Forum

Heldigvis er der kun udgået et fåtal af ryttere i år.
Men hvad skyldes dette?

Er det fordi hvert hold kun har 8 ryttere med i år eller er ruten blevet lettere.
Er det rytterne der er blevet bedre til at passe på hinanden.

Hvad siger i?

Hilsen
Kim

kimzeutner@live.dk20.665Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Hej venner. Jeg er en TDF tosse af rang. Spiller kun dette ene spil om året. Hvert år tror jeg at jeg kan knække koden og vinde spillet. MEN MEN MEN det er desværre ikke lykkes endnu. Hilsen Kim

Tror bare de har forstået at vi har et manager spil vi går alt for meget op i
og det vil de ikke ødelægge ved at udgå, swush kunne jo vælge at hjælpe lidt med reserver men da de ikke gider det har rytterne så valgt at hjælpe i stedet for

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Aner det ikke!

Er jeg den eneste der synes det er irriterende, at man skal 'skifte spillere' i et cykel spil?

Og er det rent faktisk det rigtige PL-manager? Jeg troede det var en test-version.

Swush!!

Kan I ikke gøre de udgåede ryttere mørke ligesom I plejer... Tjek Giromanager.. Så er det lidt nemmere at se hvem der er udgået...

Jeg takker..

jeg takker..

Det var ikke lang tid de udgåede rytter fik lov til at være mørke...

Hvor svært kan det være at gøre det lidt mere overskueligt for brugerne...

Det er noget I for helvede altid har gjort....

Var det lige Cort der ud af en million selvfølgeligt er den der punkterer? Hvad i hule helvede er chancen for det................

1/34? Bare et ydmygt bud.

Håber og tror du vinder så stort som du umiddelbart taber....

Ja og regn det så ind i hvor relativt sjældent det sker at de punkterer i udbrud...................-.........Nærmest alle mine konkurrenter har jo nærmest Fraile jeg tog Cort han ville jo være favorit til top 5 i den gruppe..........og ramte Stuyven og Trentin også.................Latt-erligt

Statistisk er det vel stadig 1/34 eller 1/162 om du vil?

Fraile og Cort er vel ret lige i en selektiv gruppe. Det samme med de to andre du har ramt. Så måske det bliver en ok runde alligevel?

Hjertensfryd, dit regnestykke tager udgangspunkt i at DER SKAL være en punktering, hvilket ikke rigtigt giver nogen mening ift hvad chancen er for corts uheld.

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Hjertensfryd, dit regnestykke tager udgangspunkt i at DER SKAL være en punktering, hvilket ikke rigtigt giver nogen mening ift hvad chancen er for corts uheld.

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Ok x to ;-)

God etape uden punkteringer......

Jigsaw: Går ud fra du har købt Perichon til i dag og sidder og regner på sandsynligheden for at en rytter bliver stukket af en bi!!!

13# Nej jeg har George bennett som en af de eneste i min interne gruppe.................Ha-n styrtede på første nedkørsel nu må jeg se hvordan det går ud over finalen han var jo stensikker top 15

Så styrtede han for anden gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!

Ærgerligt at der ikke er et odds på om Jigsaw har en rytter der er ude for enten punktering eller styrt, så ved jeg godt hvor jeg ville sætte mine penge!!

Så det godt men håbede du ikke opdagede det selv - det er jo næsten ondt.

Jeg havde en Grand Tour et år hvor min kaptajn styrtede 3 dage i streg (3 forskellige). Jeg havde helt dårlig samvittighed til sidst når jeg skulle vælge kaptajn.

