Forum

Syntes bare lige jeg ville bringe diskusionen om at den ENESTE rigtige rytter at have på sit tour manager hold i Kat.4, var Woods.. han er 7 bedste i den kategori, laver egentligt bare det her indslag, for at fremme det at gå imod strømmen og tendensen, mere end mange måske gør, ved godt nogen går imod, men de fleste lytter meget til debatten, og laver valg derudfra er jeg overbevidst om, så bare en lille opfordring til at gå imod strømmen.. MERCI.!!


7. Bedste i sin kategori er vel mere end godkendt for en rytter der pga styrt kører rundt med 2 brækkede ribben..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Syntes nu det er så lidt der gør at han ikke er nr 3 i kategorien så det ikke noget dårligt valg i hvert fald og jo en fin hjælp til dem der ikke gider undersøge noget selv

men Meurisse valgt af 0,1% og som laver dobbelt så meget viser at man kan finde guld i kategorierne

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 1.. ja bestemt, men det jeg mener er at rigtig mange sagde han var nok det eneste rigtige valg at tage i den KAT. og opforderer bare folk til at gå mere imod debatten, og strømmen i deres valg..

  1. 2 Ja ok, ikke et dårligt valg, men som du selv pointerer var der nogen der var bedre, så nogen gange kan det godt betale sig IKKE at høre efter.!!

Jeg kan så en anden historie om at lytte til debatten, jeg var all-in på Bernal Sagan Allan-Phillip Trentin på mine 3 pulje hold, men en af de største cykel eksperter jeg kende blev ved med at sige Trentin ikke ville spurte med og han skulle hjælpe Yates brdr. på de flade etaper og kun ville få enkelte muligheder og så tænkte jeg Kristoff nok ville være et bedre bud, men der skulle jeg have valgt mavefornemmelse ikke eksperten.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Min erfaring er da også, at ofte er det bedst at gå med sin første indskydelse, jeg har også lyttet til eksperter, og fulgt deres råd, og syntes det er meget 50/50 om de har ret, så første indskydelse, medmindre du opsnapper informationer der gør den meget tvilsom, er mange gange det det bedste valg..

Helt enig med jer begge. Og selvom det da er inspirerende at læse optakter og anbefalinger af diverse eksperter, så har de har sjældent ret i det hele. Eksperternes egne hold ligger sjældent med fremme i managerspillene herinde, så man er nødt til at gå sine egne veje og stole på sine egne analyser hvis man vil skille sig ud fra flertallet, som blindt følger ekspertrådene.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

RJJ. Hvad skyldes dit valg af Woods i 4. kat?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

  1. 7 nok at jeg lyttede for meget til debatten, og snakken, men igen måtte konstatere, at det burde jeg ikke have gjort, og jeg ved det jo godt, derfor må jeg bare igen sige, følg jeres egne indskydelser, og det gælder også mig selv ja..

Men Woods var nok det rigtige valg, hvis ikke han var styrtet så mange gange.
Især styrtet på enkeltstarten, da han ellers lå nr. 10 i klassementet, var dyrt. Men også styrtet hvor han tog halvdelen af Ineos med sig ned kostede, da de brækkede ribben afholdte ham fra at angribe og køre på de etaper hvor han ellers havde været favorit til sejren. Hvis han var gået fri var han formentlig blevet 1 eller 2 i kategorien.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Woods er selfølgelig ikke noget dårligt valg, men det er bare dumt at jeg alligevel vælger ham som et stensikkert valg, når jeg reelt har muligheden for at gøre noget andre ikke gør, og scorer flere point..

Nu tog jeg også bare den her med Woods op som et eksempel.. måske ikke det bedste, da han jo var et ok valg, men eftersom jeg selv føler mig lidt..hmm nem at få med på Woods karavanen, og måske syntes det var en fejl, ville jeg egentligt også bare opfordre folk herinde til at gå med deres egen indskydelse først, også fordi jeg kæmper lidt for at få mere difference på holdene, så et lille opråb om det, måske gav et lille bitte nyk i den retning..man er vel optimist..hehe

Woods er jo tæt på det rigtige valg i kat 4. Han er i hvert fald ikke det forkerte valg. Styrt gør jo at han måske har fået 200-500 point mindre end hvad han ellers ville ha fået.. Og Teunissen kan man hurtigt tage ud af ligningen, da han uden Groenewegen styrtet på 1. etape ville have scoret minimum 500 point mindre.

Selvfølgelig handler det om hvor mange point de har scoret i Paris, men det handler næsten lige så meget om forventningerne til rytteren og det er det der gør at Woods aldrig nogensinde skulle ha været i kat 4.

Woods i kat 4 og ryttere som Terpstra, Monfort, Lampaert, Gougeard, Politt i kat 3 er jo bare for dumt...

Man ville få et meget bedre produkt hvis man ret faktisk havde folk som vidste noget om cykling til at inddele i kategorierne.. Men det hjælper nok lige lidt.. Holdene vil altid været 90 % ens med kun 8 mand..

6 kategorier med 2, 3, 3, 4, 4, 4 ryttere er vejen frem... Så kunne det være der havde været nogle som havde taget en mand som Meurisse..

Lige meget hvad så var det en jo en klar fejl med Woods i kat 4 og vel egentlig også Benoot

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg er da blot misundelig på dem der har været så snu at have Woods på deres hold.

