Forum

når disse 2 etaper er omme og der kommer sprinter-stage ville I ligesom mig nøjes med 2-3 sprinterr gode + 1 af de lidt dårligere hvis jeg lige har købt folk som Averment og Alephi….. og beholder dem til løbet ud ??


Nej

Tror generelt den sidste uge bliver lige bakket nok for sprinterne - og egentlig også for GVA og Alaphilippe…!

næsten tilfredsstillende svar

Holder personligt Dylan Groenewegen på holdet resten af touren

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

serious !

Nej Henrik. Det er ikke seriøst med Groenewegen. Det giver jo ikke stor mening at have de tunge (kilomæssigt) ryttere på bjergetaper og dels enkeltstarten.

På feltet.dk er der skrevet en rutebeskrivelse. Den kunne du med fordel nok læse. Hvem ved, måske du kunne få et par fif og dermed gode ideer til hvilke ryttertyper du med fordel kan vælge..

ok men hvad med de seriøse svar/tips først

Som du kan se i dag klarede flere sprintere sig godt på dagens hilly stage..
Selv Colbrelli, som havde på holdet i går, men som du af en eller anden grund har solgt. Måske skulle du lade være med at skifte så meget ud.

I weekendens hilly stages kommer både Averment, Alephi og Hagan sikkert til at klare sig godt.

Og jeg tror iøvrigt at det var helt seriøst da MValentin20 meldte ud at han ville beholde Groenewegen resten af touren - det var såmænd bare på hans frække tour manager hold.

Hvis du stadig er i tvivl kunne du evt. lave en afstemning..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja, en afstemning kúnne godt komme på tale her, jeg er dog ikke helt sikker.. Hvis vi holder en afstemning om, om vi skal holde dén afstemning, så kan vi ligesom få vejret stemningen af?

Det er en god idé. Eller er det? Det kunne man også stemme om hvis man er i tvivl ;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Afstemning!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ville i sige man skal skille sig af med sådan en som gva nu og skifte ham ud med en klassemants ryttere?

Simon:

Ja. Enten en klassementrytter eller en udbryder du tænker holder hjem. GVA sparer sig til etaper midt i løbet - tror jeg.

"Hilly Stage" har vist sig at være en stavefejl, der er i virkeligheden tale om en damefrisør fra Århus:

http://www.frisorstage.dk-/medarbejder-hos-frisor-st-age.html

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Nårh, jamen dem kender jeg da godt, glimrende frisør! Jeg er godt nok aldrig blevet klippet derinde, men tilbringer gerne et par timer i deres venteværelse, hvis jeg alligevel er i området..

Ville i sige man burde skille sig af med ryttere som gva, Van aert, trentin, måske Michael Woods eller benoot. Pg skifte dem ud med nogle klassemants ryttere. Er spændt på om benoot kan noget i de større bjerg etaper i form af udbrud eller om der er andre der har større chancer.