Forum

jeg er igang med rytterskifte,men pinot skifter pris når jeg fjerner alaphillip,(10.721.000 TIL 10.821.000) ? hvad sker der?


ja det eer jo umuligt at sætte holdet når rytterne skifter priser.ser nu at det gælder flere af mine ryttere.det er skisme noget l... et par timer før løbet.

Hej,

Vi har rettet fejlen, og det burde virke igen. Har du mulighed for at trykke F5 og prøve en gang til?

Hvis du oplever problemet igen, så må du meget gerne tage et screenshot og sende det til support@swush.com, så får vi de rigtige information og kan bedst muligt fremkalde problemet.

Mvh Jens, Holdet.dk

Det tror jeg sq også var det jeg oplevede... Jeg troede bare det var mig der havde fået solstik... Først havde jeg 4,0 mio til sidste rytter og skete der en fejl og jeg prøvede igen med samme ryttere og så havde jeg kun 3,4 mio til den sidste rytter...

Hvilket så betød at jeg tog Taaramae, som nærmest kører baglæns, i stedet for Woods, som vinder i dag... Det er jo lidt træls når jeg rent faktisk havde råd til Woods...

Jeg kræver 40 guldhold til Vueltaen... Hvis ikke jeg får det, så boycutter jeg vueltaen i år...
Nok indtil dagen før start hvor jeg laver 20 hold alligevel... Men truslen er reel..

Woods blev jo kun #7 og Taramae kom ind som en flot #149 så kan ikke se problemet ;-)

Jeg vælger at se det positive i det... Estland bliver go i morgen og jeg sparer transfergebyr i morgen...

Når jeg vælger 8 ryttere til imorgen. Så sker der det, at de koster meget mere end jeg har i banken. Hjælp mig swush.

Når jeg vælger 8 ryttere til imorgen. Så sker der det, at de koster meget mere end jeg har i banken. Hjælp mig swush.

Jeg havde lignende problem i går på Pinot, Kruijswijk og Bernal (mere hvis i vil gennemgå problemet). Jeg oplevede dog, at transferen rettede sig efter at man havde købt sine ryttere. Så hvor man accepterede en transfer på -627.000 så stod der -630.000 på holdets side alligevel ud fra runde 18.