Forum

tadej pogacar - adam blythe og victor campenaets !
jeg ved hvem de er og hvike roller de har men har de nogensinde vundet en en etape eller andet ?


Vær så god Henrik. Brug denne side (Skriv navnet på den rytter du ønsker at søge på, der hvor der står search øverst på siden): https://www.procyclingsta-ts.com/rider/tadej-pogacar

Hvem er Pogacar og Blythe så, og hvad er deres roller Henrik? Det ved du jo :-)

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jeg er enig med Aske, det ville være rart med et svar fra Henrik 007. For jeg er i tvivl om de 3 rytteres roller.

3kroner8.910PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Deres roller er at køre på cykel til de ikke kan mere. Om de har vundet en etape eller andet, ved ikke med etaper, men Pogacar vandt engang et gavekort til sexnetto.dk på 350 kr.

Hvaaaae Henrik07 ?

Du efterlyser seriøse svar i de fleste af dine indlæg, nu er det mig der efterlyser et seriøst svar fra dig, eller bare et svar.

Fortæl mig nu om de 3 rytteres roller, gerne inden Vueltastart.

3kroner8.910PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Spyt ud Henrik

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Der er en i den her tråd der smyger sig let og elegant udenom konkrete spørgsmål !

3kroner8.910PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Rolig nu Aske & 3kr.

I har været her så længe at I begge glimrende kender Henriks måde at agere her på. Der skal være plads til alle. Og mon I reelt behøver at føle jeres placering/velvære truet? Henrik plejer jo (desværre) at få sig selv sat ud, med et hav af transfers undervejs!

Fokuser dog på at få sat et flot hold. I er jo begge glimrende til cykelspillene her. Slå en type som mig. Det må vel være relativt nemt. Tager dog altid en udfordring op!

Tror Henrik holder kortene tæt ind til kroppen og ikke vil afslører alt for meget.

Jeg starter en forum konkurrence op om lidt så kan vi kæmpe mod hinanden der.

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ Bennedbæk:

Jo. Oplever som også Henrik som en der kan sin(e) metier(er).

Og da godt du sætter noget leg op. Tidligere med fine præmier. Denne gang måske med et cruise.....? eller fire.

Det store ? er vel om Roglic selv vil have trøjen. Eller han er generøs.

Så meget som han koster så tager han den da selv...

Tænk sig jeg fandt lige et Cruise eller fire i gemmerne :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@Hjertensfryd

Jeg skal nok finde tid til og sætte det hold jeg mener er bedst, selvom jeg bruger tid på at få Henrik07 til og svare på hans udmelding ;-)

@Henrik07

"tadej pogacar - adam blythe og victor campenaets !
jeg ved hvem de er og hvike roller de har"

Fortæl os nu hvilke roller de har, Vueltaen starter snart, og det ville stadig være skønt med et svar inden start.

Hvis du ikke har tænkt dig at svare, så synes jeg det ville klæ dig at skrue ned for dine krav om seriøse svar på dine spørgsmål fremover.

3kroner8.910PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Har han egentlig nogensinde fået det?

Måske Benned engang i 2005, hårdt presset, ytrede noget der nærmede sig et seriøst svar på spørgsmålet "er Søren Berg bedre end Baba Collins" men siden er jeg ikke stødt på noget

Og hvis man kort skal sammenfatte Vueltaen :

Lortespil!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tænk jeg kan ikke huske svaret, men vis var det helt tilbage i 2005 må det næsten have været Søren Berg
men på den anden side så var Baba jo ren verdensklasse som Christian Andersen ville have sagt

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja men han var jo osse Danmarks bedste træner

Til RMIR, jo Vueltaen er et lortespil - havde satset stort på Jumbo og specielt Sepp Kuss - med det for os mænd smukke efternavn ☺ - men han floppede jo totalt i dag ☺☺☺♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