Forum

der røj Rogligs trøje sku med et brag !
hele 5 min tabte han øvvvvv


Ja, det var Giroen der røg for Roglic, Masnada er min favorit til at vinde det hele nu.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Sludder!! Carboni er nu kæmpe favorit til at tage det hele. At lade ham køre er mig en gåde.

Med Tom D ude af giroen er der nu ikke så meget spænding om den samlede sejr, som ligger helt åbenlyst til Bardiani.

For at flette lidt andet end giroen ind, så vil jeg gerne vide om der er nogen der ved om TJ har været forbi løbsledelsen og Hr. Trump og bedt om godt vejr. Det er da fuldstændig vanvittigt at tage sådan en beslutning.

Ja det var virkelig uventet og kom ud af det blå !!! Tror han var ramt af lidt sygdom ! Nu skal der arbejdes hårdt for bare at komme på podiet !

hvad skete der lige for Roglic ?
hvad er grunden til at han pludselig er no. 2 !

Skriv til swush via kontakt, ikke sikker på du får svar herinde :-)

Han gad ikke have trøjen så han foræret den væk på 6 etape

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der blev kørt en enkeltstart i søndags... Jeg var selv på vej hjem fra ferie, men formåede alligevel at følge lidt med i hvad der skete... Det er selvfølgelig ikke alle der kunne det...

I går var hviledag... I dag skal de rulle på flad vej...

I dag skal de rulle på flad vej...

Så tror jeg ikke Roglic vinder Henrik, find en anden

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

det bliver Ankerman - Vivanni og Ewan

For fanden Henrik... Du skal ikke røbe sådan noget mens man stadig kan handle...

bare min mening