Forum

Var deadline ikke sat til 1140 ?? Lukkede 1130 ! Eller har jeg set forkert ? 😏


Det lukker lidt som vinden blæser...
Dagen efter transferfadæsen lukkede det næsten 1 time tidligere end annonceret! Det gjorde så at jeg ikke fik købt Viviani (der blev disket) Så lige den dag var det okay ;)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det er virkelig ringe ! Skulle lige lave et par ændringer 10 minutter før deadline og pludselig ophører handel og jeg står tilbage med holdet fra sidste runde !!!! Får vi så en ny ekstra pulje ??? Har aldrig oplevet disse forhold før ved disse spil ! Plejer at fungere godt !

Jeg har kun set 11.25 som deadline i dag. Det stod der ihvertfald i aftes. Men den er jo så nok bare blevet ændret fra tidligere på aftenen :/

Man må sgu da kunne stole 100 procent på de annoncerede tider for stop for handel !! Så hellere sætte spilstop en time før forventet etape start ! Man kan da ikke bare lukke for handel mens folk i god tro,der går meget op i spillet, sidder og laver sidste øjebliks ændringer !! Det er en skandale !!!

Som sagt har jeg måske set forkert i dag ! Men hvis Tom siger den også var gal dagen efter den første spilstop katastrofe så er den da helt gal !

Der stod 11.25 igår aftes da jeg satte hold

Jeg så også 11.25 igår.
Jeg laver altid mit hold ca. en time inden etape start for at være helt sikker på ikke at komme i sådanne problemer.

Ærgerligt.

Første rytter i følge den officielle startliste er nico denz kl 12.50. Så skift inden 12.45, hvis i vil være sikre

Eller tag chancen og vent til 12.55. Denz styrter ofte på rampen, så kan man nå, at skifte ham ud..

At Swush åbenbart stadig ikke er skarpe på rundestartstidspunkter viser bare, at de enten ikke evner eller ikke vil tage det seriøst.

Bedste måde at vise, at brugerne ønsker det taget seriøst, kunne være at droppe at melde sig til i deres Tour konkurrencer.

Så kan de få tid til at teste spillene med alle deres egne medarbejderes hold ;-)

Tourkonkurrencerne blir uden mig.

God sommer til Swush....

Løbets officielle hjemmeside skriver etapestart 12:50.

Det lyder lidt som om, at der skulle rulles handler tilbage i går, og til jer der handler mellem 12:50 - 13:15 i dag, så held og lykke. Jeg håber Ackermann og Ewan kører en god enkeltstart! Og hvis ikke handler lavet mellem 12:50 og 13:15 bliver rullet tilbage i morgen er det næsten en større komedie.

Tilgengæld kan jeg sige, at jeg fik pengene tilbage fra Swush en dag eller to efter den første deadline fadæse.

Men jeg tænker ikke umiddelbart det rækker i længden, hvis man har tænkt sig at rulle transfers tilbage 1-2 gange om ugen i en Grand Tour.

Man får jo ikke refunderet den tid man lægger i research mm.

På med handsken Swush. Det er ikke sikkert i skal lade Henrik sætte transfer deadlines til Touren.

Ved ikke lige hvad uret står på MEN Første rytter starter 12.50 så lad være med at handle derefter

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

De følger ikke med, Benned. Men du har ret - handles efter 12.50 så rulles handler tilbage i aften, og man får pengene retur, og tilbud om at være med i en ny "fifler-runde" - Så man skal naturligvis kun handle med de hold som er håbløst bagud!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu må den her sæbeopera fandeme stoppe!!!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Overvejer Nico Denz ... Han ser ud til at have gode ben, og knokler for det. Og, JA, der kan handles endnu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men træffer ikke noget endeligt valg førend 2. mellemtid - det må give en god rettesnor - og der er fortsat 20 min at handle i!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Simion på rampen - Han skal også lige synes - Kunne godt være en kandidat!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvordan ser vejret ud, måske kan vi nå at se Victor Campenaerts tider inden de lukker

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Synes Swush er lidt undskyldt i dag trods alt. Oprindeligt stod der ca. 13:15 på Giroens hjemmeside og bookies kom også ud med 13:15 først som deadline. Så kom de specifikke starttider senere ud hvor starten var sat frem til 12:50. Men ja nok meget klogt ikke at udnytte det sidste kvarter til evt. justeringer (baseret på mellemtider eller vejrinfo)

Undskyldt? - Tjae - men måske der blot var en ansat som fulgte med i løbet og kunne korrigere!? Men okay, der er US Golf, og tror alle følger golfen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Swush er virkelig IKKE undskyldt. De lever af at udbyde managerspil, så har de dælendylme også bare at holde øje med en så simpel ting som tidpunktet for etapestart.

Det er simpelthen så ringe det her!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det er ligegyldigt. Alle der kører nu er uden for top 15 og der er ingen tider at gå efter

Jeg har skrevet til alle swush medarbejder på deres væg/mail jeg kunne finde, jeg har skrevet til deres facebook profil og jeg har prøvet at ringe derind (naturligvis lukket i weekenden hvor der jo ikke sker så meget)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bohli med klart bedste mellemtid

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skrev også kun lidt, selvfølgelig burde de følge ned og korrigere. I dag var der dog i det mindste bare en reel grund til fejlen.

Der er ingen, absolut ingen, undskyldning for, at Swush ikke får lukket for transfer, når en runde/etape starter. Når man udbyder managerspil, så holder man naturligvis øje med de begivenheder, man udbyder spil til.

Den er ikke længere. Punktum.

Det er pinligt og amatøragtigt hele vejen igennem.

Når man udbyder spil, der strækker sig over weekender, så er man altså på arbejde - også i weekenden.

Og værst af alt.. når brugere så er så venlige at gøre opmærksomme på, at der er problemer, så svarer man sgu. Også selvom det er weekend. Alt andet er arrogant, og viser igen en holdning fra ledelsen om, at det er okay at skide ens brugere op og ned af ryggen. Føj.

Hov - Skal vi ikke lige forholde os neutralt i det her?

De ansatte har fået forhandlet en skide go overenskomst hjem og skal derfor ikke arbejde i weekenden, men har dog fået forhandlet hjem at de skal have løn i weekenden - Derfor satte de også prisen op for noget tid siden. Det må være den eneste forklaring.

SWUSH: Hold jer nu til basic og få styr på opdateringer osv. ellers dør disse spil desværre.

Det er trist det skal være sådan her for er ellers fantastisk opsat spil. Øv med ØV på!

Hej alle sammen

Tak for jeres beskeder.

Vi var to herfra der tjekkede starttidspunkt for gårsdagens enkeltstart, og et stykke op ad søndag formiddag (ca. 10.30-10.45) stod tidspunktet stadig til kl. 13.15 på den officielle Giro-side. Ca. kl. 13 bliver vi opmærksomme på at de første ryttere var sendt afsted kl. 12.50 og på her var tidspunktet også blevet rettet på den officielle Giro-side. I situationen vurderede vi, at det var bedst at lade handel stå åben til kl. 13.15 som annonceret.

Herefter har vi vurderet hvorvidt - og i så fald i hvilken grad - det har været muligt at drage fordel af, at handel stod åben frem til 13.15 - holdt op imod konsekvenserne af evt. at rulle alle handler foretaget i tidsrummet 12.50 - 13.15 tilbage. Vores klare vurdering er, at der ikke har været kendte resultater, som har kunnet udnyttes til at opnå en fordel. Både fordi der ikke var sluttider for rytterne kl. 13.15 (de allerførste var måske halvvejs på ruten), men også fordi det var de dårligst placerede ryttere der blev sendt afsted først, og ingen af dem præsterede noget der kunne siges at give en fordel.

Opsummeret så var der 45 hold, som havde købt eller solgt ryttere som var i aktion i tidsrummet kl. 12.50 - 13.15. I alt var der 25 ryttere, som var i aktion mellem kl. 12.50 og 13.15. Den rytter der var længst inde i enkeltstarten var Nico Denz, som havde kørt 25 min. (ud af en samlet tid på ca. 59 min.), og han var således registreret ved første mellemtid, da handlen lukkede. Han er blevet solgt på to hold, men vi vurderer, at disse ikke har draget fordel af dette salg - ud over at de har fået solgt en dårligt placeret rytter, men det harmonerer med det øvrige handelsmønster, og vurderes til ikke at være på baggrund af hans kendte mellemtid for etapen.

Mvh. Christian

Hvis det virkelig står sådan til. Hvorfor meldes det så ikke klart ud at man kan skifte fra 13.00 til 13.15 når I nu åbenbart havde taget den beslutning. Vi var flere der sad på stikkerne og ikke turde gøre noget da vi var bange for at få sprinterhold til at køre ved at skifte til det vi gerne ville have. Det duer bare ikke med forskellige regler på forskellige dage. Lyder mere som om I er ærgerlige over jeres egen afgørelse den anden dag og så meld da bare det ud!!! Nu kørte det optimale hold ikke for mange som ikke turde skifte da ryttere var sendt afsted før deadline. En helt anden ting var at vejret spillede en stor rolle igår og her kunne man have draget fordel af de 25 min hvis man havde turdet skifte. Det viste sig nemlig at vejret skiftede fra fordel til dem der kørte sidst. Så eksempelvis Campenearts ikke havde ringere vejr end de sidste der kørte som man op til løbsstart havde troet.

Skandaløst ringe håndtering igen af SWUSH!

Føj for helvede, hvor er I bare en omgang amatører af rang!

Så er reglerne lavet om igen?? Som KristianRosendal skriver, så kunne man selvfølgelig have draget fordel ved at kigge på vejrudsigten, og det holder sgu da ingen steder, at det er Jer der skal sidde og vurdere, om man kan drage fordel eller ej, hvilket I jo åbenlyst ikke har kompetence til! Det ville nok også være for meget at forlange, men at I har kompetence til at se, hvornår etapen starter, og korrigere starttidspunktet derefter kunne man måske med en vis rimelighed godt forvente...

Gør Jer selv og os andre en tjeneste, og giv Jer selv en kollektiv fyreseddel... Gerne med en måneds opsigelsesvarsel... Så kan I bruge Jerest tid den sidste måned på at finde bare én medarbejder, der har bare et gran af kompetence, og få ham til at overtage Jeres job!

Man kan komme langt med kommunikation på rette tid, men I kører i bakgear.

Hvis I havde været så meget oppe på dupperne i går med at følge etapens start, som I giver udtryk for, så havde I meldt ud i går, hvorfor beslutningen blev, som den blev, ikk?

Det kunne man nemlig være kommet længere med..

Og nu skal beslutninger tages ud fra en subjektiv vurdering af hvor mange, der kan have draget fordel af en fejl og hvilken betydning, den første del af en runde kan have haft. En betydning, som kan være vurderet forskellig fra person til person. Det er en ommer.

Når man udbyder managerspil, så er man oppe på dupperne i et omfang, som I giver udtryk for, at I gerne vil være - så derfor er der selvfølgelig en, der har vagttjansen og lukker transfer, når runden startes. Og sker der ændringer i det tidspunkt ift det oprindeligt udmeldte, så skriver man selvfølgelig en meddelelse om det.

Respekt for denne gang at lade som ingenting, når der nu ikke var nogen, der opnåede en fordel af det, så I ikke ødelægger folks spil på grund af jeres fejl. God stil.

Men hvorfor fanden gjorde I så ikke det samme på 2. etape, hvor der heller ikke var nogen, der profiterede af det???

HELT håbløst.

Jeg tænker at det er bedre den anden vej rundt. At man konsekvent altid stopper handel ved etapestart, og at man ved svipsere altid ruller handler tilbage til etapestart. Vigtigt at det gøres konsekvent, og ikke efter subjektiv vurdering.

Til gengæld kunne man måske få et feed med officiel etapestart fra ekstern leverandør istedet for at det opdateres manuelt, for det er vist her det smutter.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hov vent nu lidt Christian.

På 2. etape var det vidst nok kun Ciccone der var bare lidt værd at have.
Frapporti, Cima og resten af tosserne gav vidst minus?!

Så hvorfor rullede i transfers tilbage der, hvis i kunne have lavet en subjektiv vurdering? Det kostede mig lige 4 hold, hvorfor 3 af dem var i diverse interne puljer, der så blev aflyst.

Det er altså lidt (meget) fjollet, at vi skal lege gættekonkurrence hver gang der er grus i maskinen.

Jeg blev pr telefon oplyst om, at det jo var en principiel sag i sidste uge, for selvom ingen havde fået noget ud af, at kunne skifte efter etapen var startet, hvad så hvis de havde? Det er muligvis også blevet skrevet i lignende vendinger fra SWUSH ansatte her på forum.

I denne uge er principperne dog intet værd længere? For der KUNNE da også være sket alt muligt efter etapestart i går!

Men det viser jo bare igen, hvor meget I sejler!

Og altså... Helt ærligt! At lave den samme gigant fejl igen og igen? Er der nogen ansatte hos SWUSH med indlæringsevne? Eller måske bare en IQ på over 80? Ingen forlanger jo det umulige her...

Jeg er helt enig med #33.

Væk med det subjektive og fast håndtering af lignende svipsere hver gang.

Og et feed, der automatisk overvåges og automatisk opdaterer tidspunktet for transferslut - og så også aktiverer transferslut - er et glimrende forslag.

Nu er reglerne jo ikke helt entydige ift. hvad man gør i sådan en situation. Men konsekvent at rulle tilbage til etapestart når det reelt ingen betydning har, men til gengæld ville have store konsekvenser, er regelrytteri og det er dumt.

Fin beslutning i går - selvom det ikke var i tråd med 2.etape beslutningen. Der er ingen grund til at insistere i dårlige beslutninger :)

PepsiGiggs isoleret set er jeg meget enig med dig. Og havde der kun været tale om igår ville jeg både have nået at skifte og finde det helt fair.
MEN MEN MEN problemet er at den fine beslutning blev IKKE taget igår som du skriver men kom frem idag her i denne tråd. Det er jo alt alt alt for sent når man har lagt en linje som den vi oplevede i starten af løbet. Så føler man sig godt nok snydt over man lod være med at skifte da rytterne var startet igår. Det var ikke for at spekulere i starten igår men for at få de sidste justeringer med ud fra undersøgelser af rytterne og vejret. Jeg turde simpelthen ikke røre ved mit hold da vi jo har oplevet at man så bliver rullet tilbage til holdet dagen før i dette tilfælde sprintere.
Så skal man jo indrømme det var en fejl det man gjorde i sidste uge og spille helt fair ud med det. For der er på ingen måde forskel på de to situationer og så agere vi spillere jo efter de regler der er blevet spillet efter.
At man i fremtiden kunne spille med at der ikke skulle gøres noget ved de etaper der har været bøvl ved i år så alle er med og managerspil ikke bliver ødelagt er jeg helt med på, det skal bare meldes tydeligt ud og gerne inden spilstop og ikke i en besked dagen efter.

Kan godt se din pointe KristianRosendal.

Må håbe Swush evaluerer på det og måske også bliver skarpere på kommunikationen. Det er i hvert fald en farlig vej at begynde at overrule sit eget annoncerede starttidspunkt (timeren). Den skal jeg nok ikke hoppe i mange flere gange før jeg begynder at blive en lidt mindre loyal kunde ;)

Cykelspillene var grunden til, at jeg startede med at spille hos Swush for mange år siden, men jeg har valgt giroen fra, fordi de rodede rundt i deltagerlisten, og Touren blir valgt fra, fordi de bl.a. ikke har styr på håndtering af rundestart.

Jeg gider ikke risikere at bruge tid på et spil blot for at blive til grin.

Swush skriver, at de ikke vurderede, at det havde betydning ved enkeltstarten at holde handel åben til oprindeligt udmeldte rundestart. Det er en forkert vurdering.

Dem, der har handlet efter etapen startede, har formentlig fået det hold, de gerne ville have. Andre har, som det fremgår, valgt ikke at handle efter første rytter forlod rampen - af frygt for at få rullet sit hold tilbage.

Swush er meget fokuseret på, at det ikke havde en betydning, at nogle få fik handlet efter enkeltstarten startede, men det har haft en betydning for dem, der IKKE handlede af frygt for at få rullet tilbage.

Når man ændrer sin håndtering af den type fejl, så skal det meldes ud.
Swush har jo netop nu selv skabt en situation, hvor usikkerheden omkring håndteringen af en flyttet rundestart har betydning.

Når jeg står under mit hold i girospillet står der, at jeg ligger nr 39. Når jeg går ind i puljen og ser stillingen, er jeg nr 31??

Hvorfor denne forskel - og nej vi er ikke 8 med samme score 😊

Og det er i xtra spillet, sorry det ikke kom med

Skriv til dem via kontakt, chancen for svar herinde på forum er ikke ret stor :-(

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg oplever det samme med alle mine hold i Xtra puljen... Hvad jeg ser ud til at ligge, når jeg er inde på mit eget hold er ikke det samme, som jeg ligger, når jeg går ind i puljen... Er dog ikke sådan super overrasket over, at der har kunnet snige sig en fejl ind...

Det skyldes en mindre fejl, som de ikke kan/vil rette. Den placering du ser på din holdprofil er den placering du ville have i x-tra puljen hvis vækst fra de første 6 runder talte med. Den korrekte placering er den du har inde i puljen. Mvh Morten

Hvad er grunden til, at man IKKE valgte at informere om beslutningen ang etapestart, straks da man opdagede fejlen? Det ville tage max 1 minut at skrive det i denne tråd, eller en helt ny. Jeg er noget forbavset :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3