Forum

Der er spænding til det sidste - trods forkortede etaper både i går fredag - og i dag lørdag !!!

I skal byde ind med top 3 i det samlede klassement når hele turen er færdig i Paris.

Rigtig plads giver 2 point hvis rytter er i top 3 - men på en anden placering giver det 1 point.

Tie-break: hvad nr. bliver Pasqualon på dagens etape til Val Thorens?

F.eks.:
1 Viviani
2 Valgren
3 Uran

Pasqualon nr. 84

Alle byder bare ind inden kl. 14.30 idag lørdag, hvor den forkortede etape starter i dag med kun 56 km, hvoraf dog de sidste 33 km bliver opad Val Thorens på 2365 m - hvilket er 1832 højde meter.

Præmien er en fodtur til den skønne middelalderby Maastricht i Holland, hvor jeg sidder nu ♥ Og naturligvis æren på de evige cykelmarker ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Bernal
Kruiswijk
Buchmann

Pasqualon #112

1 Bernal
2 Thomas
3 Kruijswijk

Pasqualon 117

Kommentar:

Der er kun 1 minut og 55 sekunder mellem nr. 1 og 5 i klassementet.

Jeg tror dem uden for top 5 ligger for langt tilbage til at kunne komme på podiet (sorry Movistar elskere♥) - og at podiet altså reelt skal afgøres mellem top 5. Her tror jeg at Alaphilippe vil miste tilstrækkelig tid igen i dag til at ryge helt ud af podiet - men der bliver i disse skrivende minutter tænkt og regnet som besatte hos Ineos, Quickstep, Jumbo og Bora - samt naturligvis hos jokeren Movistar ♥

Held & lykke til alle deltagere ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Bernal, Thomas & Kruijswijk - Pasqualon ender 128 i dag....

Bernal
Thomas
Kruijswijk

Pasqualon Nr. 111

Bernal
Thomas
Alaphillipe

Pasqualon nr. 92

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Bernal
Thomas
Kruijswijk

Pasqualon #100

JohnnyDeep685PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Chelsea FC <3

KÆMPE TILLYKKE til Hjertensfryd ♥

Du tager podiet korrekt, som flere af os andre også - men du er tættest på med Pasqualon, som blev nr. 139 i dag - og du forudsagde nr. 128.

Fodturen til Maastricht er din ☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