Forum

halvdelen a f de favorit sprintere røg sku på røven
piiiiiiis


og oven i tog man Ackermann som kaptajn på 4 ud af 5 hold
hvis jeg ikke husker galt

Tror vitterligt jeg har 5 ryttere der var involveret i styrtet så de ikke kunne sprinte, så kan det sgu være ligegyldigt med et godt anførervalg

Gumpetunge Mareczko der ikke kan sidde ordentligt på en cykel og smadrer det hele...

L.o.r.t.e.s.p.i.l

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Du husker lidt galt Henrik... Du har kun 4 hold

Henrik for filan da... Du blev sq da nr 12 i dag

Og EskePihl vandt runden for anden sprinteretape i træk. Tilmed med det præcis samme hold og den præcis samme kaptajn som sidste gang. Fandme stærkt. Kunne være, man skulle begynde at søge lidt inspiration.

Er det meningen at man ikke skal kunne se hvem man møder i cuppen?

  1. 5
hvad mener du med at jeg blev no. 12 i dag ?

Dit hold "Kold Tyrker" blev det 12. bedste hold på etapen i går...

Det skal da fejres...

Det skulle ikke undre mig om et eller flere hold i toppen ryster lidt i bukserne nu...

hvordan regner du det ud

Jigsaw det er jo en beta! Det har det godt været i mange år efterhånden, men når man tænker på at de SWUSH ansatte må leve af havregryn og pasta med de mange penge de er nødt til at bruge på eks at holde øje med starttidspunkter osv, så synes jeg det er helt fair at de efter flere år endnu ikke har fået rettet en kæmpe fejl i spillet som er blevet påpaget MANGE gange!!
Det er selvfølgelig helt iorden...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

12# Jeg ryger alligevel ud af cuppen på trods af at mim modstander starter med -100.000 point pga. en udgået rytter...................-er der grænser for hvor uheldig man har lov til at være

Jeg er stadig sur på mig selv over at jeg faldt i søvn på sofaen i formiddags og ikke fik skiftet! Jeg endte også med Moschetti på holdet som eneste mand jeg ikke havde i top 10! Jeg havde skiftet ham med Lonardi hvis jeg havde nået det, så det havde lige givet 200k ekstra og så havde jeg haft Ewan som anfører (ved godt det er nemt at sige, men oddsede heldigvis på ham, han var min klare favorit)
Så den lur kostede mig lige en halv million :(

Men endte stadig med at rykke 11 pladser frem. Men havde været ca nummer 200 uden en lur :(
Og jeg røg også ud af cuppen af samme grund!
Så er sgu lidt arrig på mig selv!
For en gangs skyld er det ikke Swush skyld :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Men der er nu alligevel intet, som slår en god lur Tom!

Sku surt det der Tom 🤔 øv.
Forlan21 - du behøver sku da ikke at være sådan ved andre herinde. Indrømmet det er op af bakke, men tvivler da på, hvis du havde et barn som blev udsat for mobning, at du ville synes det er lige så sjovt.
Har man ikke noget godt at sige, så husk, at man jo bare kan bladre videre.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

A hva...

Undskyld jeg spørger, men hva’ er det lige du hentyder til hér PS?

Voksenmobning?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg troede jeg har en af de eneste som svarede Henrik og andre sådan nogenlunde ordentligt..

At der ryger en kæk bemærkning eller lidt ironi med engang imellem skal jeg da overhovedet ikke benægte..

Men hvis der støder nogen så vil jeg da prøve at lade være med at kommentere når der bliver spurgt om noget...

Man skal hvis gøre sig overordentligt umage, hvis det/de omtalte indlæg skal kunne tolkes negativt Forlan?

Ved godt at det naturligvis ikke forholder sig sådan i virkeligheden, men ind imellem får jeg den tanke, at nogle personer simpelthen bare sidder og venter på en kommentar, som de kan få vendt og drejet i en retning, så de kan føle sig stødt over den..

Selvfølgelig skal det være plads til ironi mm, havde jeg modtaget den/de kommentarer havde jeg trukket lidt på smilebåndet. Hvorfor skulle Henrik eller andre opfatte det anderledes :-)

Nå, nok om det.. Håber vi får lidt spænding tilbage i løbet idag!!

Vi forsætter lige denne lorte tråd...

Hvis man har formået at lave et hold uden:

Geoghegan Hart - 67,1 %
Dumoulin - 57,0 %
Ewan - 27,2 %
Viviani - 9,9 %
De Plus - 4,3 %
Moschetti - 3,0 %

Så har man da også fortjent at vinde...

Så det ser ikke dumt ud for Schwartzeneggers...

Forlan21.. det skal du ikke høre på, jeg kan ikke se der er noget om snakken, og man må gerne være lidt kæk, ellers er man jo bare kedelig ikk.. keep it up!!

Det ser fint ud Forlan, men hvis man som Kingo og jeg f.eks har valgt at se bort fra Ackerman i kat 2 i sidste øjeblik, så er det lidt lige meget hvor mange der udgår det vinder vi jo ikke af

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tror da nok dit hold 6 skal hoppe en del opad hver dag... Men trods alt nok ikke helt op i præmierne...

Jeg er også ramt af, at jeg kun har Ackermann på mine Dumo hold :(

Har ellers et hold med Yates/Roglic, og hvor jeg har Carapaz, Conti og Zakarin. Men så har jeg ramt udenom Ciccone i kat 4 og har den fantastiske Jungels også :(

Vinderholdet hedder vel:

Yates/Nibali,Roglic
Carapaz, Ackermann/Demare, Majka/Zakarin/Landa
Conti, Polanc/Sivakov
Ciccone

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg er for øvrigt spændt på hvor langt mit grønne hold klarer sig idag!
(ingen middagslur idag)
Alle mand i top 13, men ingen Zakarin og med Roglic som kaptajn...

Har dog noget transfer også :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Flot ramt med hold 6 Benned! Men ja, ingen sprinter så er man nok sat for langt tilbage trods alt :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Total blæret at bedste købehold i runden har skiftet 7 rytter og ikke en fedt spiller der har lavet forud, det godt ramt Mathias Fischer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Forlan - så må du undskylde. Jeg må helt have misforstået.
Det er jeg ked af.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Det er helt i orden... Videre...

Monsteretape i dag... 50 mand ryger for tidgrænsen... Det bliver vildt...

Ja jeg er enig og der vil blive kørt absolut ræs fra km 1.
Bliver for vildt.
Yates vil sætte et massivt angreb ind tror jeg

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Enig PS, kunne sagtens se Yates angribe på første knold. Spørgsmålet er bare, om han overhovedet finder noget form i den her giro? En enkelt off-day kan man altid ramme, men han var jo også helt væk på TT..

Der er ikke ét hold, som kan kontrollere det hele, som jeg ser det. Meget af udviklingen vil blive afgjort af, hvordan Moviestar og Astana griber etapen an. Det er vel de to stærkeste bjerg-hold, som det ser ud lige nu?

Må man sige og jeg synes det er så skønt, at feltet ikke holdes i et jerngreb som det plejer.
Enig med dig mht første knold. Yates vil sætte en stor offensiv ind.

PS har også fidus til Lopez i dag. Altså som i stor fidus.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Det er jo det fede ved at Sky/Ineos ikke bare kan lukke det hele ned som de gør i TDF

Jeg ville skrive præcis det samme som Kingo :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Yates kan sgu ikke træde en bule i en blød har. Hvis jeg var ham ville jeg kræve pengene tilbage for den blodcentrifuge.

Det skyldes vel i høj grad bare at nummer 1,2,3 allesammen har piv elendige hold! UAE er undskyldt, de kom her ikke for at køre GC.

Hvis eks Movistar, Michelton eller Astana havde haft trøjen, så havde vi set samme kontrollerende kørsel som Ineos plejer at lave.

Men som det har udviklet sig nu, så må Bernal da ærgre sig gul og grøn!! Jeg tror sgu han ahvde vundet hvis han ikke var styrtet..

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Flot jeg lige fik solgt Dombrowski til Madouas, som eneste udskiftning :(
Til gengæld er Carapaz ikke et dårligt kaptajnvalg :)

Fik også lige oddset ham til at vinde samlet og 100 Euro på en samlet top 3, samt oddset ham til at vinde etapen! Han må meget gerne holde hjem :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nu må vi lige se om han kan holde dem bag siden hele vejen ned.. Men man har lov at håbe :)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

For fanden Carapaz er god nedad!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det er fandme lækkert!
Han blir jo en seriøs udfordrer til den samlede sejr også nu :)

Det gir også lige 500 euro i pengepungen med en sejr idag, så lækkert over hele linien :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Fedt at sælge yates for zakarin !! Eller noget....

Er du stadig utilfreds med dit hold 6 Benned... :) Imponerende i begge spil i dag.. Udemærket kaptajnvalg...

Ja, godt rykket - til gengæld ser det ud til at det der Schwartzeneggers er gået kold..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Så var fedtspillerne heldige igen ! De havde næppe set at der ikke kom et større udbrud afsted men nærmere håbet på det ! 😏 Og næsten alle klassement folk i top 15 inkl Carapaz som man kun havde som kaptajn som sikre ca 100000 point ! Nå men der er snart Tour de france 😁

Det kan godt være du kalder det fedtspil, men andre kalder det måske bare at man ikke satser hele lortet på rent lotteri?

Med 100 km flad vej inden bjergene var det jo totalt gætværk hvilke ryttere der potentielt kunne ramme et udbrud, som måske kunne holde hjem? Derudover kommer der en hård bjergetape igen efter hviledagen. Så hvis man nu har været dygtig nok til at ramme de bedste GC folk i forvejen, hvorfor i alverden skulle man så skifte dem ud for at deltage i en gang lotteri, og så skifte dem tilbage på holdet igen?

Skal man skifte Nibali, Carapaz, Landa, Majka, Roglic, Sivakov ud for rent gætværk idag og så skifte dem ind igen bagefter? Det koster vel samlet set omkring 1 million i transfer?
Selv hvis man rammer rigtigt kan det vel knap nok betale sig?

Det var vel stort set kun dem der i forvejen havde misset de rigtige ryttere der kunne se fornuft i at satse vildt på et udbrud?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Tja havde nok gjort det samme hvis jeg lå langt fremme i stillingen men lå som nr ca 330 ! Havde mange af de ryttere du nævner og beholdte da også carapaz og rogliz men er man først lidt bagud er det desværre næsten umuligt at hente noget ind på alle dem der spiller konservativt ! Især når så alle klassement folkene mod alle Odds kommer først ind på en etape hvor alle eksperter var enige om at der ville køre større udbrud ! Så er man dobbelt fucked ! 😏

Tja havde nok gjort det samme hvis jeg lå langt fremme i stillingen men lå som nr ca 330 ! Havde mange af de ryttere du nævner og beholdte da også carapaz og rogliz men er man først lidt bagud er det desværre næsten umuligt at hente noget ind på alle dem der spiller konservativt ! Især når så alle klassement folkene mod alle Odds kommer først ind på en etape hvor alle eksperter var enige om at der ville køre større udbrud ! Så er man dobbelt fucked ! 😏

Enig, og kender det udemærket selv!
Men at beholde i hvert fald 5-6 GC folk er formentlig det smarteste, selv hvis der var kørt et stort udbrud, og derfor gør alle i toppen det jo :)

Så synes egentlig mere det bare er at spille efter det mest effektive end det er at fedtspille :)

Det er jo mere en etape som den på tirsdag jeg ville satse hvis det var.
Der kan man ramme folk som er i udkanten af GC som kan køre sig tilbage i kampen, som kan få masser af bjergpoint undervejs, og hvor der måske er 20 potentielle vindere fra et udbrud og ikke 100 :)
Man kan også satse hvis man eks tror at nu går Roglic ned, og så sælger man ham og køber Yates!
Det er lidt mere kontrollerede sats i min bog :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Og så rammer reglerne om halv bankrente jo modsat af hvad de har tænkt da de ændrede

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tvivler på, at nogen i top 30 får lov at køre med i noget Tom. Hvis Mauke Bollemas top 15 placering kommer i fare, sætter han holdet frem for at forsvare den..

Det er rigtigt Benned, den havde jeg ikke engang tænkt over. Men med lav bankrente kan det dårligere betale sig at satse på billige udbrydere...

Haha, Crap det kan der være noget om!
Men jeg tænker da at både Jungels og O´Connor skal se om ikke de kan kæmpe sig i hvert fald op i top 20!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja, der er nogle stykker, som har skuffet i denne Giro. Jungels ligner en mand, som skal satse mere på klassikerne, hans samlede 11 plads i touren sidste år, er nok noget nær dem maksimale han kan opnå i en GT..

Undrer mig lidt over, hvorfor det er netop denne tråd, som bliver benyttet flittigst? Men tænker da, at det er pga. den yderst velvalgte overskrift :-) Nok den følelse de fleste af os sidder med, når vi opdager alle de begynderfejl vi har begået, for hvem ved hvilken gang..!

Haha, ja jeg troede Jungels trods alt ville ligge i front af GC de første ca 10 dage med et par gode TT, så har ham på stort set alle mine lyserøde hold og det er lort!
Specielt at jeg har ham på det ene hold der ellers havde en chance :(

Han skal i hvert fald nok ikke satse på både klassikere og GT. Hvis han droppede klassikkerne kunne han måske godt snige sig i en GT top10...

Apropos lort, så er jeg pt ret træt af at være gået imod strømmen og solgt Nieve når han nu har ramt udbruddet :(

Så nu skal de meget gerne hentes...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nieve, Dombrowski, Cattaneo, Ulissi (en af de mest solgte) Ciccone, Caruso og et par stykker mere i udbruddet. I hvert fald 3 af dem er ret populære, så ret afgørende om de holder hjem...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Er der for øvrigt nogn der kender et godt sted at følge "live commentary" inden feltet.dk går på?

Sidder og følger med på Cyclingnews, men det er ekstremt håbløst! Sidder og læser hvordan udbruddet er kørt ind af Caruso og feltet er samlet, samtidig med at jeg ser live billeder af et ca 20 mand stort udbrud med et 30 sekunders forspring hvor Caruso er med i gruppen! Vel og mærke et udbrud der har været afsted i ca 10 kilometer på det tidspunkt!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg bruger giroens egen live opdatering..

Ulissi holder ikke hjem, det er jeg næsten sikker på! Og tvivler også på Jungels:-/

Undrer mig, at Sosa ikke skal forsøge noget?

Jungels nåede slet ikke frem i udbruddet(selvom han forsøgte) Sosa forsøgte ikke engang! Tænker de måske går all-in på at forsvare Sivakovs 9. plads nu?

Nu passer overskriften på tråden i hvert fald helt præcist!
Jeg har hverken Ciccone på de grønne eller lyserøde hold, og det er der ca 26754% af de andre brugere herinde der har :(

Samtidig tabte jeg på oddset, fordi Formolo ikke kunne formå at komme i mål foran Pozzovivo der havde arbejdet for Nibali og efterfølgende bare kunne trille i mål! LORT!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Tænkte inden etapen at der ville køre et udbrud (med Ciccone) og de ville blive hentet af favoritterne inden toppen på Montirolo, så Ciccone kun fik 9+9 bjergpoint og kom i mål som nr 25 - 10 min efter vinderen (som ville være en af favoritterne). Og Carthy ville sidde med de bedste igen i dag...

Så ud med Ciccone og ind med Carthy...

Jeg har sjældent været så sur på mig selv... Hvad helvede tænkte man lige på der... Carthy ind var jo isoleret set ok, men Ciccone ud var ikke vel det dummeste der er sket her på siden, siden Swush-hjerneblødningerne i starten af Giroen...

Farvel topplacering... Goddag galeanstalt..

Ja, det var noget lort Forlan..

Tænker ikke, at Sosa har en bunden opgave til Sivakov, han får lov at køre, hvis han kan.

Imorgen ligner en udbrudsetape, sikkert en 20-25 mand, hvoraf de fleste holder hjem. Dvs. man kan vinde på sit kaptajnvalg. Eller tabe, hvis jeg tar fejl, hvilket jeg ofte gør herinde og i livet generelt, desværre..

  1. 58 procyclingstats.com har en glimrende liveopdatering

Takker, Chris :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hvorfor er Conti mon fjernet fra oversigten... Kun 175 ryttere tilbage...

Altså jeg havde også gjort det og nok endnu mere....

MEN Lopez burde vel næsten smides ud for at tæve løs på en tilskuere

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Njae, de kunne jo også give ham det lyserøde rygnummer, for at slå med flad hånd..

Ja der var jo ikke meget Superman over det

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej :-)

Mon ikke man ærgrer sig lidt over ikke at have betalt 20 kr. mere inden Giroen...

Men på den anden side - hvad kan man få for 10.000 kr. nu til dags...

10.100 ret beset. Life is bitter ;-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Men som vi allesammen ved: it's all about the managerpointene!"