Forum

Etapen starter 12:10/12:20 i dag men handel står åben til kl. 13, bør det ikke rettes hurtigst muligt. Spilles vil jo blive noget anderledes hvis man kan sidde og se hele udviklingen indtil da før man vælger hold.


Hold nu kæft hvor er det amatøragtig...

Mon det er tilfældig at Ciccone, Sima og Frapporti lige pludselig er handlet af en del hold...

Så må de rulle handler tilbage til 12.25 hvor de fik start flaget i løbet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis det er et stort problem så skulle i nok have pointeret det lidt før...

Mener også det skete et par gange under sidste Giro. Er fan af spillene, men det må altså bare ikke ske

hvis det er rigtig må de rulle handlerne tilbage eller muligheden for at folk kan få penge tilbage,ellers er det snyd.
det står i deres egne regler at man ikke kan købe ryttere efter start,skrevne regler binder alså.

Har da set mit jokerhold med følgende 8 ryttere:

Bidard
Frapporti
Maestri
Owsian
Bennet
Cima
Ciccone (C)
Clarke

Bare i tilfælde af, at de bliver uvenner i feltet eller der er en massestyrt.

Til mit forsvar havde jeg købt Cima på 2 af mine hold inden rundestart, men jeg orkede ærlig talt ikke søge efter en bedre rytter til 2,5. De bliver jo hentet, og så kommer han ind 15 minutter efter..

Fedt med sådan et hold Rall
så må vi se hvad swush vil gøre når de holder hjem i det dejlige vejr de kører i dernede

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

skovstuta.
man kan jo først regerer når man opdager det,det må sku da være nok at læse deres egne regler,danske spil annolerer spil hvis man handler i ond tro,det kan ikke være rigtig at spillere allerede har en fordel frem for andre.

Uanset hvad, så kan man naturligvis ikke annullere handlerne. Der er helt sikker en del, der ikke har haft tid til at skifte ud før til sidst. Jeg skifter altid ud lige inden og var kun fordi odds var væk, at jeg opdagede etapen var startet.

  1. Benned

På denne her måde slipper jeg for at være sur over det ;) Hvis de rulles tilbage, fint. Hvis de ikke holder hjem, fint. Hvis de holder hjem, fint.

:D

Skandale allerede inden løbet og spillet er kommet i gang for alvor. Og naturligvis er man nødt til at rulle handler tilbage til løbsstart! Og så VILLE det være hamrende smart med en melding allerede NU fra arrangør, hvor man gør opmærksom på at man har dummet sig, og naturligvis må omgøre det. Vi kan jo heller ikke have en fodboldkamp med handel åben efter at der er scoret 4 mål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Man kunne måske åbne for handler i ½ time, lige efter etapens afslutning? Så kunne man lige få lov til, at pudse sit hold af..

Swush hvad siger i til det?
Kan vi få en officiel udmelding tak!!

Det er simpelthen rent amatør cirkus!!

Jeg kan fandme godt forstå i satte priserne op sidste år med den kvalitet!! Det må kræve enorme ressourcer at slå starttidspunktet op hver dag...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Man kunne godt melde noget ud, Swush.

Nu er de hentet, så der er ingen grund til at trække noget tilbage. Dem der har satset på de 8 udbrydere har ikke handlet i god tro, så det må vel bare gå, som det gør :-)

Det er jo grinagtigt.

Men nu skriver de jo selv i deres regler, at handel låses, når en etape slutter, så man ikke kan købe ryttere baseret på allerede kendte resultater - så der er jo kun en løsning på det.

Godt man droppede spillet pga rod i rytterlister, men har sgu ondt af jer, der er med..

Lavere og lavere kvalitet i spillene fra Swush, og håndteringen af problemer er under al kritik.

Og at de ikke bruger verdens bedste forum til at give en melding om, hvad de har tænkt sig, gør det ikke mindre amatøragtigt.

Det er helt fair Daniel.
Jeg havde nu allerede Cima på 2 af mine hold, da jeg handlede ind kl. 09:30, men som jeg skrev tidligere tog jeg et fuldt udbryderhold på mit 5 hold. Just in case de hold hjem, og at Swush ville lade handlerne stå.

Don't hate the player - hate the game ;)

Når det er sagt, så tænker jeg, at nogle er glade for købet af Ciccone

Min pointe er såmænd, at nogle kan have handlet med udgangspunkt i udbruddet og fået en fordel, mens andre kikser totalt (inklusiv mig selv).

