Forum

hvad nummer blev han i dag og hvad er han samlet ??


det er hurtigere at gå ind på giro-hjemmeside eller feltet.dk eller lignende sider end at spørge herinde...

er han udgået ?

Nej men styrtet og han så ikke glad ud da han kørte i mål

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gode spørgsmål Henrik. Især det sidste er rigtig godt. Respekt

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

@ 3 - Har lige talt med ham - Han er retur fra hospitalet, og intet er brækket, men han kan ikke bukke hans ene ben. Han ved ikke om han kommer til start i morgen - han tvivler!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jeg spekulere i om jeg skulle sælge ham eller skulle man vente lidt !
han må have rykket lidt ned i hirakiet men kan ikke se han er på listen.er der nogen vil hjælpe med at sige det ??

Det er svært at sige hvad der er det rigtige... Skal man sælge ham eller vente.. Måske vinder han en af de næste dage.. Så ville det være dumt at have solgt ham..

En ting kan jeg dog sige med sikkerhed... Jeg syns du skal sælge Navarro...

ved du hvor han ligger i samlet stilling ?

Henrik hvis du ikke kan finde ud af at se hvor hvad nummer han er i den samlede stilling nogen steder så burde du slet ikke være med i Giroen, det er ren spild af penge så.

Dumoulin ligger nr 56 og styrtede slemt i går så sælg
Navarro er udgået efter at være styrtet samme sted og brækket hver eneste knogle i kroppen (næsten)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har svært ved at vurdere, om Henrik troller os allesammen...

Henrik - hvis du sælger Navarro eller Dumuolin eller en helt tredje.. Så skal du nok ikke købe Kristjan Koren...

Det var dagens gode råd...

Jeg har også i mange år haft svært ved at finde ud af om Henrik er World ClassTroll, eller om der er noget andet galt.

Sælg for dælen Henrik! Koren er ikke den bedste erstatning.

Men tag ikke imod råd fra en, hvor hans eget basishold ligger bedre placeret end købeholdet. ;-)

Nu er Tom Bummelum udgået, så ingen diarré i vejkanten i år.

Farvel til de 57 % der har ham i manager

At der er 25 % i købespillet er jo deres egen fejl efter i går, når selv Henrik har solgt sin "topsprinter" så ved man han er på vej ud

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Thomas Bay: "Jeg vil vove den påstand, at Andemeskel er svensk statsborger"

Brain Holm: "Jeg synes mere han ligner en afrikaner"

1 sekund efter han havde sagt det gik reklamerne igang! :D

Hehehe...;)
Hahahaha...Det var faktisk sjovt
Den sgu lige fise ind..; )

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.