Forum

"Du kan købe og sælge ryttere mellem hver etape. Sørg for at have afsluttet alle handler og kaptajnskifte minimum 5 minutter før det annoncerede tidspunkt for etapestart. Efter dette vil rytterne være låst som beskrevet under punktet "Rundeindeling"."

Kodeordet her er "annoncerede".

Jeg betragter mig selv som en god kunde, og ser altid frem til (især cykelspillene). Ligeledes har jeg generelt været godt tilfreds med jeres service og har ikke noget imod jeres layout eller præmiestørrelser m.m. Men som "god kunde" forventer jeg altså at i følger jeres egne regler :)


Jeg skiftede anfører fra Gaviria til Viviani. Jeg har absolut ingen fordel haft af den fejl som SWUSH har begået. Jeg har overholdt reglerne og har end ikke handlet i ond tro. Jeg finder mig ikke i de så skifter mit kaptajnvalg tilbage til Gaviria og jeg taber 110.000 point på det. FÅ DET ÆNDRET NU!!!!!!!!!!!!!!!

Præcis. Vi havde allesammen afsluttet alle handler og kaptajnvalg minimum fem minutter før det annoncerede tidspunkt.

Det kan simpelthen ikke brugernes fejl, at arrangørerne ikke har styr på det. Aldrig.

Rigtig godt set. Vi må have ændret tilbage igen snarest, og så kan der sættes hold til 3. Etape

Der er sågar folk der har ændret til et dårligere kaptajnvalg før deadline, der nu bliver belønnet for at have taget et dårligere valg ved at have få det tilbagerullet til deres tidligere bedre valg. Der skal simpelt hen styr på det nu. Holdene skal stå som de var før den deadline der var sat færdigt. Forestil dig en der havde Ackermann som anfører men skiftede til Gaviria kontra en der skiftede fra Gaviria til Ackermann. Vi snakker om 512.000 points difference dem imellem i det tilfælde. Det er ikke iorden!

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man skal se giro i TV, og have styr på hvad tid etapen starter, den deadline timer burde være nok, og noget man kan regne med, mit spil er slut nu hvis den her laterlige beslutning holder, om at handlerne iike går igennem, jeg bruger altid den timer, og det burde også være nok, for at spille med herinde..

Uanset hvad giver det jo bare ikke mening hvis man kan foretage ændringer på sit hold efter at etapen er gået igang, uanset om man har været i god eller ond tro, da det alt andet lige vil give nogle spillere en fordel over andre.

Når det ved en fejl har været tilfældet, og det kan jo ske - og er sket i andre managerspil også - så er det eneste rigtige da at rulle handler foretaget efter etapestart tilbage. Og sådan har man iøvrigt altid håndteret det.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

jeg vil da have mine penge tilbage.da mit spil nu er ødelagt.pga.jeres amatør agtige fejl.

Regler er nu engang regler Thomas Adamsen - jeg medgiver at der kan være force majeure der nogle gange gør at man må handle anderledes. Pointen her er at ingen kan have haft nogen reel fordel af betydning (måske hvis man udelukkende købte Cicchone - men selv da er der mange sprinteralternativer der var bedre køb - også set i forhold til dagens etape)

Til gengæld straffer man en masse trofaste managers, der bare har fulgt reglerne ;)

OKay Thomas Adamsen

Men så ruller man vil tilbage til et screenshot af holdet kl. 12:20?!?!

Og der så mine hold helt anderledes ud end de gør nu.
De har ikke kun tilbagerullet transfers mellem 12:20 og 13:00.
Hvis man har ændret i det tidsrum, så ruller de ikke tilbage til 12:20, men til 1. etape-holdet.

Kl. 12:20 havde jeg ihvertfald 5 sprinterhold. Nu har jeg 1, og de andre har enkeltstartsryttere.

Fair nok - straf mit ene hold, hvor jeg købte alle 8 udrbyddere ind, men jeg vil fandme ikke tabe fordi Swush laver en kæmpe brøler. Jeg vil tabe, fordi der er nogle der har gjort det super godt.

Slet mit hold 'Køre igennem ild' - fair.
Men jeg vil have mine 3 andre hold tilbage som de så ud 12:20. Jeg ændrede 12:30 og ændrede tilbage 12:40. Det er latterligt.

Det er præcis det der er sket. Handler foretaget efter 12.20 er rullet tilbage.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

NEJ!

Mit hold kl. 12:20: Viviani, Gaviria, Ewan, Ackermann, Cimolai, Sima, Simion, Vendrame

Mit hold kl. 12:30: Mit hold kl. 12:19: Viviani, Gaviria, Ewan, Ackermann, Cimolai, Sima, Simion, James Knox eller en eller anden til 3mil

Mit hold kl. 12:40: Viviani, Gaviria, Ewan, Ackermann, Cimolai, Sima, Simion, Vendrame

Mit hold nu: Roglic, Jungels, Dumoulin, Haga, De Plus, Hart, Izagirre, Campenaerts

spænd kysen, jeg har skrevet det 100 gange.

Thomas Adamsen, respekt for din kamp for golf - men her er du på gale veje - respekten forsvinder. Men du fik jo også Swush til at genindføre Golfen - med hele 710 betalende. Her er der 3 gange så mange, men det betyder nok ikke noget for dig, så pyt.....ikke?

Jeg har også nu rytterne fra 1 etape, og ikke de ryttere jeg skiftede ind lørdag aften efter åbningen af transfer til 2 etape

Når man har skiftet kl 23.01 inden man går i seng og så lige vil finjustere kl 12.26 så fortryder man jo handel Thomas eller får man dobbelt op på transfer og da swush sletter alt efter 12.25 så er man tilbage til 1 etape holdet

Sigmie, den er under lavmålet - jeg har ingen interesse i at reglerne ikke bliver fulgt i girospillet. Men jeg synes ikke det er fair hvis man kan handle efter etapestart.

Rall, Swush har oplyst mig direkte at det man har gjort er at tilbagerulle alle handler foretaget efter kl. 12.20. Jeg skal ikke kunne sige hvem af jer der tager fejl.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tror stadig ikke han fanger den, Kingo, men tak - det er præcis det jeg mener :)
Tror heller ikke Swush har fanget den - de har ihvertfald ikke svaret.

Har en kammerat, der fik en mail omkring, at man kunne kompenseres med koder til Tourspillet eller få pengene retur.

Jeg har skrevet og sagt at jeg gerne vil kompenseres kontant. Har endda været så sød at skrive at jeg ikke vil kompenseres for det hold, hvor jeg handlede på baggrund af information. De 79,- kan i beholde Swush. Brug dem på hurtige opdateringen i Formel 1, Golf eller layout på siden - IDC.

MEN THOMAS! for syv sytten da også hør nu her ven.

HVIS MAN IKKE KAN HANDLE EFTER 12.20 KAN MAN DA HELLER IKKE FORTRYDE HANDLER EFTER 12.20

1+1 = 2 - si? no? hablo español?

Jeg tror at de personer som kan nyde godt af den beslutning som Swush har taget gør klogt i at holde deres argumenter for sig selv.

@Thomas Adamsen

Dit konstante forsvar af alt hvad Swush laver er pinligt. Enhver med en smule forståelser for Managerspil og i besiddelse af en smule logisk sans kan da se, at det er den mest absurde løsning nogensinde.

Selvfølgelig kan man ikke ødelægge en masse managers hold, som har handlet i god tro, fordi man selv har lavet en fejl, som i øvrigt endte med at blive tæt på ligegyldig pga. etapens udvikling. Når der står man kan skifte ud til 13.00, så kan man fandme ikke forvente at alle har skiftet ud 40 min. inden det.

