Forum

Starter i runde 7. Kan man handle fra runde 6 til 7 uden det koster transfer i denne pulje, eller skal man sætte holdet en runde tidligere til runde 7, så man ikke starter op med minus (transfer)


Tak Benned, regnede jeg også med. Så er spørgsmålet kun, hvilken vej jeg skal gå :)

Hvad var svaret? Har nemlig selv tænkt på samme scenarie.

Transfer tæller

Hvor henne står det?

Er dine hold stadig med i det rigtige spil Thomas?

Mine hold er med i Xtra puljen. Lige tjekket efter. Hvorfor?

Kan ikke se nogen extra pulje! Er det kun for dem som fiflede med udskiftningerne?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Funny guy :)

1.7

Ja, snydepelsene blev belønnet med både ekstraspil eller pengene
retur - i alle andre spil var de blevet kylet ud på røv og albuer, for at
forsøge at udnytte en bot til egen fordel.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Der blev vist slikket på lederen af ged..

Kan man ikke skelne mellem god/ond tro på internettet.

Hvad snakker i egentlig om?

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Snydepelsene ?? Måske vi er en del der blev fanget af forkert deadline og ikke vidste at etapen startede tidligere og ikke sad og skiftede udbrudsryttere ind ! F.eks undertegnede ! Vi forholder os til den deadline Swush angiver !

  1. 9
Hvis man opfatter det, 'ikke at kende starttidspunktet fordi man stoler på at Swush har styr på deres tider, - så man sætter et hold efter et ligegyldigt udbrud er kørt, på en sikker sprinteretape', - som om man snyder med vilje, så render man enten rundt med en intelligens, der er så generelt lav, at man bør genoverveje samtlige konklusioner man har draget indtil videre i livet.
Eller også har man bare en ekstremt afstumpet og generel lav tiltro til 'andre mennesker's helt basale intentioner.

Skulle der være en enkelt eller to spillere, med så absurd dårlig snusfornemmelse for sådan en etapes normale udvikling, at de tror de får en fordel af at tage ryttere der er gået i udbrud på sådan en etape, skal du vist bare være glad. Glad for at den slags spillere er med i cykelspillene på holdet.dk, for den slags spillere øger utvivlsomt dine chancer for at ende i top5 %.
Beklager den måske lidt hårde tone, men når man seriøst anklager nogen for bevidst snyd, skal man Erikbankbrøleme være sikker i sin sag!

Nogen der ved, hvorfor der er hold med i ekstrapuljen, som har foretaget udskiftninger mellem 1. og 2. etape, og dermed haft sprinterhold allerede på 2. etape?

Alle hold der har fået rullet deres handler tilbage efter 12.25 er med.
Nogen har måske skiftet anfører i sidste øjeblik eller lige skiftet en ekstra rytter.

Jeg skiftede f.eks de 4 sikre til dages etape i går aftes og så gået og tænkt på om jeg skulle vælge Cimolai og eller Consonni i løbet af formiddagen.

De er også med i det rigtige spil stadigvæk
Om man så syntes det er fair eller ej må man jo afgøre med sig selv :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, ok. Jeg havde bare læst en del beretninger, om problematikken med at folk havde fået deres 1. runde hold, selvom de skiftet inden 12.25. Det var jo så fordi de havde foretaget rettelser efter 12.25 også, men det må jo så så selvfølgelig kun gælde i de tilfælde, hvor man har fortrudt handler.

Synes dog stadig det vildeste ved hele det her, er at man godt har kunne fortryde handler og blive straffet for det, når man ikke har kunnet handle. Ikke at alt andet ved den her sag ikke også er top nederen! Måske pånær lige kompentationen, som jeg synes er ok.

Det er mig dog en gåde, hvorfor fanden det nogensinde kunne komme så vidt, så der blev brug for en kompensation, som jeg i bund og grund er ligeglad med ift., hvor meget arbejde og glæde jeg havde lagt i selve spillet. Kompensationen viser dog, at SWUSH anerkender deres store fejl, hvilket i det mindste hjælper lidt. Det ville dog hjælpe meget mere, hvis de bare ville tage sig sammen fremadrettet.