Problemet er så, at hvis man lader det stå, så er der nogle der har hentet en fordel, og hvis man ruller tilbage, så er det også problematisk.

Hold fest hvor er det dejligt at have noget held for en gangs skyld. Ramte 1,2,4,5,6,7 og ved ikke om en enkelt af mine resterende 2 ryttere måske er landet fra 10-15 elelr om de styrtede/sat af. GOD RUNDE på trods af forkert kaptajnvalg som sædvanligt

Selvfølgeligt taber de sidste 2 knoldesparkere 2 gang 12 minutter.................-..

Fjollet og egoistisk diskussion! Hvem herinde sætter hold efter etapens starttidspunkt og ikke den timer som swush opgiver?

Der skulle selvfølgelig i mit tidligere indlæg have stået, at handel låses, når en etape STARTER..

Uanset, om man har valgt udbrydere eller ej, hvis man handler efter en etape er startet, kan man have handlet i ond tro, fordi man ved, hvordan situationen er på etapen.

Som skrevet er Swush’ egne regler, at der er låst for handel, når en runde/etape er startet for at sikre, at der ikke kan købes ryttere baseret på i forvejen kendte resultater.
Så kan det godt være, at et udbrud ikke har store chancer for at holde til stregen, men der kunne også have været ryttere, det var styrtet slemt, udgået pga sygdom m.m. - så hvis man ikke skal kunne handle baseret på kendte resultater, kan de kun rulle tilbage, jf. deres regler.

God fornøjelse til Swush.. håber ikke det er endnu en feature i deres system, der kræver manuel opdatering ;-)

Men okay - nu er det i det mindste konsekvent.
Løbet starter 12:14 i morgen, men handlen lukker kl. 13 igen.

Det må være en bug... Inde under 'runder' står etapestarten også til at være 12:14, ligesom den i dag hed 12:20...

Swush, kan i lige få kigget på det?!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Gisp - så har horden af medarbejdere kun et kvarter til at kigge på det - Ingen følger med i cykelløbet - al ressource ligger for 6 heltidsansatte på at opdatere golfspillet, og her er der efter weekendens spil deadline til kl. 12 i morgen til at få opdateret spillet, så alle deltagere kan få tildelt de rigtige point.

Er der i øvrigt nogle der kan forstå præmie-logikken imellem de 2 spil????

Giro-manager her har 2000 deltagere - og med deltagerafhængig præmiesum er der 8.000kr til vinderen!

I Golfspillet er der 700 deltagere - altså ca. en trediedel - og med en tilsvarende deltagerafhængig præmiesum er der 9.500 kr. til vinderen!

Der må have været en finans-geni ind over de regnestykker!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

1.25

Klasse fornægter sig ikke!

Det socioøkonomiske svar er, at velklædte golfere har højere leveomkostninger,
end pjalteproletariske cykelbumser, derfor forskellen i præmiepengene.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

cup er heller ikke opdateret,det er alså ikke kun ishockey SWUSH IKKE KAN FINDE UD AF DET HELE KOKSER FOR DEM I ØJEBLIKKET,SE DOG AT FÅ STYR PÅ DET,HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE,når man betaler for et hold skal man trykke på at man gennemlæst reglerne og SWUSH overholder dem ikke selv,hold da op en farce.
jeg er bange og vil nu synge mange bange sange

@26 - det var også den logik jeg var ude i - men Gud ved om folk er klar over hvor tudetosset det er? Og helt gal bliver sammenligningen da hvis man holder dette golf deluxe spil op imod Premier league og Superliga spillene. Begge fodboldspil har mere end 10 gange så mange deltagere ift. Golf, men præmierne er kun på det dobbelte.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ja både og,mener ikke man kan sammenligne,bundesliga og la liga gir så også for meget i forhold til premier og suppen,der skal være spil for alle.
ps.danske spil tjener jo også mere på lotto end på tips.

Skrev til dem via kontakt (måske I andre også gjorde det) - det hjalp åbenbart...

Hvad fanden er det lige der sker? Ja undskyld mit franske, men mit hold er blevet sat tilbage til mit 1. etape hold selvom jeg i går havde sat et hold fuld af sprintere? Kan vi snart få Swush på banen, det her er efterhånden blevet en farce....