17# Han er forhåbentligt ikke udgået til -150.000 for så giver jeg bare op

17# For folk der er vrede over at jeg brokker mig nu fortæller jeg lige en anekdote om mit uheld fra min dagligdag så de kan grine lidt af den..............Jeg havde besøgende (overnattende) næste dag vil min gæster gerne have et bad, så det for de selvfølgeligt lov til..........Et stykke ind i badet for jeg utroligt store problemer med min mave.......For at være gæstfri render jeg ned fordi der ligger et hospitalsområde lige ved siden af første udendørs toilet jeg kommer til er så overbombet at det var decideret sundhedsskadeligt at gå ind på...........Jeg må storsvedende rende ind på hovedafdelingen for at se at toiletterne er lukket pga. kloaknedbrud jeg måtte i ren panik rende tilbage hjem og nåede heldigvis op hvor min gæst var færdig med at gå i bad..................Jeg har i de 10 år jeg har boet der kun haft behov for at bruge toilettet en gang før en weekend kl 9:30...................ik-ke en sjæl i miles omkredes bortset fra toilettet hvor en taxichauffør var igang med personlig pleje eller noget i den dur.................jeg fordømmer det toilet langt væk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han er kommet i mål som nr 27.

20# Ja det er da i det mindste noget han var med stor sikkerhed kommer ind omkring Barguil måske endda med forreste favoritgruppe hvis det ikke havde været for det sidste men med sikkerhed begge styrt

Det er altid røvirriterende, når ens ryttere styrter. Styrt eller ej så var han ikke sluttet i top 15. Han ville med sikkerhed være blevet sat af først Bernals og sidenhen Thomas’ angreb på Galibier. Uden styrt var han nok kørt over målstregen lige efter Valverde.

Så er den galt igen hr. Swush...

Der er kun 174 ryttere i det gule spil.

Der er 11 sider med 15 ryttere og 9 ryttere på den 12. side = 174...

Der er kun 18 mørke ryttere, men der er udgået 20 ryttere...

Hvor er de sidste 2 ryttere... Kelderman og Zabel må åbenbart ikke være med i statistikkerne mere bare fordi de er taget hjem..

Tror I ikke det ville have været nemmere at holde styr på hvis I havde skrevet tal ud foran dem som jeg har bedt om et par gange...

Man undres over hvordan så stor en virksomhed ikke kan holde styr på basale ting...

Og hvorfor skriver jeg det ikke bare til support: jeg synes alle skal have lov til at se at I ikke rigtig har styr på tingene (men igen, hvem har nu også troet det)..

Var det i går jeg skrev det samme som jeg skriver nu...

Hvor er Rich Zabel i tourmanager...

Hvorfor fanden forsvinder han hele tiden...

Måske det var på tide I finder nogle nye IT-medarbejdere som har lidt mere styr på programmering...

Find ham lige på oversigten TA og lav et SS

Kommer her:

https://imgur.com/a/If5Ub-6a

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Han er ikke på oversigten i manager!
Men betyder det egentligt noget Forlan?
Han giver jo ikke minus point eller noget

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nå for dælen, kan godt se jeg har blandet de to spil sammen, og at han ikke er at finde i oversigten på Manager. Men det første link jeg sendte kan give dig informationerne.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Benned jeg laver statistik med alt, så jeg kan blive lige ringe år efter år... Og så er det lidt svært når de fjerner nogle af rytterne selvom de er udgået..

Kom nu med Vueltaen...

Men jeg har nu også skrevet ham ned i mit ark at han fik 270 point inden han udgik..

Men forstår bare ikke hvorfor nogle ryttere forsvinder... Det er jo en fejl ligemeget hvad...

Hvis de får Pinot til at forsvinde, kan man jo ikke se at han rent faktisk blev den 3. bedste i kat 2 selvom han udgik.. Det kunne man måske godt bruge til noget i forhold til næste år..

Ja det rigtig med Pinot man bør selvfølgelig kunne se dem på vores udskrift

Ja de kan jo dumme sig lige så meget de vil, gang på gang, vi er jo så latterlige at vi spiller med alligevel.

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har aldrig haft så mange hold og har aldrig været ringere...

I Giroen spillede jeg smalt og det kostede med Tom Dumoulin på 7 ud af 10 hold...
I Touren har jeg spillet mega bredt, og det er jo tosset når man SKAL ha Sagan, Alaphilippe på alle hold... Det er jo dumt at gardere sig mod at Sagan bliver smidt ud.. Det sker 1 ud af 10 år han er med...