Forum

Man byder ind med to navne

Man skal have mindst en af dem i top 5 at gå videre til 10 etape.

Bud til 9 etape skal være skrevet i denne tråd senest Søndag kl 15.00

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Lopez & Quintana

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Lopez og Roglic

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Lopez og Quintana

Lopez og Roglic

Jeg brækker mig hvis det her udbrud holder hjem jeg solgte Rojas, Aranburu og Van der Sande.............Alle sammen er i udbrud

Da der kom forslag frem på forum om en "Slet Hold"- knap, tænkte jeg med
det samme på dig, Jig, og også mig selv for den sags skyld - ved simpelthen
ikke hvor mange gange jeg har haft lyst til at slette hele lortet, når spillets
udvikling går mit hold totalt imod.

Hvis man vælger at indføre en sådan knap, skal man nok også indføre en
24-timers fortrydelsesknap ;-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

6# Argggggggg der er fandme grænser for hvor uheldig man har lov til at være..............Solgte Cavagna efter han havde brugt kræfter på enkeltstarten, dagen efter går han så i udbrud og kommer nr. 10...............Sætter så Aranburu som anfører på en etape, der lå rigtigt godt til ham. Han klokker i den og ender som nr. 11.........Så sælger jeg Stybar og går glip af 100.000 i bonus fordi Gilbert vinder + Spildt transfer...........Og fandme om Aranburu så ikke kommer nr. 2 på en etape der nornalt ikke ligger til ham efter at han har brugt en masse kræfter de andre dage....Nu mangler så bare at Van der Sande + Rojas også kommer i top 15.........Jeg har simpelt hen ingen forklaring på hvordan det kan lade si ggøre

Så dem jeg solgte endte som nr. 2, 4 og 6........................-....

Det kostedet næsten en million point for mig at skifte 3 personer ud der normalt ikke passer på etapeprofilen.

Forstår så udemærket din frustration - solgte godtnok kun 1 rytter til idag,
ung gut der så ud til at koge helt over i gårdsdagens udbrud, han blev så
2'er idag. Det må være noget heftig morgenmad Aranburu indtager :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

  1. 9
Piv Piv..
Igen Igen...;)

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Mon ikke man ville være bedre hvis man ikke altid skulle lave sit hold efter hvad Hr. Alexgaard mener... Men det er jo bare så svært at lade være...

Det er ikke uden grund, at det lige netop er Emil Axelgaard der skriver
optakter på Nordens største cykelsite. Jeg kender ikke nogen med større
cykelsportsindsigt end Emil A, og hans record siger også 5 år i streg som
vinder af Feltets helårscykelspil.

Og jo, jeg lader mig også påvirke/inspirere af Emil A, og tror også jeg
skylder ham en kage eller to, for nogle gode vindertips på div. betting-
sites :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Det svære er at man er nødt til at gå imod Emils analyser hvis man vil lave forskellen. Problemet er bare at han næsten aldrig overser noget.

Higuita kan rende mig noget så grusomt, hvis han viser noget idag...............Jeg har oddset på Poels til at vinde dagens etape

Du kan da vist kun takke De La Cruz hvis Poels ikke vinder i dag.. Magen til elendig hjælper skal man lede seriøst længe efter

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

16# Ja og ham har jeg selvfølgeligt i det andet managerspil..........Jeg var ved at få et flip da jeg så at både Higuita og Bouchard var i udbrud har solgt dem begge to..................Det ville lune lidt at ramme Poels på oddset.......

Det er det ringeste udbrud jeg har set længe og har ødelagt en masse for hinanden, Atapuma og Herrera kører jo også med hovedet under armen

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

ØV det ser sort ud for mig..............lorteudb-rud og lorteastana

Stærkt med Latour i dag Benned... En Kelderman i stedet for OR ville ikke have været dumt.. Men det er altid så nemt at være bagklog...

Ja det var spændende, han måtte godt lige have vundet men foran Q var vigtigt for mig da det var det var ham jeg kunne have valgt i stedet for Latour men heldigvis havde jeg is i maven

En lækker Olfine fra Lydolphs i Hellerup :-)

Jeg er jo lidt konservativ og har nogen rytter typer jeg ikke kan lide og derfor meget sjælden køber, Kelderman er en af den:-(

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Haha godt du ikke har de store problemer med Pogacar og Roglic så...
Men jeg vil da gerne indrømme at Keldermen er en utrolig kedelig cykelrytter, hvis det er det der gør at du ikke kan lide ham...

Godt nat jeg går i seng

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hov - sen ankomst 30 minutter til alle ryttere, det er vist en fejl Swush!

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ikke til alle, men i hvert fald til mine ryttere, så det må I godt se at få lavet om...

En forkert opdatering... Kan det nu passe...

Mezgec har f.eks ikke fået minus for sen ankomst

Mezgec skal jo ikke have minuspoint for sen ankomst, da han sad i feltet ved 3km-mærket..

Men er han ikke udgået?

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nej han er ikke udgået da han styrtede med under 3km til mål. Han udgår først hvis han ikke stiller til start imorgen.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Mezgec kom slet ikke over stregen i mål. Udgik efter styrtet, kørt væk i ambulance. Så det er vel minus 150k.

Nej hvis du styrter inden for 3 km fra mål behøver man sådan set ikke komme i mål. Ifølge reglerne gives samme tid som vinderen. Mezgec er således ikke DNF for etapen, men blev sidst. Han udgår først hvis han ikke stiller til start imorgen.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

-150k hvis han ikke kom over stregen.

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

@31

Udelukker ikke du har ret, men hvor ser du den regel henne, og kender du til fortilfælde, man skal vel stadig køre over stregen for ikke at udgå (og få samme tid) uanset om styrtet er på de sidste 3 km? Procyclingstats har ex. også sat ham som DNF nu.

Nej, han er ikke udgået, men har fået samme tid som vinderen. Det er normal praksis, da han er styrtet indenfor 3km.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

De har faktisk lige ændret det der, og kan se han også er med i klassementet på på Lavuelta nu. Så du havde ret og han bør ikke få de 150000 minus, ikke at det gør den store forskel da de fleste nok har ham. Bennetts tidsminus er mere relevant for os der tog ham som kaptajn. Interessant nok ellers.

Thomas Adamsen han skal have minus 150.000...........Der står påbegyndt men ikke endt etape................Man har ikke sluttet etapen hvis man ikke er kørt over stregen

Thomas Adamsen har selvfølgelig rytteren, så kender vi ham igen.

Han skal klart have -150.000 for ikke at komme over stregen

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jo, han har teknisk set afsluttet etapen. Det gør alle der styrter indenfor 3km mærket.
Om han går over målstregen, kører i en ambulance eller løber som Froome gjorde engang, så bliver han noteret for at have gennemført etapen. Han får sidstepladsen på etapen, men får tildelt samme tid som vinderen.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Askemayn, jeg forklarer såmænd bare reglerne. Hvad vi skriver herinde har ingen indflydelse på resultatet.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg har selv Mezgec, mon ikke de fleste har det i øvrigt så det ikke gør så meget forskel, men Thomas har altså ret her. Mezgec har nu fået placeringen som nr 163 hos lavuelta på etapen, så det må vel alt andet lige tælle som at han har gennemført etapen alene ved at nå til de sidste 3 km, uanset han så ikke kom over stregen. Det officielle resultat må jo tælle.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om at man kan få et resultat selvom man ikke kører over stregen.. Men Vuelta har givet ham placering nr 163 i går, så det er vel rigtig...
Og det går nok også alt sammen.. 95 % af holdene som skifter ud dagligt havde ham vel i går...

Nå linket er for langt, men reglerne kan findes på UCI’s hjemmeside, og den relevante paragraf er 2.6.027

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Havde S. Kuss på holdet på sidste etape opad.....................-........Det er klassisk

Har nr. 1, 3, 4, 8, 9 og 12 på etapen i dag på mit manager hold - mere end godkendt ☺

Altså Kuss, Hart, Rodriguez, Roglic, Valverde og Pogacar på mit hold - og altså også nr. 1, 2 og 3 i klassementet Roglic, Valverde og Pogacar

- jeg er sgu en lille smule stolt i dag - og tager formentlig et ganske stort hop opad i stillingen i Manager ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Nej, det har du så ikke..

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hvorfor skal du ødelægge det Thomas. Han mangler Oscar. Men har dog et yderst godkendt hold i dag.

Det var ikke for at ødelægge noget, og troede nu det var Roglic der manglede, men jeg har vist kigget på det forkerte hold/spil. Og ja, holdet passede rigtig godt til dagens etape!

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det blev til en flot 2 plads i runden Maastricht, lidt øv du ikke lige kunne hive en 1 plads hjem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sorry, Thomas har ret, jeg har IKKE Oscar Rodriguez, men kun de 5 andre, Jeg har derimod Oscar Rodriguez på mit gratis hold i Vuelta SPILLET - min fejl, at jeg forveksler de 2 hold - men nu ganske sejt alligevel, og jeg blev fanme fucking næstbedst af alle i Manager i dag, jeg klapper mig selv på skulderen ☺☺☺♥♥♥

Og tak til min gode ven Benned ovenfor for de venlige ord ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Yep, jeg forvekslede også de to hold. Til gengæld har du også Padun som blev nr. 5.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Også mange tak til min gode ven her Forlan ☺♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