Altså mit hold er lige skiftet, så det ser ud til at jeg ikke har skiftet ud i går??? Jeg går totalt AMOK, hvis ikke det bliver lavet om igen!!! I kan kraftæderme ikke ændrer det med bagudrettet virkning! Jeg har forberedt mig til det her spil i FUCKING 3 måneder!! Jeg har rettet mig efter kl. 13. til at kunne skifte ud! Har sgu da heller ikke haft nogle af de ryttere, der var med i udbruddet alligevel! Hvem kan jeg kontakte! Altså jeg er mere vred end jeg kan komme i tanke om jeg har været!!!

Jeg har hverken handlet i ond tro, da jeg satte mit hold. Jeg troede jo at Swush havde styr på hvornår etapen startede og da jeg var til fødselsdag hele dagen i går, tjekkede jeg ikke op med officielle kilder...

I må skrive til dem via kontakt asap

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej alle sammen

Vi beklager, men der er desværre sket en fejl i forbindelse med handlen til 2. runde i Girospillet - og overvågningen har heller ikke fanget jeres henvendelser, hvilket vi også beklager.

På grund af at handlen var åben til kl. 13.00 og etapen startede kl. 12.25, så har vi måtte tilbagerulle alle handler som er sket efter søndag kl. 12.25 - det vil sige også dem som er lavet i dag, mandag!!

Der er netop sendt mail ud med yderligere information til alle som har handlet, men tjek gerne jeres hold og kaptajn valg til runde 3.

Hvis I har yderligere spørgsmål, så skriv gerne en mail på support@swush.com.

Med venlig hilsen,
Jens, Holdet.dk

Hej Jens

Kære Swush,

Jeg vil prøve at forklare det, så simpelt som muligt.
Jeg ændrede alle mine 5 hold mellem 09:30 og 10:00 i går, søndag d. 12 maj (altså 2½ time inden etapestart).
De fem hold er:
SpaniakkenFlecha
27 kræfter tilbage
22 kræfter tilbage
Køre igennem ild
Mellem 1 cm og 300 km

Jeg valgte så at lave nogle ændringer kl. omkring 12:30, hvorfor jeg annulerede tidligere handler (dette gjorde jeg på 4/5 hold, men ikke på SpaniakkenFlecha). På det hold der hedder Mellem 1 cm og 300 km valgte jeg igen kl. 12:45 at ændre tilbage til det hold jeg havde sat kl. 09:30.
Resultatet af dette her er, at i nu har lavet 4/5 hold til mit enkeltstartshold til 1. etape, når i kunne rulle mine transfers tilbage til dem jeg havde lavet mellem 09:30 - 10:00. Det er en SKANDALE, og jeg forventer at det fixes inden etapestart i dag (mindst 30 minutter inden, så jeg kan nå at ændre til 3. etape). I jeres system må i kunne se at alt det ovennævnte stemmer (bevares jeg begyndte måske at ændre nogle hold kl. 09:20 og sluttede 10:10, men jeg er nogenlunde sikker på tidsrummet).

Hurtigt svar ønskes.

Hilsen Rasmus

Også sendt til jeres support mail

Det er vel den mest fair måde, Swush har valgt at rette op deres amatøragtige fejl på ? Jeg er ikke selv med i spillet ( Heldigvis), men kan ikke se hvordan de ellers skulle løse problemet.. Det skulle da lige være helt at droppe runde 2, så alle kunne være med igen :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Amatøragtigt, hele spillet er jo ødelagt. Rettes det ikke er der sku da ingen grund til at skifte ud mere - intet kan jo indhente det pointtab.
Kan jeg se nogen steder, hvad tid jeg skiftede ud i går. Mener selv, at det var inden 12.25, men kan da ikke huske hvornår

Ved heller ikke hvordan de skulle have løst problemet hvis udbruddet var holdt hjem, men i dette tilfælde er der ingen der har opnået en fordel ved at købe nogle af udbrydderne. Derfor bør Swush annullere deres beslutning og prise sig lykkelig for, at det ikke skete på en udbrydderetape.

Daniel Lystrup Larsen2.550Top 10%Top 10%BronzebægerValideret KontoPræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderTop 1%
Managersystemet som Oddset brugte i 2011 og tidligere, og som blev udbudt af Enetpulse, var et bedre managersystem.

Der er ingen som har vundet på at kunne handle efter løbet er igang. Ved at annullere alle handler, så er der langt flere tabere end vindere.

