Forum

Hvad tid er point fra dagens runde klar?
mvh Søren

Le cannibal305Top 10%
Alle er dumme

Lige om lidt!

(alt efter hvornår du læser svaret) :)

Hellere at der tager 1 time længere end at de som i går opdatere med fejl..

Men hvis man regner med kl 20 hver dag, så bliver man nok ikke skuffet (altså ikke før de opdaterer og man ser at man er rykket 1.000 pladser ned)...

Lorte spil.. Hvilken af dem... Dem begge...

Det kan godt være svært at præcisere, men jeg plejer at sige et sted imellem 4 sekunder og 60 år.

Du skal ikke puste til fuglen, han er lavet af det pureste marmor

Præcis ChampZ ;-)

Ser ud til dit ønske ikke blev opfyldt, Forlan :-)

En del fejl i pt.

I er da godt nok utålmodige! Der kan alligevel først foretages ændringer kl. 21:30?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

M. Matthews har fået 72 p. for dagens etape.
60 p. for 4. plads i holdtidskørslen og 12 p. for 4. plads i holdkonkurrencen.
Mangler han ikke 30 p. for 4. pladsen i sprintkonkurrencen??

Det er godt set Cumo... Matthews mangler point for sprintkonkurrencen...

Mon Swush opdager det - man kunne jo ha sine tvivl...

Det er i hvert fald rigtigt nu som jeg ser det

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

11# Jaja det er fint men kan de give gode managerråd om hvor vidt man f.eks. skal beholde sprintere til hilly stages?

Please Henrik. Du skal ikke klikke på linket!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Er det bare mig eller mangler der (igen) point fra holdkonkurrencen i Tour Manager?

Du har ret desværre men det skal nok blive rettet, har skrevet til dem

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bare pinligt... Der er større chance for tour-vinderen 2019 bliver en svensker end Swush opdaterer en enkelt dag uden fejl...

Hvis Swush havde konkurrence på deres område så var der ikke mange betalende spillere tilbage...

Det var nu ikke for at brokke mig - der er åbenbart et eller andet med den holdkonkurrence, der smutter ind i mellem. Ellers synes jeg sgu det fungerer rimeligt selvom der selvfølgelig altid er steder det kunne være bedre.