Hold kæft det er amatøragtigt. Så kan man få pengene tilbage, men misser spændingen ved spillet her, som man har glædet sig til siden September sidste år. Men du har haft tid til at skifte ud i god tid, så tillykke til dig. Kæmpe Egoist.

@ #18

Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg er som sagt blevet oplyst at man har rullet alle handler tilbage foretaget efter etapestart. Jeg kan se at mine egne handler foretaget i går aftes også er rullet tilbage, så alle bør nok lige gennemgå deres hold igen.

Jeg kan godt se at det er en superærgerlig situation hvis man har været i god tro, men omvendt kan man jo ikke gennemgå alle hold hver for sig og vurdere om de skal rulles tilbage eller ej. Praksis er (for det er sket før) at man ruller alle handler tilbage til etapestart.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Og som der står i deres regler - afslut 5 minutter før annonceret sluttidspunkt - som var kl 13.

Thomas og Swush I er langt ude

Det kan aldrig være vores problem at de ikke magter at varetage deres position.

Det kan aldrig være vores problem at de ikke magter at varetage deres position.

Betydningen for at jeg skal straffes, for en deadline timer der ikke virker, er 1,3M i værdi.. kan jeg se nu hvor jeg prøver at sætte et hold, det er for meget til at være med i toppen, dermed er det slut herfra..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvad de har tænkt, da de tog beslutningen. Især når de ikke engang kan finde ud af bare at rulle tilbage til 12:25, hvis man har trykket "Fortryd handler" i de sidste 35 minutter af den oprindelige deadline.

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i deres tankegang. Det er komplet uforståeligt.

@ DinhoFC3

Jeg forsvarer ikke hvad som helst - jeg har f.eks givet rimelig hård kritik af redesignet af holdet.dk, og givet stor modstand mod beslutningen om at stoppe golf-spillet.

Jeg forsvarer heller ikke hvordan man har løst denne fejl, men pointerer blot at det ikke duer at man kan handle efter etapestart. Hvad nu hvis udbruddet havde holdt?

Til gengæld kan jeg, som jeg også har nævnt ovenfor, godt forstå man er frustreret hvis man har været i god tro.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Alle har jo handlet i god tro... Ingen kunne bruge de 8 udbrydere til en skid...

Der har været mange selvmål her på siden de sidste par år, men dette er sq da den største... Og nej jeg er ikke ramt overhoved. Jeg har sågar vundet 100 pladser, men syns det er elendig løsning de har lavet på et problem som 100 % er deres egen skyld..

Der er kun tabere ved denne løsning... Det koster dog nok en ordentlig røvfuld guld+ gavekort til de ramte..

Tak for denne gang, Swush. Det er godt nok en joke... så er den Giro væsentlig mindre spændende at følge med i...

Troede jeg var en klaphat og ikke fik godkendt mine handler, men kan se det er en fejl i spillet med deadline. Godt nok trist. Undrede mig også over min vækst kun var 300.000. Så nu røg væksten fra igår, og jeg er nødt til at handle alle ind igen til i dag. Det er sgu for dårligt der ikke er styr på sådanne ting. Kom ind i kampen

Tak for denne gang - vender (måske) tilbage til touren for at forsvare titlen, men lige nu er lysten der ikke rigtig ;)

Vil det sige at hvis man havde et sprinterhod inden 12:25 og så lavede det om til udbrudshold.

Så får man ændret holdet tilbage så man ender med sprintere og en god etape. Samtidig får men et guldhold så man reelt set spiller gratis med? Det var sgu da ærgerligt jeg ikke nåede det...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Vi har jo fået point for det hold vi stillede til første etape, på anden etape, selvom vi (jeg) havde lavet et sprinter opsæt til 2 etape, dermed mister vi rigitig mange penge, da det hold vi får point for, overhovedet ikke måler sig med det sprinterhold vi havde stillet, det beyder også vi ikke kan sætte et ligeså stærk hold til 3.etape, som vi faktisk kunne til 2.etape. det er for stor en pris det her koster, i mit tilfælde 1,3M, og det kan jeg sgu ikke lige hente ind igen..

