Forum

Man byder ind med to navne

Man skal have mindst en af dem i top 5 at gå videre til 3 etape.

Er lidt ferieramt den første uge så I må selv lige holde lidt styr på om I går videre eller om I er ude

Bud til 2 etape skal være skrevet i denne tråd senest Søndag kl 12.30

Jeg skal nok skaffe nogen præmier til de 2 bedste (Oslo Cruise jeg vil af med)

Hvis alle skulle kikser søndag starter jeg en helt ny omgang op.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gilbert og De Gendt.

Valverde og Gilbert

Valverde
og
Mezgec

Jesus Herrada og Pogacar

Sam Bennett og Gilbert

Gilbert & Mezgec

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Gilbert & Mezgec

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Er der virkelig kun 6 spillere tilbage efter blot en eneste dag?

Held og lykke til jer alle - jeg hepper på min gode ven Forlan, go go young man ☺ Det er et særdeles utraditionelt bud du har, men vi regnede jo også hver og en i går Jumbo som sikker - men sådan skulle det ikke gå efter en tur i asfalten og Sepp's mekaniske problemer :-( Etapen i dag er jo ganske uforudsigelig ♥

Og stakkels Benned er sgu da også selv røget ud - lige som de fleste af os andre - der må være lukket nu ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg jeg missede også udskiftningerne i købespillet...
Svært at være på ferie og underholde konen samtidig med at skulle holder styr på tiden når der er pool snackbar og fadøls anlæg lige inden for rækkevidde og vi er en time foran pis

Havde sagt til mig selv at det var 14.20 herned og skulle lige have de sidste odds og fix på plads

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

9# Hvor er du henne af i verdenen Benned?

Platanias på Kreta

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det gik næsten som jeg havde ventet Vuelta er alt for svær at spå om

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, Quintana, hvorfor havde man ikke tænkt på det? :-)

Mon der overhovedet er nogen der har ramt en eneste af top 5 - nej det er der vist ikke - alle 6 ryger på røven, som alle vi andre gjorde allerede i går.

Men JUHUUUUU - så starter Benned sgu nok et nyt udskillelsesløb i morgen, så får man fanme en chance mere ☺♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og tillykke til den ene af mine 2 eneste venner i verden - nemlig Forlan - han fandt sgu da Pogacar, som faktisk blev en flot og lidt overraskende nr. 8 på etapen - og oversprintede selveste Valverde, lover godt for Pogacars videre Vuelta ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Faktisk er Forlan - så vidt jeg kan se - den moralske vinder af dette udskillelsesløb, han fandt godt nok ingen i top 5, men det gjorde de andre jo heller ikke.

Forlan fandt derimod Pogacar, og han er den højest placerede rytter - af alle dem der er nævnt her i tråden ♥♥♥

Forlan, stort tillykke med den moralske sejr ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg ramte den jo ikke helt i røven men havde dog begge mine folk i favoritgruppen.. Måske man skulle have haft det i spillet ligeså...
Hvorfor har man Gilbert... Måske man skulle sætte hold og først derefter kigge hvad Hr. Axelgaard sludrer om... Det er så dumt når man lader sig narre af hans 200 sider optakter...

Jeg er klar igen i morgen...