Forum

Kære Swush,

Jeg vil prøve at forklare det, så simpelt som muligt.
Jeg ændrede alle mine 5 hold mellem 09:30 og 10:00 i går, søndag d. 12 maj (altså 2½ time inden etapestart).
De fem hold er:
SpaniakkenFlecha
27 kræfter tilbage
22 kræfter tilbage
Køre igennem ild
Mellem 1 cm og 300 km

Jeg valgte så at lave nogle ændringer kl. omkring 12:30, hvorfor jeg annulerede tidligere handler (dette gjorde jeg på 4/5 hold, men ikke på SpaniakkenFlecha). På det hold der hedder Mellem 1 cm og 300 km valgte jeg igen kl. 12:45 at ændre tilbage til det hold jeg havde sat kl. 09:30.
Resultatet af dette her er, at i nu har lavet 4/5 hold til mit enkeltstartshold til 1. etape, når i kunne rulle mine transfers tilbage til dem jeg havde lavet mellem 09:30 - 10:00. Det er en SKANDALE, og jeg forventer at det fixes inden etapestart i dag (mindst 30 minutter inden, så jeg kan nå at ændre til 3. etape). I jeres system må i kunne se at alt det ovennævnte stemmer (bevares jeg begyndte måske at ændre nogle hold kl. 09:20 og sluttede 10:10, men jeg er nogenlunde sikker på tidsrummet).

Hurtigt svar ønskes.

Hilsen Rasmus

Sendt til jeres support mail


Nu har de så ændret tidspunktet igen? Formentlig for at undgå samme fejl som igår.

Men da jeg trykkede ind på mit hold for 2 timer siden, kunne jeg fint se et ur der talte ned til handlen lukker. Den tæller stadig ned fra ca 40 minutter i de vinduer jeg ikke har opdateret...

Da jeg så er færdig med at læse optakter osv, og vil ind og handle. Så er der lukket for handel??

så nu er jeg i den omvendte verden og får ikke handlet fordi de har ændret det annoncerede tidspunkt!

Det kan ikke være så satans svært at få styr på de starttidspunkter! Hvis de har ændret starttidspunktet for dagens etape siden igår aftes så er det fair nok, men ellers er det endnu en fejl der koster nu!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Sikke noget rod.. Måske Swush bare skulle erkende, at man ikke magtede opgaven... Droppe spillet, og give alle folk deres penge tilbage ? Det er jo en farce, det her... Nu er der endog ikke tid til at nulstille til runde 1.... Det er sgu for pinligt, Swush :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

John jeg tænker at dem der ligger i toppen ville være godt trætte af den beslutning!

Men det er godt nok skidt, at efter fadæsen igår, så er der igen idag fejl i deadline!!

Jeg troede som sagt at jeg havde en time til at sidde og fifle med holdet, men bum! Så var der lukket for handler...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kan bare ikke se en bedre beslutning.. Nogle managere vil føle sig taget for hårdt i røveren.... Og andre blot ryste på hovedet.. At de ikke valgte helt at droppe runde 2, vil jo gøre at langt størstedelen af deltagerne vil være utilfredse... De fleste kunne vel leve med at en enkelt runde blev droppet ? Nu er det bare endnu mere brok.. Og forståeligt... Det er pinligt, det her... Og synd for dem der bare havde glædet sig til spillet rigtig kom igang... Trist :-( Men gider managerne denne beslutning ? Altså den der er taget ? Næppe...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Men John. Hvordan tror du så dem der har ramt etapen lige i røven vil have det hvis det blir annulleret? Dem som har handlet i god tid, ikke har handlet efter deadline, og som har sat det rigtige hold? Så er det dem der blir straffet! Og det vil da i hvert fald SLET ikke være fair overfor dem!

Jeg synes man skulle fastholde alle hold som de var, uanset om de har handlet efter deadline eller ej! Og så skal de fandme få strammet op fremadrettet!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

@John

Hvad ville problemet være ved at have fastholdt deadline til kl. 1300. Nu flaskede det sig sådan at dem der forsøgte at udnytte det ved at købe udbrydere ville være blevet straffet i form af at det var en dårlig beslutning.

Med den valgte løsning straffer man en masse der ikke har gjort noget forkert.

Swush’ regler siger, at man ikke skal kunne købe ryttere baseret på kendte resultater, så derfor skal transfer låses efter etapestart.

Derfor er de nødt til st rulle tilbage. At udbruddet ikke holder er ligegyldigt. Der kunne have været udgåede ryttere m.m., som man kunne have haft fordel af at have haft kendskab til.

Principielt er de selvfølgelig nødt til at følge deres regler.

At de så ikke kan rulle holdene tilbage til, som de så ud, da etapen startede er så bare endnu en skidt ting ved deres systemer.

Det burde ikke være svært at løse rent teknisk.

