Forum

er den blevet udskudt eller er den færdig ??
jeg så der var store hagl og sten/mudderskred


Den er færdig Henrik men ingen melding om resultatet endnu, ud over Bernal vandt en sikker sejr :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Rytterne er stoppet med at cykle og har sat sig ind i sportsdirektørbilerne. Nu skal de så se hvem der kan kører først op til Tignes, så det gælder om at have en god chauffør. Nu er det sportsdirektørernes time to shine!

Mener Jason Statham er chauffør for Ineos så det havde nok ikke ændret resultatet

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Henrik07.. hvis du ikke så etapen, vil jeg bare sige der skete en del, og ja, en mudderskred, de havde ikke de rigtige cykler til at køre igennem det..!

Sagan kunne garanteret godt være kommet igennem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan havde taget den helt sikkert nu når Van Aert ikke er med mere!

  1. 5 så en reklame med Sagan hvor han gjorde jorden flad... så selfølgelig kunne Sagan have gjort det..godt spottet..

altid noget jeg fik Bernal + Begûl
pis af Pinot udgik

  1. 8 Tror mange havde Pinot, også jeg, men jeg ville faktisk gerne have set ham vinde, så synd for ham han fik et styr i låret (trælår med blodansamling).. uden det ville han stadig have været med, men desværre ja..

fik også E.Buckmann
ved ikke med Krujwick

Kruijswijk skulle have en ok placering..

dagens top15 på toppen i følge letour

Provisional stage result

17:48

1. Egan Bernal
2. Simon Yates, at 5’’
3. Warren Barguil, at 41’’
4. Laurens De Plus, at 50’’
5. Steven Kruijswijk,
6. Geraint Thomas,
7. Emanuel Buchmann,
8. Vincenzo Nibali, all st
9. Richie Porte, at 1’18’’
10. Gregor Mühlberger, st
11. Wout Poels, at 1’50’’
12. Damiano Caruso
13. Alejandro Valverde, all st
14. Julian Alaphilippe, at 2’07’’
15. Rigoberto Uran, at 2’30’’

interresant når man tænker på man så uran køre og skændes med thoma og nibali. så han har åbenbart kørt meget stærkt ned af

Den "provisional stage result" passer ikke. Både Uran og Landa kom over i en bedre tid

det var nok faktisk caruso og wout i stedet når jeg tænker over det....

Uran og Landa var rett bak Nibali over toppen

Hej Alle sammen,

Der er en række forskellige tråde omkring dette emne. Men dette er baggrunden for opdateringen af runde 19 i de to managerspil:

Tour de France melder at der ikke er nogen etapevinder og ikke nogen etapeplaceringer for samtlige ryttere på 19. etape.

Selvom rytterne får registreret en tid på det seneste bjerg, så tæller denne tid kun imod klassementet og ikke i forhold til en etapeplacering.

Vi tager udgangspunkt i Tour de Frances udmelding og derfor får ingen ryttere point for etapeplacering i runde 19 i Tour Manager eller Tourspillet.

Det kan være en fordel for nogen og en ulempe for andre, men vi tager udgangspunkt i hvad Tour de France melder ud.

På deres hjemmeside skriver de dette - og de har ikke nogen rangering i deres etaperesultater. Se her: https://www.letour.fr/en/-rankings

Mvh Jens, Swush.com

Jeg vinder min duel som er eneste grund til jeg deltager, så jeg er egentlig ligeglad..

Men som nogle har bemærket.. Det hele bliver bare noget rod, når der gives straffe til dem som ikke gennemfører etapen, men intet til dem som åbenlyst var i top 15 som meldt ud fra tour de France..
Det må vel være enten eller.. Og så tage minus fra Pinot i morgen..

Det er noget rod, men når der er en top 15,hvorfor så ikke benytte den.. Det ville være det mest fair i et værre rod.
Objektivt så er det den rigtige løsning, som egentlig ikke kan argumenteres mod.. Nu her er det bare noget rod, med nogle etaperesulater tæller, og andre gør ikke..

Nu mere jeg tænker over jeres (læs Swush), jo mere forkert er den.

Til at starte med er i et spil og har jeres egne regler til forskel fra det virkelige Tour de france, eller ASO som i, i denne situation henviser til.

ASO giver ikke penge til managere efter hvor mange ryttere de far i top 15.

ASO giver ikke penge til de ryttere der er på hold med en fra dagens top 3.

