Forum

Vil/kan Giulio Ciccone og hans hold forsvare sin gule tr'je i dag?

"Dynamitten"2.260Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Det håber jeg da!

I dag skal Benoot skaffe point hjem!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Undskyld mig lukkede transfer efter at udbruddet var kørt igen eller er det noget jeg bilder mig ind?

Det lukkede ca 20 sek efter løbet blev givet frit...

Hvis man kunne nå at flæske nogle udskiftninger igennem på 20 sek, så synes jeg også det skal belønnes...

Det med at flæske nogle udskiftninger igennem,har jeg prøvet...Det gik totalt galt,sad med et hold sprintere til en bjergetape.....:(

"Dynamitten"2.260Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Aner ikke hvorfor jeg lod mig overtale af "eksperten" på Feltet, nå nu jeg har ramt anførervalget lige i røven flere gange..................Hå-bløst tænkte at hvis han blev ved med at nævne schachmann så måtte der være noget om det...........Åndssvagt ikke bare at tage det sikre valg og gå med Alaphilippe

:-D :-D

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Schachmann er den nye Cummings som Ask skrev til mig og vi hoppe på den gang på gang desværre

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

7# Korrekt men nu var jeg lige igang med "århundredets comeback" havde jo ramt Viviani, Sagan, Alaphilippe, Groenewegen som anfører...........Og slutningen af etapen udspillede sig stort set som jeg havde på fornemmelsen, hvilket også gør at jeg fortjener det tab, når nu jeg er sådan en kæmpeidiot........Hæhæ giver ingen mening ikke at lytte til sin mavefornemmelse når nu det kørte så godt

I morgen topper Schachmann og Benoot igen Axelgaards favoritanalyse. Den kommer til at lyde ca. således:

"Begge sparede sig helt tydeligt i dag. Uundgåeligt de begge vil forsøge at ramme udbruddet. Bora vil give alt for en sejr til den tyske mester"

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Haha, det er godt kaldt Askemayn - her er den præcise ordlyd, som må siges at være meget tæt på din forudsigelse:

"Derudover er der Maximilian Schachmann, der må være Boras oplagte anden kandidat til et udbrud, da også han er hurtig nok til at gøre det færdig. Det samme er Tiesj Benoot, der - og det er stadig ubekræftet - lignede en mand, der i dag sparede sig, da først De Gendt var kommet afsted."

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Stadig en del fejl i pointene i tour manager, hvis i læser med holdet. :-) flere ryttere mangler i mål og hold point mangler.

De plejer at svare via deres facebook side, men magter næsten ikke at skrive til dem igen igen idag :D

Det skal nok blive rettet og jeg har skrevet til dem :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark