Forum

den mand kan jo næsten alt
han er sprinter men han har vist den første uge også af være suveræn til at kunne begå sig på alle andre fronter
det troede jeg sku da ikke han kunne
ville det være direkte dumt at købe ham nu hvor han allerrede har optjent over 1.400 Point i vækst ?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: ingen anelse

God afstemning. Det rigtige svar herpå må være ingen anelse

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: ingen anelse

Kære Henrik,

Der er to forskellige spil: Tourspillet og Tour Manager.
Du spiller kun med i det ene, nemlig Tourspillet, hvor man kan udskifte ryttere undervejs. Men det er i Tour Manager at Matthews har optjent de ca. 1.400 point du nævner.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stemte: køb ham dog han er god nok

Køb køb køb.!!!
Med Matthews på holdet kan dit bedste hold der ligger nr. 22.840 måske være med i topstriden i år!

Som du selv siger kan den mand alt. Han vinder sågar også den hvide trøje i Paris.

Stemte: køb ham dog han er god nok

jeg køber ham og nej Sagan kommer i grønt og måske kommer Matthews som 2´er i hvidt

Stemte: ingen anelse

Hvis vi er enige om at den hvide trøje er ungdomstrøjen, så vil MM med sin alder på 28 år ikke være aktuel. Kun ryttere der max. er 25 år i dette kalenderår kan deltage i netop den konkurrence.

Men derfor kan han da glimrende være et godt køb. God etape....

Stemte: køb ham dog han er god nok

har købt ham man kan håbe på det bedste og jeg tipper enten Averment eller måske
Bernal i top 4 ALAP som joker

Stemte: nej køb ham ikke

Lige til en anden gang Henrik, så bør du nok stemme blank til en afstemning, som du selv har sat i søen.. Ellers risikerer du at påvirke resultatet!

Avermand er et godt bud, måske du skal købe 3 af dem..

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere