Forum

Er der nogen der kan oplyse om hvornår Tour spillet er klart?


Mon ikke det er klar i næste uge...

Forestiller mig at det udkommer fredag den 21/6 eller senest mandag den 24/6 (lige efter Schweiz Rundt).

Kan man få det gamle format tilbage... Det nye er hæsligt... Ellers har jeg ikke noget at brokke mig over...

det gik hurtigt... jeg takker

Forlan - hvilket gammel format? I forhold til 9 Ryttere eller designmæssigt?

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Jeg gik gik ind første gang var designet i tourspillene det samme som ved kvinde VM.. Og det syns jeg er hæsligt og virkelig dårligt at hoppe rundt inde i... Men det ændrede de hurtigt..

Woods i kat. 4?? Hvor er det dog useriøst..

Der er så mange mærkelige dispositioner i de forskellige kategorier, så jeg ikke ved hvor jeg skal starte! Hvordan kommer i frem til de valg Swush??

Kære Swush. Var den sidste selskabsleg på en forsinket julefrokost, at lave kategorierne til tour manager??? Er vel eneste logiske forklaring på den amatøragtige kategori inddeling.

4 kategorier er simpelthen for lidt hvis en mand som Woods skal være kat 4. 95 % af rytterne i kat 4 vil jo aldrig nogensinde blive valgt.. Og det samme kan vel siges om Sagans konkurrenter i kat 1.

Rolig nu, Woods er ikke hvad han har været, og Sagan kunne jo gå hen og blive disket..

;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Når der kun er 1 rytter i kat 4, så er det helt i skoven at man har sat en rytter som Woods i den kategori! Med mindre man satser på at han styrter eller andet, så blir han vel valgt af 95%?
Dermed har man reelt lige gjort kat 4 til en ligegyldig kategori...
Nu er det stadig uvidst om han overhovedet vil køre GC, men at have en potentiel top 10 kandidat i kat 4 er jo fuldstændigt galimatias!!

Gad vide om de bare laver kategorierne ud fra Bet365? Det ville forklare en del! De har nemlig ikke Woods på oddslisten til den samlede sejr...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Med de andre ryttere der er i kat 4, er jeg da ikke sikker på at Woods nødvendigvis er den der scorer flest point? Selvom jeg da også blev overrasket over at se ham der.

ja 9g fuglen i kat.1 tåbelig,enhver ved jo at han ikke holder sidste sidste uge og sandsynligheden for han styrter er megastort,woods i kat.4 er sikker på alle hold,skulle han udgå er problemet ikke stort for alle har ham på alle hold.

Hvad så dansk hader Vagn, Kan du så ikke lige afsløre hvem der er favoritten?

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Woods er ikke nødvendigvis en must have i kategori 4. Ender han som arbejdshest for Uran, er det ikke sikker han skraber flest point sammen i hans kategori. Og hvem siger ikke han sågar kan ende bag Van Garderen i hierarkiet og i stedet skal køre klassement i Vueltaen?

Selvfølgelig er Woods favorit til at tjene flest point i kat 4... Men om han gør det afhænger jo af mange ting.. Der er ofte en kat 4 rytter som snupper bjergtrøjen på 1. etape og måske kan holde den i 4-5 dage og så eventuelt ligge nr. 3-4. stykker i bjergkonkurrencen i yderligere 4-5 dage..

Måske er det en som vinder efter et udbrud og får førertrøjen i nogle dage... Det tjener man jo os rimelig gode point på...

Eksemplet fra sidste år er jo Dion Smith som blev topscorer i kat 4. Men ham var der jo ingen der havde...

Men Woods er jo klart det sikre valg og han bliver uden tvivl 1-5 i kategori 4 - medmindre han styrter og udgår..

bennedbæk.
JEG HADER DA IK NOGEN,TROR BARE IK FUGLEN VINDER,HÅBER DET,PROBLEMET MED OS DANSKERE ER AT VI TROR EN ER VERDENSMESTER FORDI HAN HAR VUNDET ET UGELANG SVAGT BESAT ETAPELØB UDEN AT VINDE EN ETABE,HVEM DER VINDER NU HVOR FROOME ER VÆK OG THOMAS ER TVILSOM,VED DET IKKE,MÅSKE VIVIANI,HAN LIGE VUNDET ET LØB.

  1. 16

Jeg tvivler bare på, at man har vurderet, at Woods nok ville ende som hjælperytter og derfor har placeret ham i kat. 4..

Kristofte, Poels og Bellend i kat.3, vs. Greipel, Kattemis og Bonifazio i kat. 2?? Jeg ved godt hvem jeg ville vælge..

Hold da op Vagn.

Hop lige ned fra CAPS LOCK engang!
Eller er konen kommet til at slå den til, og du nu ikke kan få slået det fra igen. ;-)

Med dine konstant negative kommentarer må du have et vidunderligt liv, og nogle tålmodige og overbærerne venner og familie.

Enhver ved jo at Fuglen ikke holder i den sidste uge? Henrik gør måske, men jeg kender ikke noget til det, så Fuglen er top 3 kandidat ved mig. Jeg har måske udråbt mig selv som tåbelig, men tror jeg overlever. :-)

Ha' en dejlig dag Vagn!

ja jeg har et fantatisk liv,hvad med dig du er da negativ,jeg snakker om at vinde,du siger mellem de 3,så jeg siger mellem de 100 bedste,liså tåbelig ik.
spiller jeg på en jeg tror på så er jeg negativ,fordi andre tror på en anden,kom ind i kampen

Haha. Det er nu godt at være tilbage på Holdet. Så er det tid til TDF-manager igen. G. Thomas vinder. I hørte det her først.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

MValentin20 - Sidste års vinder må jo siges at være det nemme valg!

Dennis og Valverde må være dem man skal holde øje med. Så stærke de er kommet ud af forberedelserne skulle det ikke undre mig, at det er dem det kommer til at stå imellem!

Så er det da ved at få sat et lille bud på de to ChampZ begge giver odds 67 som vinder så det burde da være et sats værd.

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Har været der Benned, det er jo simpelthen et GAVEodds! Skal også have dem på alle 20 hold

Ja ja, ChampZ. Har en ekstra lækkerbisken i baghånden. Utroligt, at denne hemmelige rytter er på under 10 % i sin kategori!!!!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Helt enig, det er imponerende! Hvis man samtidig har opdaget stjerneskuddet i kat 4 med under 3%, så er man allerede foran 99,7% af holdene. Det er satme en god start!

Matematik har aldrig været din stærke side...

99,7 plus 3 det giver da 100 :-)

Der er så mange oplagte i kat 4 at det er ærgeligt man kun må vælge 1

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja præcis. Det er virkelig ærgerligt at man kun skal vælge en mand i kat 4... Kat 3 og 4 er altid mine favorit-kategorier.

Det er nok også der man har chance for at finde en overraskelse som ikke så mange andre. De fleste har jo nok hørt om Sagan eller Alaphilippe, men der er nok færre der har hørt om Bevin eller Cosnefroy...

Helt enig i der godt kunne være flere i kat.4, som Forlan21 også siger, ville det give mange flere mere ukendte profiler på holdene, og måske ville nogen være så dygtige at finde det uspottede guldkorn i TDF netop der, nok tvivlsomt om man finder en podiekandidat der, men en der kunne høste en del point er der jo nok imellem..

Vil du ikke lige udpensle regnestykket for mig Forlan, du har helt ret, det har aldrig været min stærke side 😎

Tror dog ikke på Cosnefroy i år .. konen er sat til d 12. Juli, og selvom franske førstegangsfødende i gns. går 7 dage over, så vil han stadig misse sidste uge af touren. Hun har dog brasilianske aner, så det kan godt være hun går et par dage ekstra.