Jeg er ikke selv ramt :-)

Lige præcis. Der er INGEN tabere, hvis man bare havde ladet det hele tælle. Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan være noget frem til, at det her er den rette beslutning.

Det er SWUSH der har fejlet her, det er dem der sætter den Deadline timer, og det burde jo være muligt at spille spillet herinde, også selvom man ikke ser Giroén i TV, og lige følger med i hvad tid etapen starter, Deadline timeren burde være nok, og det er jeres fejl ikke.. sagen er at dem der er ramt af det her, inklusivt mig, lige så godt kan stoppe spillet her, da man har mistet sine gode point fra 2.etape, samt skal ud og købe nyt hold til 3. etape, det koster mit hold over 1M i værdi, plus jeg ikke har råd til et ligeså godt hold nu som jeg satte på 2. etape, da jeg jo har fået point for det første hold jeg satte, til 1.etape der også, jeg har ikke en chance for at komme tilbage i toppen, og spillet er ødelagt for mig, og mange andre vil jeg tro, og jeg spiller for at være med i toppen,. ellers stopper det bare her..

Interessant at se, at Frederik - Swush samlet ligger nr 10, og “nåede” at handle i tide.
Kan man nogen steder se tidspunktet man har handlet på?

Swush ansat. Manden der har sat rytterpriserne, og så spiller han oven i købet med om præmierne. I et selskab der er ejet af Danske Spil. Hvor medarbejderne ikke selv må gamble.

Genialt.

  1. 44
Swush er med i spillet for at se om det fungerer.. Selvfølgelig er de ikke med i spillet om præmierne.. Det giver sig selv :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

At det så ikke fungerer, er jo en anden sag :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej

For en ordens skyld så er holdet Frederik's hold "Über Alles" i Girospillet et Guldhold uden præmiedeltagelse. Ansatte hos Swush.com kan naturligvis ikke vinde præmier. For de spil hvor der ikke kan oprettes Guldhold uden præmiedeltagels (f.eks. Giro Manager) deltager vi med Guld+ for at kunne følge med i spillet, men vi vil jo altid blive forbigået, hvis vi kommer i præmierne.

Mvh. Christian

Man føler sig sgu lidt som en idiot, når man forbereder sit hold godt inden giroén starter, og bruger en del tid på det, og så bliver fældet af en Deadline timer der ikke virker.. det er sgu lidt trist.. og bestemt ikke i orden..

Hej, Christian - Swush.com.

Kan du forklare, hvorfor den nuværende beslutning er den rigtige, når den ødelægger de næste tre uger og en forbandet masse forberedelsestid for så mange brugere, mens det ikke havde ødelagt noget for nogen som helst at have ladet spillet fortsætte som sædvanligt?

Perfekt ! Skulle bare loge tjekke i var vågne.
Kan vi så få nogle svar mht. det her cirkus.
Hvorfor ændrede i ikke tilbage til det hold man havde præcis 12.20, Christian? Når man nu havde sat det inden 12.20 - laver en ændring 12.30 men ændrer tilbage 12:40 til det oprindelige (ingen af ændringer på de hold havde noget at gøre med udbruddet) hvorfor så rulle det helt tilbage?
Antager vi er så langt i teknologien, at fortrudte handler registreres.

Swush svarer kun, når de har noget at fortælle, som gavner dem selv - så som medarbejdere ikke kan vinde præmier.
Men give svar til et hav af desperate spillere, der får ødelagt et helt spil - nej der kan de kun gemme sig bag en mail, der ikke kan besvares.
Tøsedrenge???

Altså jeg har haft ringet til dem og svinet dem til! Det kan man godt... Eller jeg kunne godt i hvert fald. Havde jeg ikke siddet lidt tættere på deres kontor i København end tilfældet er her i Aarhus, så var jeg også troppet op og havde lavet en scene!

Det er jo forrykt!

Jeg er ikke selv ramt af denne fejl, men har flere kammerater som jeg dyster med, som er ramt af dette.
Det betyder at de allerede nu lige så godt kan opgive spillet!
Jeg spiller netop for at dyste med mine kammerater, så nu er spillet underordnet.

INGEN har fået fordel andet en end minimal fordel af de ekstra 35 minutter til køb, og i så fald er det småpenge.
Dette ødelægger spillet for næsten alle.

Få det nu fixet, tak!