Der var vel ikke nogle kendte resultater kl 1300. Et udbrud er da ikke et resultat.

Swush regler siger ligeledes at man kan handle indtil 5 minutter før annonceret etapestart.

Pointen er at udvise lidt conduite og vurdere hvad den bedste løsning ville være. I dette tilfælde kun negative konskvenser ved den valgte løsning og ingen konsekvenser ved at lade handel lukke som annonceret.

Men fair nok - jeg skal ikke belære SWUSH om hvordan man nemmest får tilfredse kunder ;)

Præcis Paddy! Det andet havde måske været den mest fair løsning lige i dette her tilfælde, men det er nødt til at være en løsning der kan bruges i lignende tilfælde på andre etaper...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Selvom jeg først godkendte mit hold 1 minut inden deadline timeren udløb, havde jeg ikke valgt nogen udbrydere på mit hold, udenlukkende sprintere og 2 lead out mænd.. og jeg sad og så etapen, men tænkte faktisk bare at handlen ikke var lukket, fordi det var uden betydning.. sad ikke og tænkte nu vil jeg udnytte det..

Men idag, gider jeg slet ikke se Giro, på grund af det herinde, det er slut..

  1. 3
Uanset om jeg så havde alle mine 4 hold i top 10 nu, ville jeg være mere end klar på, at hele spillet bliver annuleret.
Fjerner man præmierne og ser spillet som et spil for sig selv, mister det jo kæmpe værdi på denne måde.
Det vil jo ikke være fedt, at vinde over modstandere, der har betalt til spillet og præmierne, men bliver taget ud af spillet pga nogle ekstremt uretfærdige teknikaliteter.
Hele feltet man konkurrerer mod er jo både væsentligt mindre og pointsvækket.

Nu skal det hele ikke handle om Giro og en lille detalje hvor de gæve ryttere stod lidt tidligere op og begyndte deres cykelløb endnu inden arrangøren havde opdaget det. Jeg kunne feks godt tænke mig en revision af visse golfspilleres point tildeling fra weekendens runde et sted i Nordsøen - kan det feks være rigtigt at Bernd Wiesberger kun tildeles 3 point. Jeg har hørt at han svingede køllen ganske glimrende, og så er 3 point sgu ikke stort.

Synes golf får alt for lidt opmærksomhed 😂

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Noget helt andet med det golf, hvorfor fanden har du ikke valgt en ordentlig anfører, så havde du jo været på 1 pladsen eller deromkring?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Synes det er under al kritik at ‘fortryd handler’ efter 12:20 i går gælder.
Man kan ikke handle men godt fortryde efter deadline åbenbart.
Hey Swoops må jeg godt fortryde mine handler til etape 3 nu så?

Det er under alt kritik det forløb her. Swush har begået en brøller ved at lade transfer vinduet være åbent indtil kl. 13, men måden de prøver at løse det på er jo helt hul i hovedet og rammer adskillige brugere, som har handlet i god tro i det tidsrum.
Hvorfor ikke bare have meldt ud at de var kede af deres fejl og de har valgt at annullere hele 2 etape i spillet? Så er det ens for alle og vi kan fortsætte spillet i dag.

Man kan da ikke droppe en runde, hvad så med dem der lavede over 1,5 mio på den perfekte runde i går og mere end dobbelt så meget som mig selvom mine hold var klar til kamp men bare ikke så godt som deres åbenbart

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ualmindelig “dumt” håndteret. Hvorfor overhovedet gøre så meget ud af det? Ja de lavede en fejl igår, men når man nu skulle lave den fejl så var det trods alt en fin etape at gøre det på. Folk fik jo intet ud af det såfremt de skiftede til udbruderne. Den fejl igår ødelagde intet i sidste ende. Håndteringen af den fejl ødelægger alt for rigtig mange.
Kompensationen er dog ganske fornuftig.

Gad vide hvad alle CLspillerne ville sige til det, når alle handler lavet i den sidste time før CL finalen, bliver annuleret..
Det er helt surrealistik at man kan lave så ekstrem en fejl, hvis man sidder med bare den mindste fingerspitsgefuhl, ift spillets dynamik.

.. #8 selvfølgelig var der kendte resultater, da kl var 13. Ikke slutresultater, men “del-resultater” eller hvad man nu skal kalde det.

Der var et udbrud i gang, som man kan tillægge forskellig værdi. Det kunne have været styrt, sygdom osv, som kunne være konstateret.

Man er nødt til at have en ensartet håndtering af en sådan situation uanset, hvad der så er sket i den periode, hvor en etape har været i gang.

Lorte spil..

Swush sidder I også i løbsjuryen....

Hva fanden er det for en lorte afgørelse...

Lad nu vær at sige at Viviani er blevet dq?

Det er da en af de mest farceagtige dage jeg har oplevet....

Er det snart sommer og tour...

DET ER SATANEDME NOK NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viviani er disket og ude af top 15

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Selvfølgeligt er han det. Jeg fik tilbagerullet Viviani kaptajnvalg til Gaviria efter runde 2. Så skulle jeg selv ind og ændre på det igen til runde 3 til Viviani hvorefter han bliver disket og Gaviria vinder come on!!!!!

Girospillet er ødelagt uanset.

Pengene tilbage for mine hold bliver skønt. Held og lykke til de af jer der spiller med i super XtremeUltra+Puljen der starter i runde 7!

27# Jeg har ligesom en intern pulje hvor jeg mister 800.000 point minimum

Jeg lavede også lige en rookiemistake og fik solgt Moschetti..

Man bruger ikke transfer-gebyr på en dag som i dag!!! Så dumt

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

@27

Hvordan fungerer det så - bliver alle dine hold slettet?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ja og jeg har smidt 100,- i Benneds 50,- pulje og begge mine hold blev smadret af Swush.

Altså Viviani vandt pga. en ulovlig spurt, og kompetente mennesker vurderede pga. videooptagelse, at han skulle diskes (han er også min Kaptajn på det éne hold jeg ikke skal have pengene retur for).

Tilbagerulningen af transfers i det her manager har fuldstændig smadret spillet, og af princip er det pengene retur. I det mindste kommer pengene tilbage på kontoen - om de så skal bruges på det her site i fremtiden er et godt spørgsmål.

Men ja det er ærgeligt Jigsaw.

Hvis Swush har ændret dit hold efter i går, så har du fået en mail. De har bare været så skarpsindige at skrive det med refunderingen af holdet helt i bunden af mailen. Inden man når dertil forsøger de sig både med gratis koder til valgfrit spil, og chancen for at dyste i XtraPuljen med præmier, som kun vi særlige der har fået ødelagt holdene kan være med i.

Jeg tager pengene har jeg svaret, og ja, så annullerer de holdene.

Benned er sgu cool. Tak for beskeden Benned! De er modtaget.

Kan man lave selvmål i Giro ? Så har Swush da taget prisen :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Lidt off topic... er der nogle, der ved, om den slags ekstra (pulje-) væddemål, der nævnes ovenfor, overhovedet er lovlige at arrangere uden licens, jf spilleloven? Dvs. hvor deltagerne smider et beløb i en pulje, og puljen fordeles så efter en forudbestemt nøgle?

Tænk at et managerspil kan ødelægges af en Swush-fejl og en jury-fejl efter blot 3 etaper.

Ja John. Det er en fadæse. Jeg ved ikke om det er fordi, at knægten på ½ år holder mig oppe om natten eller hvad der sker, men jeg er stadig helt fortørnet over det her cirkus.

1. Jeg forstår ikke, hvordan man kan udbyde et managerspil til 79,- og så ikke sætte starttiden på etapen så den passer med at handlen lukker.
Det står på den officielle hjemmeside, Giroditalia.it. Det står på feltet.dk, som vel er danmarks største cykelside. Det står endda på resultatet.dk.

2. Fordelen var SÅ minimal. Altså man vandt vel reelt kun noget ved at tage Ciccone over f.eks. Haller. At man ikke laver en mere overvejet beslutning på baggrund af det er mig ubegribeligt.

3. Når man nu laver sådan en fadæse, og vælger sådan en løsning, så skal det da meldes ud prompte. Man kan da ikke drikke te med lillemor, se to afsnit af 'Nak og Æd' og bestille afbudsrejse til sommer før man dagen efter tager en beslutning få timer inden etapestart.

4. Swush's reaktionstid på mails hvad enten det er til support eller herinde er under al kritik. De svarer hurtigt det sekund jeg skrev det med at Frederik spillede med om præmierne (hvilket han ikke gør, så der har de jo ret, og sejre over mig), men alle de kommentarer herinde i dag er blevet besvaret på et niveau der vel mest af alt minder om Villy S' artikulerede taler på engelsk.

5. Hvornår får man pengene retur? Kunne det måske være interessant at informere kunderne om? JYSK informerer da om, hvornår de kan levere sofaen, og værkstedet hvornår de kan sætte sommerdæk på øsen.

6. Prisen er skruet op på produktet. Kondgratulæsjens (Villys congratulations). Hvad betaler man mere for? Formel 1 opdateres 100 år efter etapen er kørt. DET ER DET NEMMESTE SPIL AT OPDATERE. JEG KUNNE GØRE DET PÅ 13 MINUTTER.
Er det pga. designet? I så fald synes jeg det er et tosset tiltag. Er det fordi hamsterne der træder i pedalerne skal fodres og plejes? I så fald anbefales det er bruge en form for programmeret software, som muliggør hurtige opdateringen og korrekte starttider mm.

7. Apropos teknologien. I har rullet alle transfers tilbage som blev foretaget efter 12:20, men i har rullet dem helt tilbage til ground zero. Kan det virkelig passe at jeres teknologi ikke kan se de handler der blev fortrudt efter 12:20, så man kunne have haft holdet som det så ud 12:20?
Man kan da ikke sige 'NO WAY JOSÉ' til alle transfers foretaget efter 12:20 men 'OH YES BABY' til alle fortrudte handler foretaget efter 12:20? enten er muligheden lukket for ændringer - ellers er den ikke. I kan da ikke ikke vælge en halv løsning, fordi hamsterne kun får pæren til at lyse. Så må i ud og lave noget manuelt tjek på de hold, når nu i har lavet brøleren selv.

8. opstillingen af mailen er ikke bondefangeri, men det er så tæt på man kan komme uden at være decideret grov over for kunderne. Først undskylder man, så tilbyder man gratiskoder, som ikke koster jer noget i håb om, at profitten efter denne fejl er så tæt på det samme som muligt. Så lokker man barnet med en slikkepind (SuperMegaULTRADystOfDoom med lækre lækre præmier). Alt dette gøres inden at man præsenterer muligheden for at kompensere kunder for en refundering af beløbet og annullering af holdet.
Jeg tager pengene tak - hvornår får jeg dem?

9. Copa América - sehr gut danken schön. Hvad med at vi holder os til de her spil indtil maskinen er 'up and running'

Suppen
PL
CL
Tour de France
Og VM/EM slutrunderne.

Puha for et opkast. Peace out.

Jeg har været helt uvidende om dette, men har fulgt lidt med i forum. Mine hold er i øvrigt heller ikke påvirket af det - Jeg ligger af røven til i forvejen pga. dårlige valg.

Jeg ved ikke hvad der står i den mail der er sendt rundt til de berørte, men det her virker simpelthen amatøragtigt.

Den her fejl bør SWUSH ligge sig fladt ned på, og give den største undskyldning de nogensinde har givet - Både på mail og her i forum. Det virker ærlig talt lidt som om de er fuldstændig ligeglade. Og det er det, der bekymre mig. Der er ingen svar på spørgsmål i forum, som er det bedste sted at få feedback fra sine brugere.

Det kan godt være det er tilfældigt, men at sætte prisen op, lave alle mulige andre tiltag (podcast, design osv), og så ikke have styr på det mest fundamentale i hele spillet er IKKE i orden.

Det her er med til at jeg højst sansynligvis vil finde andre spil i fremtiden. (Jeg er godt ikke den mest betalende kunde), men hvis jeg føler sådan her, må der være MANGE andre der har det lige sådan.

Så SWUSH. Hvis der ikke kommer en overordentlig stor undskyldning til dem der er berørt af det her, så har i tabt mange af jeres kunder i fremtiden.

Det må kunne gøres bedre end en kode!

Mojn!

Utroligt ! Først bliver spillet ødelagt af deadline fejl og efterfølgende deklasseres Viviani på utroligt tyndt grundlag ! Man går fra topplacering til bundplacering på ingen tid - latterligt ! Og som nogen er inde på så er præmierne jo til grin i forhold til deltagerantal - også hvis man sammenligner med f.eks golfspillet !

  1. 38
Det er altså ikke mig.. Med flere profiler.. Men du rammer godt nok plet.. Desværre.... Vi ses på andre sites. Holdet har givet fortabt, og famler rundt for at finde nye målgrupper for deres spil... Så slap dog af, og brug jeres midler på deltagerne... Bare en venlig tanke :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

John for fanden.. Gamle mand :D

Nu har du dagligt fablet om gamersegmenter og pang-farver i snart et år. Er det ikke på tide du smuttede til de "andre sites" du ligeledes altid fabler om?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Selvom jeg ikke personligt er hårdt ramt af denne deadline fejl er det sgu da en skandale at rulle ændringer efter Swush`s egen deadline tilbage igen ! Især da der ikke har været nogen der har har haft fordel af det ! Det er Swush der har lavet fejl og ikke de mange brugere der for de flestes vedkommende har handlet i god tro ! En endnu større skandale som dog ikke kan tillægges Swush er at Viviani deklasseres ! Det er dog ubegribeligt ! Så er der vist mange der fremover skal deklasseres !!! Fuck det hele....

Så er det vist på tide at vi hiver dagens fejl op ad hatten...

Hvorfor er der kun 175 ryttere i spillet... Hvorfor er Japseren som røg for tidsgrænsen på 1. etape ikke stadig i spillet... Skal han ikke bare have -100.000 point hver dag... Han var måske valgt af 0 hold. I så fald er det lidt ligemeget...

Men dagens "udgåede rytter" skal da blive i spillet og give -100.000 point indtil Torino...

Det er i orden nu, stod lidt forkert men nu kan man se ham

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark