Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 5

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 13 etape

Bud til 12 etape skal være skrevet i denne tråd senest torsdag kl 12.00

Husk man skal have været med på 10 eller 11 etape og gættet rigtigt der for at kunne gå med videre

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Top 5 alligevel. Er fristet til at fortsætte med Sagan+Viviani men....det er jo ren Lotto, så:

De Gendt + Benoot

Allan-Phillip og Pinot

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Woods og Taaramae

JohnnyDeep685PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Chelsea FC <3

Woods / Teuns

Matrix8.560PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 1%BronzebægerPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%
FORZA FCK

Barguil & Valgren

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nibali - Woods

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

De Gendt og Woods

Allanphilip benoot

Fraile + Teuns

De Gendt og Teuns

benoot og woods

Fixer2.030Top 1%BronzebægerTop 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
slip .... SÅ den håndbremse

  1. 1
Hæhæ 👌

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

De gendt og teuns

Alaphilippe - Woods

Woods og Kangert.

Ciccone & Pinot

Benoot, Soler

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Woods & De Gendt

Costa og Soler

De Gendt og Teuns

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fraile & Thomas

Alan Phillip (ham franskmanden i gult) + Thomas De Ged (de gendt ham geden)

Nibali & de Gendt

Woods og
Soler

Woods - de Gendt

Woods - de Gendt

Teuns og Woods

Teuns & Woods

Alaphilippe og Taaramae

Så er der lukket, vi er ikke så mange men det er jo også sommer ferie

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så vælger med Thomas ged fordi han altid går i udbrud.. 40 mand kører, og hvem er der ikke? Ged.. nårh men tror der er et par stykker der gættede på Benoot 4-5 stykker er videre..

Ligner at tre managere med Benoot går videre. Så meget for ondt i knæet igen igen - Emil fra Feltet... ja ja....

  1. 31: Ja - Felet skulle hellere have spottet at Woods var styrtet i går. Den var der vist ikke mange der havde fanget. Jeg havde i hvert fald ikke.

) 33

Tjek med fordel de forskellige teams hjemmesider.

@Hjertensfryd: Det er jeg sgu da godt klar over, men man er jo lidt doven indimellem. Mener jo ellers nok jeg har nogenlunde erfaring med det her spil og derfor er jeg også godt klar over at det kun er mig selv jeg kan bebrejde at jeg ikke fangede den hvis det overhovedet var meldt ud. Har en 2-4 kilder jeg altid tjekker hvoraf feltet er den ene. Optimalt set så jeg jo gerne at de forskellige hold lige sendte mig en SMS hvis der var en af deres ryttere der var syg/skadet ;)

@ PepsiGiggs:

Ja, det er du selvfølgelig klar over. Reelt var den meldt ud. Den selvbestaltede ekspert Emil fra Feltet, ja han missede den dog også.

Tænker dog at det alligevel er grunden til at vi begge er nr. rø. og ikke top 10?

Bare ram ITT og så 14 & 15. Så er du igen med fremme min ven.

Som jeg skrev, så er der ikke mange der har fanget den 23 af top 25 havde Woods på holdet (kun de 2 basishold havde ikke) og en enkelt havde ham vist ovenikøbet som kaptajn, så lige den beslutning er nok ikke det der gør forskellen.

Men jo - et par gode runder så kan vi begge være oppe hvor det er sjovt!

Man kan vel reelt så kalde det lettere rystende? At topmanagere ikke selv holder styr på elementære temaer?

Men nej. En længere række beslutninger gør forskellen (hver) runde.

Det ændrer dog næppe ved at man ikke er top 10, men top //&%¤¤ - med lang vej op.

Tænker selv jeg fik en ok runde, og har sat penge i banken til fredagens ITT - men nu må vi se om jeg for råd til de sidste tre rette ryttere.

Håber du for en fin weekend - her og der......

Tv2 valgte at bringe nyheden om Woods 10 min efter deadline. Spiller de mon med på holdet.dk incognito?