Forum

Jeg har Wout og Schachmann.

Giver de bonus hvis man har 5 eller flere der styrter...


Nåja og jeg solgte de gendt i dag.

Tror jeg køber en lottokupon eller inviterer kæresten over. Pænt sikker på jeg har noget held at trække på.

Nu har du forhåbentlig ikke Fuglsang på holdet?

Nej nej, manden er jo ikke væltet ;)

(på dagens etape)

Havde valgt at sælge Mas for Aert såfremt jeg havde råd til en godkendt enkelstartrytter (hvilket jeg tror de fleste har gjort)...................-...Ville have håbet at der ikke havde væretr budget til det......Shit 9. plads + holdbonus (100.000) + klassementspoint + tabt transfergebyr + tabt bonus for ekstra mand i top 15 + tabt transfer for næste runde samt de point Aert giver i minus.

knap 600.000 point tabt pga Aerts styrt

Ti' stille, Jigsaw.......

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hvor er det også latterligt vi ikke bare har taget Thomas som anfører, det var i hvert fald en stor fejl, kan se jeg ikke var alene om det MValentin :-(

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, det gør lidt ondt.. :,(

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Nah - det konservative var at tage Thomas. Etapen var måske også en anelse mere klassementsegnet end mange havde regnet med - tæller også til Thomas' fordel. Men jeg vil aldrig betegne det at tage den forholdsvis klare favorit til etapen som en fejl. Det var uheldigt, men styrt og uheld kan man aldrig gardere sig imod.

Det er jo bare sort uheld Van Aert styrter med 1 kilometer igen og han var nok blevet top 5. Som Pepsi skriver var Thomas det konservative valg, men aldrig en fejl at gå med favoritten som Van Aert nok var. Er i samme båd og super ærgerligt, men mere synd for Van Aert, da hans knæ var i en meget slem vinkel.

Jeg synes nu godt man kan argumentere for det var et skidt anførervalg. Van Aert har aldrig kørt et løb på mere end 10 dage, så vil altid være en del usikkerhed. Jeg troede også meget på ham, men selv hvis han vandt ville belønningen være minimal, hvis Thomas som forventet så blev 2. Kun 19k i fortjeneste havde det scenarie givet.
Med mindre han var gået helt ned, så var han blevet mellem 5-7 og så havde han maks fået 143k. Altså stadig mindst 198k mindre end Thomas. Det sagt er det selvfølglig uheldigt? at man lige taber mellem 120k-143k ekstra pga det mærkelige styrt.

havde Aert men nåede at give anfører-bindet til Alaphi….

Er der ikke noget galt med nogen af transfer gebyrerne?

Det har der været hele touren. Der går lige lidt tid, inden det bliver reguleret.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det må jo være en syg joke det kan simpelt hen ikke være Lennard Kämna der nu er med i udbrud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!

Rolig nu. De bliver da hentet igen

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?