RJJ ja okay, min tanke var jo kun aktuel hvis man havde ændret til udbryderne uden at lave "fortryd handler". Og det er der vel ikke nogen der har gjort...

Fandme træls når den slags ødelægger det for en :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ikke første gang det er sket i et cykelspil desværre.
Sidst undrede jeg mig over man ikke bare holdt fast i det oprindelige tidspunkt, uanset om etapen så skulle være en halv eller en hel time gammel.
Jeg kan selvfølgelig godt se problemet hvis det er en bjergetape der starter opad, men på en etape som den her, ja så tillykke til den der vil tage en udbrydder hvis han mod forventning skulle holde hjem, ellers hold det fair. Vi skal skifte hver eneste dag, så der skal simpelthen bare være 100% styr på tidspunktet for skifte hver eneste gang!

Darkfloater, enig i at det ville være fint på lige denne her etape.

Problemet er, at det på andre etaper ike vil være ligegyldigt! Derfor er de nødt til at håndhæve reglerne på samme måde hver gang. Ellers ender vi i et eler andet vurderingsspørgsmål fra Swush fra gang til gang, og det blir noget rod!

Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, men de er nødt til at håndhæve ens hver gang det sker. At det så overhovedet sker er jo en mindre katastrofe i sig selv! Specielt når det er sket før! Så burde de jo have ændret deres fremgangsmåde for at forhindre at det sker igen!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Problemet er jo at de ruller handler tilbage som er lavet efter 12.25
ikke tilbage til hvordan holdene så ud kl 12.25

så det er lige meget om jeg har skifte i går aftes 23.01 inden jeg gik i seng eller om morgen kl 08.00.
hver gang man lige justere sine hold så fortryder man jo handel og starter forfra ellers får man dobbelt transfer og har man så været så uheldig at have lavet lidt om igen i frokost pausen 12.30 så mister man det hele

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej

Darkfloater @35 har selvfølgelig ret i at vi skal være ekstra opmærksomme på tidspunkterne, når der skal skiftes hver dag. Vi er rigtig kede af at det ikke har været tilfældet.

Generelt vil jeg også beklage at der ikke har været en hurtigere udmelding. Vi har brugt tid på at finde frem til en form for løsning, og der vil snart blive sendt en mail ud til de berørte deltagere.

Mvh.
Christian

Det er fint nok, Chr Swush... Men nu er næste runde igang... Nu burde I rulle tilbage til runde 1.. I kunne have nået det til runde 3 ( Og droppet runde 2) Nu er det for sent... Pinligt :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej alle sammen

Vi har nu sendt en mail ud, hvor vi tilbyder alle, som har et hold der er berørt af dette, en kompensation.

De involverede modtager en gavekortkode til et Guld+ hold til et fremtidigt spil, og muligheden for enten at fortsætte med at spille med i et ekstra spil, som starter i runde 7 - og som er eksklusivt for hold, der er berørt af dette og hvor det kun er holdets vækst (og ikke værdi) fra runde 7 og frem, som tæller med - eller at få annulleret sit hold og refunderet deltagergebyret.

Tjek gerne jeres e-mail (evt. Spam filteret) eller skriv til support@swush.com ved yderligere spørgsmål.

Vi beklager mange gange.
Jens, Holdet.dk

Aldrig har der været så meget trafik på Swush´s hjemmesiden... Gad vide hvad de finder på i morgen...

PS: Os som ikke er berørt - kan vi følge med i dette ekstra spil... Det lyder edder spændende...

Jeg vil gerne have refunderet penge, og jeg har skrevet til jeres support.
Bare for god ordens skyld, så blev det ene af mine hold ikke påvirket, så det må i meget gerne lade være med at annullere, så jeg kan spille videre med det. Bare lige så i ikke kom til at slette et hold, hvor der ikke blev handlet efter 12:20 i morgen :)

  • i går