Forum

ved I om der er et andet cykel-løb igag siden Vueltaen ikke er tilgennelig endnu


Binck Bank Tour 12/8 - 18/8
Tour of Utah 12/8 - 18/8
Vuelta a Burgos 13/8 - 17/8
Artic Race of Norway 15/8 - 18/8
Czech Cycling Tour 15/8 - 18/8
Tour de l´Avenir 16/8 - 25/8
Post Danmark Rundt 21/8 - 25/8

Plus det løse...

Så der er masser af cykling du kan følge med i inden Vueltaen starter...

Men mon ikke Vueltaen bliver åbnet op her en af de næste dage...

Tænker ikke man skal have nogen på sit Vuelta hold der er med i
Tour de l´Avenir 16/8 - 25/8 og Post Danmark Rundt 21/8 - 25/8 så

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

hvornår tror I løbet kommer i spil og hvornår er det nu det begynder

Løbet begynder lørdag den 24. august...

Spillet skal nok nå at komme op inden den dag...

Så er det nu Henrik..

Jeg tror i øvrigt at Thomas de Gendt bliver valgt af 96 %...

I slogs bare om 1 præmien i købespillet alle sammen, så nøjes jeg bare med 2 præmien

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej nej nej... Hvorfor er de begyndt med det igen...

Hvis man ønsker en cykel så kan man sq da købe en for de penge 1. præmien burde være...

Hvis bliver fedt at se på sidste etape, hvor holdene i toppen vælger Lars Bak som kaptajn bare for at undgå at få 1. pladsen...

Det er simpelthen HÅBLØST..

Swush kan i hvert fald ikke være overrasket, når de ser salgstallene for holdet.dk med de håbløse beslutninger de tager.

jakob i kat.1
det er til grin,det er jo ikke et endagsløb men et 3 ugers løb hvor man ikke skal lege væltepeter,ser man bort fra sprintere må man da tro på at kat.1 har en bare lille chance for at slutte blandt de 10 bedste.

Jeg undskylder til de managers som har Mezgec i Vuelta manager...

Han har fået 15 point efter 2. etape for at ligge nr 7 i bjergkonkurrencen.. Han havde så bare minus 1 point i bjergkonkurrencen..

Så det må da være en klar fejl at tildele ham point for at ligge nr 7, bare fordi der kun var 6 ryttere som havde fået bjergpoint indtil videre.. Der var jo 169 ryttere som lå bedre til end ham...

Jeg har gjort Swush opmærksom på fejlen...

Lorte Vuelta.... Hvornår er det Giro...

Ja det var så de første 300.000 i minus på mit bedste købehold
Og Carthy udgår på mit manager manager hold

Jeg går i baren så i må klare jer selv :-(

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Havde det været derhjemme var det i seng så det er endnu en fordel med ferie her kan man gå i baren i stedet for at se det l...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

13# Benned personen der fører vores interne pulje formåede at skifte både De la parte + Roche ud før etapen..............jeg kalder insiderviden......korrupt-ion på højeste plan

Det er fandme synd for de 9 hold som har Roche i Vueltamanager... Han havde jo potentiale til næsten 2.000 point... Og nu ender han med at blive mellem 5-10 i kat 3...

Jeg skulle bare have sat Teuns som anfører på begge hold i stedet for at være sådan en tøsedreng arrrggggggggggggggg

I dag har alle 3-4 mann i brudd.