Forum

Beslutningen om ikke at registrere point fra dagens etape med henvisning til at man følger Tdfs officielle data - og de valgte af flere gode grunde at eliminere etape resultatet i dag - men dog bruge resultatet til at beregne den samlede stilling. At denne realitet skal gå Swush til at se bort fra dagens resultat til Manager-spillet er vanvid - og helt imod spillets ånd. Al sund fornuft tilsiger at man naturligvis anvender resultat kendsgerningerne - dom naturligvis er offentliggjort alle mulige andre steder. Faktisk er Swush beslutningen også imod den trods alt sunde fornuft man selv har anvendt tidligere da man ikke kunne regne med de data der forelå fra den officielle instans - jeg tænker på håndboldspil som for nogen tid siden var befængt af utilstrækkelige data - noget med målmandsredninger/assists/missede kontraangreb - da man pludselig ikke kunne stole på dataleverandøren tog man konsekvensen og anvendte mere troværdige data. Jeg har ikke en tøddel brug for det ene eller andet resultat i spillerne, men det er fandeme skidt for dem som ligger til på highscore at der træffes tåbelige beslutninger.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvor er det bare godt skrevet RMIR

Jeg er bare SÅ skuffet over beslutningen

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Tror beslutningen er " den dummeste ever " og indikerer at Swush mangler grundlæggende forståelse for deres eget spil.

Hvis man er meget interesseret i regler kan det godt være beslutningen giver mening. Er man meget interesseret i cykling giver den absolut ingen mening ;-)

Av av Massen. Det er godt nok en beslutning der har kostet dig dyrt med Barguil, Yates og Haig. Føler med dig og det er en elendig og unfair beslutning.