Forum

Som alle på nær et par stykker giver udtryk for, så vil det eneste rigtige være at benytte etape tider/placeringer til at give point efter på 19. Etape.

Hvorfor er fejlen så ikke rettet endnu?


Formentlig fordi der ikke er begået nogen fejl.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

1# Thomas Adamsen du har fået det som du ønskede det kan du IKKE KLAPPE KAJE NU i stedet for det der behov for slavisk at give udtryk for det i hver tråd......vi har fattet det at der er det du mener Thomas Egosen

Nej, jeg har ikke fået det som jeg ønskede.

Jeg synes det er helt forkert at tiderne fra l’Iseran blev benyttet ifht. Klassementet.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

De giver point efter virkelighedens resultater, og da der ikke var nogen etapevinder, så giver swush heller ikke point for samme.

Tror de givet meget godt ud de penge swush har givet ham for at hjælpe med at få golf spillet til at kører, han har i hvert fald været meget loyal over for dem lige siden

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

5# Enig Benned klassisk nærmest politikeragtigt

  1. 2 Enig. Virker som om at han har et stort behov for at overbevise sig selv om at beslutningen var korrekt.

Er vi ude i vennetjenester eller inhabilitet???

Forudsætningerne for det gule spil er i hvert fald væk, da der er en bjergetape mindre end man forventede da man satte hold. Derfor må spillet være ugyldigt/aflyst og pengene betales tilbage i så fald der ikke gives etapeplaceringer på etapen i går.

Så hvis ASO i morgen i respekt for Alaphilippe vælger ikke at offentliggøre en Tour vinder, får vi så heller ikke realistiske point der?

Bennedbæk, stop dig selv. Jeg forstår ikke hvad de insinuationer og personangreb skal til for.

Det bør være muligt at holde en ordentlig tone selvom vi er uenige.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

SQN er du løbet tør for argumenter?

Søren Hegaard kender du til Force Majeure?

Jeps, det gør jeg. Men i sådanne tilfælde bliver væddemålet alle andre steder annulleret og man får indskuddet retur.

Det er jo netop omvendt. I tilfælde hvor Force Majeure indtræder frafalder retten til kompensation.

De forklarede det meget godt på tv2 nu her. Det var Force Majeure og så var den eneste rigtige løsning at tage det mest realistiske resultat/scenarie, hvilket var resultatet på toppen af bjerget. Derfor skulle der selvfølgelig være givet point for etapeplaceringer på toppen som det mest realistiske/fair resultat.

Men eftersom swush forholder sig til virkelighedens resultater, følger de trop og udelade etapeplaceringer.

Jeg prøver altid på at holde en ordentlig tone og ikke virke bedrevidende og nedladende som andre tit gør

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, ja - og der skal selvfølgelig også være plads til lidt drilleri, men insuniationerne er uklædelige.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stop det hykleri med at Swush giver point efter virkelighedens resultater !! Mange sprintere gav i går det samme som bjergryttere der var 15 minutter foran så at de får samme point antal ja det afspejler sørme virkeligheden !!

Mboye du forstår tilsyneladende ikke det faktum at de blot følger ASO. Tidsforskellen på etapen blandt rytterene blev kun gældende i det samlede klassement. Det skyldes at der ikke var noget etaperesultat, men kun klassementresultat.

Lance jeg behøver vel ikke blive ved med at argumentere for hvor forkert det er,at man ikke har uddelt point som der skal, når nu man har kørt cykelløb og tiderne gælder (den gule trøje skiftede jo ejermand).

Kæmpe brøler af Swush, selvom du åbenbart have et skod hold på etapen og dermed dragende fordel af denne ødelæggende fejl for spillet.

Hvis man kan lave et klassement resultat bør man jo som konsekvens heraf også lave etapeplaceringsresultat !! At ASO ikke gør det officielt er jo måske naturligt da det ikke giver den store mening for dem, men de er jo også ret ligeglade med diverse managerspil ! For Manager-spillet tilsiger enhver logik jo at man burde lave etapeplaceringspoint som det klart mest fair ! Latterligt beslutning af SWUsh som tager pis på deres egne kunder som bruger tid og penge på et ellers godt koncept

Det er godt, at i kan klappe hinanden på ryggen og sige i har ret :D

Prøv at klag, og så finder vi jo ud af om i har noget at have det i ;)
Mit bud er, at spilder jeres tid. Man fulgte ASO, og det bør man selvfølgelig altid gøre. Ellers kan man jo ligeså godt selv begynde at lave reglerne og sige, at man fx får point når man stejler som Sagan :D

Kom nu videre!

Det er op til Swush at lave fair regler men det evner de åbenbart ikke og de er ikke lydhøre overfor velræsonnerede argumenter så hvad skal man gøre ?? Man må jo droppe deres spil ! Utroligt at dig og Adamsen som nogle af de eneste kan se det fornuftige i pointuddelingen men afspejler jo klart at i har haft elendige hold til runden men får en julegave af SWUSH ! Point for at stejle ville da være fedt !

Jamen de laver jo selv deres regler?

Og de kan gøre præcis som de har lyst til og der er jo muligheder for at få alle de informationer de skulle bruge for at gør det rigtige.

Desværre skete det efter at de var gået på weekend og så blev det en forhastet uretfærdig løsning de valgte

Kom nu selv videre og koncentrer dig om dine hold det går jo godt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tænk hvis et manager hold uden Bernal løber med sejren, så skal han godt nok være glad for alle de point Bernal blev snydt for på 19 etape

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Heldigvis ser det da umiddelbart ud til at Tourspillet bliver vundet af en der havde Yates på 19.

Ignorer mig - jeg drømmer vist - uanset hvad så tillykke til dem der har vundet!

Tillykke til SuperCav med rundesejren i Tourspillet. Det er sgu meget godt ramt!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja tak, Thomas. Det var vist også nogenlunde det eneste, jeg ramte under Tourspillet. Godt der snart er Vuelta.