Jeg er til gengæld spændt på at se om de undervurderer Kevin Van Melsen og smider ham i kat 4, han kommer til at høste.

En kandidat til at skrabe mange point sammen i kat 4, kunne også være Jesus Herrada som lige har besejret Bardet i Mount Ventoux Challenge. Må tydeligvis være i stjerneform

Du prøver at lokke folk til at tage ham, selvom der nok er mange der får flere point. Han vandt desuden kun fordi han havde friske ben. De andre kom lige fra andre løb.

Desuden mener jeg måske at jeg så et sted at han døjer med feber og tynd mave - en rytters værste mareridt få uger inden et langt løb.

Næh man må nok hellere tage Woods eller Mørkøv

Ja, Jesus kan ikke længere gå på vandet. Han sidder på tønden i stedet, så han er lidt af et sats. Han er generelt meget ustabil, så mon ikke superformen er forsvundet efter en omgang sygdom?

Woods må være det sikre valg! Men hvis man gerne vil have alternativer i kat. 4 må de oplagte være Benoot der kom overraskende flot igennem Schweiz Rundt, og som den eneste får frie tøjler på Lotto. Han giver desuden hold point fra Ewan på sprinter etaperne. Ellers kommer De Plus til at gøre det godt i bjergene, og han får holdpoint fra Groenewegen på sprinteretaperne. To dark horses kunne være genopstandende Taaramäe og unge Kämna.

Ja selvfølgelig er Woods det sikre valg. En anden Dark Horse kunne også være Pasqualon som også altid gør det stabilt på de flade sprinteretaper

Det er svært ikke at blive imponeret over hvor hurtig de opdaterer holdene...

Men så er alt jo som det plejer...

Jeg må sige at jeg ligesom alle andre var chokeret da jeg så Woods i kat 4! Men nu har jeg opklaret mysteriet!

Efter at have set kategorierne igennem må jeg konkludere, at de i år har fået byttet rundt på kat 3 og kat 4...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

THOMAS er chanceløs,hvis han vinder tar jeg til norge i år i stedet for thailand.

Hvem vinder ifølge dig, vagnthaer? Skal snart sætte mine bets nemlig.

MartinHJ3.065PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

svært at sige,men denne her tour de france er den sværeste i flere år,THOMAS har ikke vist noget hele foråret og tilmed styrtet,desuden kan umulig være i form til så hårdt et løb,desuden er det så vidt jeg husker er det 1 gang sky melder ud at de har 2 kaptajner,tror jo heller ik selv på ham,der er flere om budet både i kat 1 og 2 men ingen THOMAS,desværre venner,men spændende er det.

Har lavet udskiftninger på mine hold 20+ gange. Det er svært i år. Det bliver spændende!

Favoritten må være; Geraint Thomas!

Det er dog svært at spå top 3, da rytterne er meget tætte. Bør man køre den klassiske: Sagan + klassementrytter, eller skulle man gå efter to sprintere i kat. 1?

Derudover undre det mig, at specielt to ryttere i dette års spil, er under 7 % i henholdsvis kat 2 og kat 3..

Det bliver interessant at se jeres tilgange til dette års TDF i det gule spil (det rigtige!)

Held og lykke!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Tourmanager det rigtige spil ? Hahaha ! Det er jo et komplet lotteri hvor den mest heldige vinder modsat tourspillet hvor man dagligt ska sætte sig ind i rytternes løbende form og holdenes taktik alt efter placering samt vejr og vind for ikke at snakke om den daglige matematikøvelse om hvad der kan betale sig af udskiftninger ! Det låste hold giver jo heller ingen mening når man har f.eks har en eller flere ryttere der udgår efter styrt eller sygdom efter få etaper ! Så er man allerede ude !!

  1. 43 sidste del af dit indlæg er jeg enig i. I min optik havde det gavnet spillet, hvis man kunne benytte sig af udskiftning, hvis ens rytter er udgået (udskiftningsrytteren er valgt før TDF start)

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?