point ikke tæller med der.

Yep, plus at Bennetts værdi stiger mere, hvilket betyder man får mere for ham når man sælger ham ;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Fejlen er rettet - tak for hurtig udrykning, Swush.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Lykkes dem at rette i tide :)

Undrer mig over Mezgec står som om han gennemførte etapen, også på Pro Cycling Stats? Han blev jo desværre fragtet væk i en ambulance efter styrtet.

Det er fordi han styrtede så tæt på mål. Så står han som gennemført, og får muligheden for at stille til start i dag igen. Hvis han ikke starter står der bare DNS.

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

KristianNohr, den har jeg aldrig hørt før ? Er du sikker på det og hvor har du Evt. Læst/hørt det ? Jeg er ret sikker på at man skal gennemføre en etape for at kunne stille til start dagen efter. Men jeg kan tage fejl jo 😊

Det står i UCI’s regler gældende for alle professionelle cykelløb:

"In the case of a duly noted fall, puncture or mechanical incident in the last three kilometres of a road race stage, the rider or riders involved shall be credited with the time of the rider or riders in whose company they were riding at the moment of the accident. His or their placing shall be determined by the order in which he or they actually cross the finishing line."

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Man da han ikke krydsede målstregen, gælder denne fortsættelse af paragraffen:

"If, as the result of a duly noted fall in the last three kilometres, a rider cannot cross the finishing line, he shall be placed last in the stage and credited with the time of the rider or riders in whose company hewas riding at the time of the fall."

Det må være den korrekte fortolkning, og holdet.dk bør så tilføje denne detalje efter deres beskrivelse: " Ryttere, som starter en etape uden at gennemføre, får -150.000 på dagen." Så skulle det være på plads fremover.

Har du overvejet om Mezgec krydsede stregen til fods. Og dermed kom safe home på etapen?

Måske misforstår jeg hvad du mener Cumo
Men de holder sig jo til resultatet ligegyldigt hvor forkert og uretfærdigt det så end er og der står han som nr 163 på etapen og skal derfor ikke have -150.000

han gik ikke over stregen, han blev smidt op på en båre og kørt afsted med ambulance

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Til Bennedbæk:

Jeg er helt med på, at han ikke skal have minus - jævnfør lovteksten.
Det jeg mente var, at der i holdet.dk's beskrivelse evt. kunne stå:

"Ryttere, som starter en etape uden at gennemføre, får -150.000 på dagen. Hvis rytteren dog styrter indenfor de sidste tre km. og ikke efterflg. krydser målstregen, bliver han placeret sidst på etapen i samme tid som de ryttere, han kørte i gruppe med, da styrtet skete".

- eller hvordan det ellers kunne formuleres :)

Så ville vi ikke have haft denne diskussion i forum.