ASO giver ikke bøder alt efter, hvor mange minutter man er efter dagens vinder. For i det virkelige Tour de france er et hold med en rytter som ligger nr 98, fløjtende ligeglad med om han kommer 15 minutter senere i mål på etapen.

ASO giver ikke bøde til ryttere der udgår.

Jeg kunne blive ved med at komme med eksempler på hvor jere point gisning afviger fra ASO og det er der ikke noget forkert i, fordi dette er et spil med sine egne regler.

Mht. Til jeres beslutning idag, virker det lidt som om i glemmer at dette er et spil med sine egne regler og ikke det rigtige Tour de france.

Hvis i ikke skal miste en god forretning er i selvfølgelig nød til at give jeres point, som i plejer (som intet har med det rigtige Tour de france at gøre), i har tiderne fra løbet blev neutraliseret og ingen kan brokke sig over at i gør det.

ASO’s beslutning om ikke at offentliggøre placeringer er truffet ud fra nogle helt andre forudsætninger som dette spil ikke behøver at blive ødelagt af, for det rigtige Tour de france er ikke et spil.

Jeg skriver ikke dette indlæg fordi jeg er ved at vinde spillet, eller taber det store ved jeres (fejlagtige) beslutning. Det er skrevet pga. jeg mener i har ødelagt et godt spil og en god forretning, ved at lave en kæmpe brøler. En brøler i heldigvis kan nå at rette, hvis i er villige til at sluge jeres stolthed og omdøbe beslutningen.

Håber i træffer den eneste rigtige beslutning, for jeres skyld.

  1. 19 Hold nu op det er godt skrevet og argumenterne for at ændre dagens etapes pointgivning bliver bare flere og flere. Det er den værste beslutning swush nogensinde har taget.

Kære SQN - Kunne ikke formulere det bedre selv ! Der henvises bevidstløst til ASO lige i forbindelse med etaperesultatet i dag fordi man ikke selv kan tage en fair beslutning ! Selvfølgelig skal der foreligge et etaperesultat for eller skævvrider man det hele endnu mere ! Og man har et på toppen af næstsidste stigning som nogenlunde ville afspejle et "rigtigt" resultat ! Nu giver man nærmest samme point til sprintere og håbløst tabte folk og tager pis på dem der har sammensat et godt hold til runden !

Der står i linje tre i spillets regler: “Rytternes værdier ændres alt efter hvordan de klarer sig i virkelighedens Tour de France.”

I virkelighedens Tour de France i dag blev der ikke kåret en vinder og der var ingen der kom i mål 15 min. efter vinderen. Sådan er det.

I virkelighedens Tour de France i dag valgte man at anvende en mellemtid til at regulere den samlede stilling - og dermed kom der en ny samlet stilling. Sådan er det.

Swush kan da ikke begynde at opfinde slutresultater. I et fodboldmanager spil ville det svare til fx at tælle annullerede offsidescoringer med, hvis en slow viser, at kendelsen var forkert, og at scoringen burde have talt. De er da nødt til at følge den officielle “dom”.

Det er et område der ikke er klart beskrevet i dette spil regler. Beslutningen om at undlade at give rigtige point vil derfor danne præcedens for alle andre spil hvor der indgår en form for force majeure.
Her er jeg for at man straks får ændret pointene så der igen kommer styr på sagerne.

SQN

SÅ godt beskrevet -

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@ #22

Meget præcist.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

@ #25

Hvid du vækker mig kl. 3 i nat og beder mig om at nævne top 3 på 19. etape så svarer jeg - som enhver anden cykelfan - øjeblikkeligt: Bernal, Yates og Barguil.

Alt andet er bare udenomssnak.

(Kamna OK - men Roux???. - der reddede vejrguderne godt nok røven på dig :) )

Bolsjefar:

Så du mener at rytternes point i spillet afspejler den virkelige verden ved f.eks. At der gives 100.000kr. Til en rytter der er på samme hold som etape vinderen, selvom han kommer i mål som nr.45?

Eller når vi får 400.000 i bonus for at have 8 ryttere i top 15?

Eller når vi betaler gebyr for udskiftninger, for at satse på at få 8 mand i top 15?

Osv, osv.

