Forum

Er der nogen der ved hvordan de håndterer pointene idag? Tiderne blev jo stoppet på næstsidste bjerg. Måske en officiel udmelding fra Holdet?


Det er det, det sidste bjerg tæller, tiden der er gældende for etapeplacering. og de sidste bonuspoint er ude af spil.. jeg er ikke fra holdet.. men er rimlig sikker på det er sådan.

De har meldt ud på twitter at de holder øje med situationen og opdateringen kommer senere end normalt. Men nu hvor det er slået fast at etapen ikke er neutraliseret og tiderne er taget på toppen, så giver de vel bare point efter hvordan folk er kommet på toppen.
Det burde ikke være så svært, når alle tidenderne jo er taget der.

Officielt fra arrangørerne lyder det:

"There will be no winner for stage 19 and no most aggressive rider. For the overall classification, the times at col d'Iseran will apply."

Der vil således IKKE være nogle etapeplaceringer i dag, kun en samlet stilling.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Der er allerede kommet et provisorisk resultat, men uden Yates og Barguil på dit hold kan jeg godt forstå du argumenterer for det modsatte ;-)

Det er ikke noget argument, blot fakta.

Etapen er neutraliseret, - der udnævnes ingen vinder af etapen.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

@ Thomas. Ja ingen officiel etappevinder. Men de har lagt officielle tider op på Race center på Letour.fr

Det er vel bare at bruge dem. Ville være skørt ikke at give point idag.

Yep, og de har slettet deres første afgørelse. Det ser ud til at der alligevel bliver udnævnt en etapevinder.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Der skal nok blive gang i den herinde..

Og der skal i hvert fald uddeles point for de point rytterne skrabede op undervejs på bjergene og den indlagte spurt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ok, så er det fair nok, hvis det er TDF der har afgjort det...

Alle point skal selvfølgelig uddeles, man har jo tiderne at gå efter.

De kan ikke uddele etapeplaceringspoint hvis placeringen er neutraliseret. Klassement og bjergpoint, gælder vel sagtens.

Hej Alle sammen,

Der er en række forskellige tråde omkring dette emne. Men dette er baggrunden for opdateringen af runde 19 i de to managerspil:

Tour de France melder at der ikke er nogen etapevinder og ikke nogen etapeplaceringer for samtlige ryttere på 19. etape.

Selvom rytterne får registreret en tid på det seneste bjerg, så tæller denne tid kun imod klassementet og ikke i forhold til en etapeplacering.

Vi tager udgangspunkt i Tour de Frances udmelding og derfor får ingen ryttere point for etapeplacering i runde 19 i Tour Manager eller Tourspillet.

Det kan være en fordel for nogen og en ulempe for andre, men vi tager udgangspunkt i hvad Tour de France melder ud.

På deres hjemmeside skriver de dette - og de har ikke nogen rangering i deres etaperesultater. Se her: https://www.letour.fr/en/-rankings

Mvh Jens, Swush.com

Ja, det har vi igså efterhånden fundet ud af efter 160 svar i 4 tråde... mange tak for konstateringen..

Tak for mange gode år som trofast tourspillet spiller. Det slutter her, for mig.

Jeg har flere hold og kan være ligeglad, men hold nu op hvor er dette ikke fair. Dem som “satser” bliver mega straffet. Vinderne idag bliver ikke dem som har sat det bedste hold. Og når man nu har en top 15 - jamen hvorfor så ikke bruge den til at give etapeplaceringer.

Jeg kan ikke se logikken og slet ikke se hvordan dette tjener jer bedst. ?

Hvis etape resultatet ikke tæller. Hvorfor giver pionet så minus 150.000??? Det er vel en del af etape resultatet at han udgår. Håber det blive ændret.

Men hold kæft hvor er jeg træt af at det koster mange pkaceringer

Alle tider findes, så få lige rettet den kæmpe brøler i har gang i swush.

Fordi der er jordskred i Frankrig, betyder det jo ikke at i skal ødelægge en ellers god forretning. Jeg har i alle tilfælde tænkt mig at stoppe, med at deltage i disse managerspil efter 20 år som trofast deltager, hvis i lige pludselig på 19 etape begynder at lave om i reglerne.

  1. 14 spot on. Det kan ikke skrives bedre og mega unfair.