Selv har jeg Pasqualon på mit eneste hold. Selv om Pasqualon måske scorer 100 points i dag i sprinten i Paris - ja så vil han stadig ligge UNDER Woods - og kun springe fra en nuværende 13. plads til måske en 9. plads i kategori 4.

Og hvem kunne have forudset Meurisse's bedrifter. Under 1% af os spillere har ham - og det er jo nok kun dem der har sat et tilfældigt hold ☺

Derimod har det været af helt vital betydning i år at have Alaphilippe på sit hold. Han har scoret flere points end nogen anden - altså også alle klassementsfolkene i kategori 1. Alle der ligger højt i manager spillet i år har Alaphilippe. Og alle jer snu er jeg altså også blot misundelig på - for jeg har ham desværre ikke. Lidt som Greg van Avermaet sidste år, som også scorede fucking mange points ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Vi kan vel forudse med ret stor sandsynlighed, at Alaphilippe IKKE bliver en kategori 2 rytter næste år - men derimod en kategori 1 rytter i stedet - selv om meget naturligvis kan ændre sig på et helt år ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Det er altid let at være bagklog - og vanen tro kommer man som minimum til at dumme sig med en rytter - og bare et dumt valg er nok til at man bliver håbløst placeret i manager spillet. Mit entydigt klareste tossede valg var at jeg var all in på Rohan Dennis i kat 3 - Var klar over at der var risiko - men han endte med at blive mit sikreste valg sammen med Alsphillipe og Sagan.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til RMIR # 16

Jeg har altid haft stor respekt for dine altid snu skriverier her om grand tours.

Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen over dine smarte valg af Alaphilippe og Sagan, de suverænt 2 største points indtjenere ♥

Selv har jeg ikke Alaphilippe på mit eneste hold - og det er jeg naturligvis pisse irriteret over nu.

Og ja en fuser som Rohan Dennis, der kun har indtjent sølle 104 points, det kan jo ske for selv den mest snu.

Selv har jeg Poels i kategori 3 - og han har jo ikke just været en succes - men dog bedre end Dennis ☺

Livet er større end Touren og Managerspil - selv om de er med til at gøre livet fucking mere interessant ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

heh - plejer slet ikke at have hold i tour manager, men satte et enkelt 10 minutter i deadline og ramte sgu da meget godt - hvis ellers Van Aert havde taget det sving ordentligt. Havde jeg brugt lidt mere tid havde jeg nok ikke taget Pasqualon men jeg gad ikke woods, da jeg kunne se at der var så mange der havde ham og tænkte det var et relativt "billigt" sted at adskille sig fra andre hold. Benoot ville jeg nok have været varm på hvis jeg havde kigget alle rytterne igennem ;-)

Mere til RMIR

Sorry, men jeg føler trang til at blære mig en smule.

Kiggede lige på dine hold i manager spillet - og jeg kan se at mit eneste hold i spillet kan gå forbi dig og dine hold i dag - på trods af, at du er en af de klogeste og smarteste spillere her.

Jeg har nemlig 3 sprintere: Sagan, Trentin og Pasqualon på mit hold, og de kommer forhåbentlig til at tjene ca. 100 p hver især, da jeg håber alle 3 er i top 15 i dag ☺

Desuden har jeg 3 klassementsfolk: Bernal, Kruijswijk og Buchmann, som vel alle 3 ender i top 40 i dag - så de tjener også lidt ind.

Endelig har jeg de 2 Wout: Poels, som har været min største fuser - og van Aert, som lå til en top 5 på enkeltstarten, da han desværre styrtede - ellers kunne han vel have indtjent yderligere 4-500 points i resten af løbet. Og han var endda min kaptajn, den dag da han styrtede. Da syntes jeg at livet var noget pis - og spillet et lortespil ☺♥☺♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

At kalde det smart og snu at have købt Sagan og Alaphillipe til sine hold er måske lige i overkanten. At man ikke har dem, betyder vist bare at man ikke gider en topplacering ;)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

At kalde det smart og snu at have købt Sagan og Alaphillipe til sine hold er måske lige i overkanten. At man ikke har dem, betyder vist bare at man ikke gider en topplacering ;)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

At kalde det smart og snu at have købt Sagan og Alaphillipe til sine hold er måske lige i overkanten. At man ikke har dem, betyder vist bare at man ikke gider en topplacering ;)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Til Pepsi # 18

Ha ha - og WOW !!!

Vores 2 hold er næsten identiske ☺

Blot har du Kristoff, hvor jeg har Poels - og faktisk har Poels indtil nu tjent mere end Kristoff - nemlig 748 mod 735, men det ændrer sig jo ret sikkert i aften så Kristoff overhaler min største fuser, nemlig Poels ☺

Og vigtigst! Du har Alaphilippe, hvor jeg kun har Buchmann. Og selv om Buchmann nu har passeret Alaphilippe i klassementet - ja så har Buchmann indtjent 1600 færre points end Alaphilippe - og derfor ligger dit hold nr. 400 og mit eget hold kun nr. 2100 ☺

Og til Aske # 20. Du har naturligvis ret, men selv har jeg været så idiotisk ikke at have Alaphilippe på mit hold - modsat 70-80% af os spillere - sååååååååå ......... det er blot mig der er en idiot ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