ASO har besluttet at der ikke skal offentliggøres nogle placeringer på dagens etape, men den gule trøje skiftede ejermand??
Altså må der have været kørt cykelløb til det blev neutraliseret og altså må der have været tidsforskelle, som Swush kunne bruge til at køre deres fiktive spil videre som altid. Fordi Touren og dette spil er 2 forskellige ting.

Dit eksempel med offside er desværre ikke sammenligneligt. Men hvis vi skal blive i fodboldens verden, så kan du sammenligne det med en afbrudt kamp, hvor man enten skal lade resultatet stå, eller spille kampen om. I dette tilfælde valgte man ikke at spille kampen om, så det bekræfter bare min teori om at resultatet skal gælde fra etapen blev neutraliseret. Som det jo så også har gjort, siden den gule trøje har skiftet ejermand!

Det er en ommer Swush

Haha, det er sjovt ;-)

Roux, tjaeh - hvad kan man få for 2,1 mio.
Han kunne jo max lave -90.000 - med en mulig holdbonus som upside hvis Pinot ramte top-3.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Havde man nu været skarp og forudset et kæmpe minus til både Haig og Kämna - så havde man lige brugt 80.000 transfergebyr på at bytte dem til Reichenbach og G. Martin.

Av av av for en dobbeltstraf Swush. Tak

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Har fuldkommen mistet lystet til spillet.
Jeg gider ikke engang at skifte.
Det i dag var SÅ ødelæggende og helt igennem uforståeligt.
Jeg vil germe bede om mine penge tilbage, sådan andre naturligvis også har efterspurgt.

Neeej hvor er jeg skuffet og kan simpelthen ikke, forstå jeres begrundelse og det er jeg sikker på, i ej heller selv gør.

Meld hvertfald ud om mand som det mindste, kan få sine hårdtjente skillinger hjem igen.
Dette udelukkende pga, at i forlod tidligere præcedens og opfandt, jeres helt egne nye regler.....

Neeej hvor har i ødelagt. Bestemt ikke blot for mig, men dem der spiller med mig, vil også stoppe efter denne kæmpe kæmpe fadæse.

Neeej hvor er det bare surt

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Fuldstændig enig Askemayn

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Er eddermageme bare ikke fair, når man gennem tre uger, i den grad har spekuleret, tænkt og masser sug frem til 1/4 finalen og så skete dette.
Aaaj hvor er jeg bare bitter.

Vil godt undskylde, over mine udbrud nu, men hold da op hvor er jeg bare skuffet

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Sendt dette ordret til Jens/swush på FB.
Måske tudekiks agtigt, men elsker bare Touren, løbet, dramaet og de utrolige sportsfolk.
Ligeledes for mig dette manager og udskiftningsspil.
Dette blev så fuldstændig ændrer i dag.
Nedenstående sendt til Swush ordret:

Hej Jens.

Er eddermageme bare ikke fair, når man gennem tre uger, i den grad har spekuleret, tænkt og maset sig frem til 1/4 finalen og så skete dette.
Aaaj hvor er jeg bare bitter.

Vil godt undskylde, over mine udbrud nu, men hold da op hvor er jeg bare skuffet.

Fandme ikke fair. Taber for første gang i dag efter 12 sejre i træk, bla fordi Kæmna ikke får for sen ankomst. Taber så med sølle 27000 i Cuppen.

Jeg nyder og glæder mig bare SÅ meget, til at deltage i jeres forskellige spil.
Vist ingen tvivl om, hvem der tjener kr på det, men med jeres beslutning nu, så vil jeg fuldstændig droppe ud, slette konto og tage mine bekendte og venner ud.
Jeg er virkelig SÅ ked af det, men det drejer sig desværre kun, om helt kolde kontanter for jer.....

Tak for tiden men kan desværre ikke anbefale jer mere.
I er alligevel millionærer grundet sitet, men i kunne sku da godt, være interesseret i, hvad præmier gør for folk på jeres site....

Jeg er faktisk rystet Jens/holdet 😔😔😔

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Forventer også pengene tilbage........og det her er ikke ligefrem god reklame for Swush..... og dem der sidder og fryder sig i toppen af spillet og er blevet tilgodeset trods elendige hold til runden , ja i kan regne med markant mindre præmier at spille om i fremtiden, da vi uden tvivl er flere der ikke stiller hold i dette spil fremadrettet !!!!

@27

Men de point du nævner bliver jo alle uddelt på baggrund af resultater i Touren.

Jeg kan sagtens se dit argument - jeg synes bare ikke det er det rigtige at gøre.