Forum

synes I jeg skulle beholde Ewan og Sagan når bjergene kommer eller hva ?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

sælg

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: behold de 2

Helt klart.
Der kommer jo pointspurter, så de er topmotiverede for at køre flot i bjergene.

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

jeg tror ikke det bliver de 2 kører efter point i spurten
tror mere det bliver enten mindre kendte sprintere eller folk som Benoot

Stemte: behold de 2

Ja det har du ret i Henrik! Jeg tror også Benoot går efter pointspurtene på alle bjergetaperne. Han er også hurtig. Tror også Tony Martin har udset sig det mål.

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

Måske Hagan eller Avement?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

Medmindre Jesper Skibby´s gamle ønske endelig går i opfyldelse, og bjergene rent faktisk er forsvundet, når feltet vågner op til bjergetaperne.. meeenn Skibby er jo ikke med i år, så derfor har han ikke det samme behov for mirakler i den retning, og ønsker sig nok nærmere en kold fadøl!!

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

Henrik, jeg har nu efterhånden fulgt dig i et par år herinde, og har altid været i tvivl er du bare er verdens bedste troll. Men du må da have set så meget cykling de seneste år at du godt ved at de 2 nævnte ikke har en chance på en decideret bjergetape?
Så hvorfor denne afstemning egentlig?
1: Du er en utrættelig troll der kører et slags socialt eksperiment på dette forum
2: Du ser en masse cykling, men forstår stadig ikke helt dynamikken i hverken sporten eller pointsystemet på holdet?

Stemte: de har ikke en chance i bjergene

et 3 valg : jeg ser ca i alt 10-15 min gerne midt + slutningen måske 25 min hvis jeg lader tv´et kører på tv 2 !
ved godt det ikke er nok og jeg spiller kun med for sjov jeg er mere til fodbold

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere