Forum

hvem ville være i top 5-7 når nu de "de bedste" ikke er er med som Tom D. Emden o.s.v. ikke er med


Jeg fornemmer et mancrush på Dummeolin

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henrik du får 1 gratis og en du selv må researche.........Geraint Thomas.............og den anden bliver kaldt "Ørnen fra Herning".

ok Bardet - Niboli (har ikke vist meget) og måske som joker Alapha……

Ja, Bardet plejer at levere topresultat efter topresultat på enkeltstarterne. Godt set, Henrik!

Rohan Dennis, måske?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

de 3 jeg tager beholder jeg ogse til de 2 store bjerge efter Fredagens enkelstart og jeg tror på ikke Rohan Dennis viser meget i bjergene

Jeg er sååååååååååå glad for ikke at have Rohan Dennis på holdet eller noget det kunne jo ske at han udgik dagen før enkeltstarten

Har man hørt hvorfor?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

7# Jeg hørte det ikke...........men jeg havde valgt ham pga. hans præstation i Tour de suisse samt enkeltstarten.....ville næsten ønske han bare havde været udgået fra start af

Det er ikke meldt ud, men det lugter lidt af motivationsproblemer måske kombineret med sygdom eller dårlig form.

Det er jo gætterier. Det er ikke det, som de kryptiske twitter beskeder tyder på. Det lyder faktisk ret alvorligt.

Nibali står vel af i morgen.. nogen der ved om han er syg?

Skulle han ikke være. Men touren var heller ikke hans mål i år.

tror der er flere ryttere der er ramt af sygdom, i en eller anden grad, maveonde eller hvad det er, en virus.. man skal liiiigeee holde øje med hvem..

Og hvordan vil du liiiigggee holde øje med rytteres fysiske problemer?

Mit bedste bud er dog en afstemning fra agent 007 - Henrik.

Så bør alle i feltet være dækket ind.

Nibali har fortalt at etapesejre er hans mål i år!

Nibali er DØD!!