Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 5

Man skal have mindst en af dem i top 5 for at gå videre til 10 etape

Bud til 9 etape skal være skrevet i denne tråd senest søndag kl 13.30

4 mand tilbage

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Barguil - Woods

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sagan - Benoot

Ved godt jeg ikke med, men med tanke på at de sparede ekstremt mange kræfter, så er det klart at Lars Bak og Yoann Offredo bliver 1 og 2 imorgen, søndag!!

Nemt...

Sagan - Matthews

Godt bud Dukse jeg har lige smidt en hund efter det bud.

Den hylede godt nok lidt....

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan og Van Avermaet

Der er vist gode chancer for at Jigsaw trækker den hjem i dag!

Ja han er kæmpe favorit i dag, har heldigvis kun skiftet en til i dag Benoot til Colbreilli

Lortespil :-(

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Til indlæg nr. 7 Pepsi

Der er 15 mand i udbruddet - og hvis Jigsaw skal vinde idag skal Benoot blive mellem de 5 bedste ud af de 15 - idet jeg betragter det som sikkert at udbruddet holder hjem, statistisk er der altså kun 33% chance for, at Jigsaw vinder det hele idag☺

Nogen vil sandsynligvis indvende at alle 15 udbrydere ikke har lige store chancer for at vinde - men jeg garanterer at alle 15 vil kæmpe ALT hvad de overhovedet kan, idet alle 15 jo øjner en etapesejr, og viljen giver enorme kræfter ☺

Jeg går ud fra at Jigsaw ikke kan vinde hvis Benoot kun blive 6 eller ringere - selv om han så vil være tættest på?

Så må udskillelsesløbet mellem de 4 seje tilbageværende deltagere vel i stedet afgøres på de næste etaper - eller tager jeg fejl?

Held og lykke og RESPEKT til Jigsaw og jer 3 andre ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Hvis de 15 udbrydere kan holde sammen til stregen bliver det vel de bedste sprintere der vinder og det er vel Stuyven og Hagen - men derfor vil puncheur'erne jo nok angribe på den sidste bakke ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Benoot læsser de andre i finalen. Så passer mit hold nemlig.

@Maastricht

Der lå ikke nogen dybere analyse bag - bare en konstatering af at Benoot var den eneste af de nævnte ryttere der var med i udbruddet (og som det viser sig nu også en af de stærkeste)

8# Benned men det hælper da lidt at du både får 100.000 i holdbonus + Stuyven 5. plads

Jigsaw har vundet tillykke med sejren :-)

Jeg kunne så passende komme med en af Jigsaw velkendte eder når han lige skal rase af men jeg orker det ikke, jeg går bare i seng og hader mig selv
Lortespil

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Congratz til mr rage...... godt spillet champ.

15# Jeg ville gerne bytte det for noget held i spillene i stedet skiftede Arajuuri ud kort tid før deadline igår................Og BUM så scorer han

+ assist...................-......Forpulede managerguder

Pepsi og Jigsaw fik ret - og jeg selv fik uret ☺ Tillykke til Jigsaw ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og iøvrigt er det vist kun den 2. etapesejr til i en afrikaner i tourens historie med Impey i dag - så mangler vi kun at en asiat en dag vinder en etape, idet det vist aldrig er sket til nu - mens modsat utallige europæere og en stribe nord- og sydamerikanere og også australiere og kiwier har vundet etaper ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Vi kan vel godt være lidt large og give Afrika lidt kredit for Froomes 7 etapesejre.