Hvis vi ikke kan regne med transfer deadline som bliver sat af jeg swush !! hvad skal vi så egentlig gå efter??

Dette er jo langt fra første gang, at en etape starter inden transferdeadline. Det er sket en hel del gange i løbet af årene.
Og jeg husker ikke en eneste gang det er blevet rullet tilbage før.
Hvorfor går I pludselig imod præcedens?

Hvordan skal vi vide hvad vi må og ikke må, når I ændrer reglerne efter forgodtbefindende?

Jo, det er sket før i cykelspillene, og der har man også rullet handlerne tilbage.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det gør det jo bare det hele endnu værre - så holdet.dk flipper åbenbart bare en mønt om der skal rulles tilbage eller ej.. Håbløst.

Jf. deres egne regler kan de ikke høre andet end de har gjort.

Jeg synes,, at det værste i det her er, at der først kommer en melding i dag, og som andre skriver, at Swush ikke reagerer på utilfredse brugeres henvendelser herinde, men har tid til at svare på, at de ikke selv spiller med om præmier.

Der er tekniske problemer.. bevares, det kan ske, men niveauet i håndteringen er komplet amatøragtig, og det peger fingeren mod ledelsen.

Når vi deltager i spil, der afvikles i weekenden, så kan man med rette forvente, at der bliver holdt øje med systemerne og at der reageres på fejlmeldinger. Også i weekenden.

I opdagede ikke selv fejlen, og gider ikke reagere, når andre melder den til jer. Det er arrogant.

Mange kunne stå sammen herinde om at støtte golfspillet. Måske ligeså mange kunne støtte op om at droppe at spille herinde, hvis ikke niveauet snart hæves?

sikken nogen klaphatte herinde,i har spillet når spillet skulle være lukket for spil,alligevel er der nogen der prøver at snyde sig til en fordel,s er det s.ligemet om det er fordel eller ikke,forsøg på snyd skal straffes,læs reglerne før i spiller.

vagnhaer.. du er sgu da selv en klaphat, selvom det står i reglerne, bør det vel ikke være nødvendigt at checke op, om etapen er startet, man forventer da at deadline timeren er korrekt..

  1. 59: Du er helt væk. 99 % af dem der er blevet ramt har ikke forsøgt at snyde sig til noget som helst, men har derimod bare forholdt sig til den deadline spillet kørte efter uden at vide hvad tid etapen startede.

Daniel Lystrup Larsen2.550Top 10%Top 10%BronzebægerValideret KontoPræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderTop 1%
Managersystemet som Oddset brugte i 2011 og tidligere, og som blev udbudt af Enetpulse, var et bedre managersystem.

sørgelig at have kammerater der fosøger at snyde,så bliver det opdaget og den eneste rigtige løsning at trækk spillet tilbage,piv piv.ps.forsøg på indbrud er også forkert.

Du er nu lidt sjov Vagh :-)

Og i andre lad nu være med at lade jer provokere af ham, han fatter intet af hvad der reelt er foregået

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Benned - jeg får refunderet pengene, og dermed annulleret de hold der blev berørt.
Ikke at det har den store indflydelse, men send en mail, hvis det har en betydning for 50,- puljen, da det er begge mine hold der hives ud.

Vagnthaer. Vi er mange der bruger alt for meget tid på at tjekke udtalelser, taktik, vejrudsigter, de næstkommende etaper ift den kommende, etapeprofilen, den sidste km, forskellige eksperters forudsigelser.
Så er der et spil her med deadlines, ift at få så mange oplysninger med som muligt giver det i længden en fordel, hvis man kan vente så længe som muligt med at sætte sit færdige hold til dagens etape. Spillet har sine deadlines som vi følger fordi vi går ud fra de holder, da de er en af de vigtigste rammer for et spil med daglig udskiftning. Så når du anklager folk der hiver selv de mindste procenter ud til deres fordel inden for spillets gældene regler, for at snyde, - siger du samtidig, at spillerne ud over de mange ting der skal tjekkes i dybden dagligt, OGSÅ har ansvaret for at tjekke om etapernes starttidspunkt stemmer overens med spillets.
Det er såre simpelt en af de ting der bare SKAL være 100% styr på hver eneste dag, og hvis der alligevel skulle være lavet en fejl, bør det altid kunne prioriteres at man skader så få spillere og selve spillet så minimalt som overhovedet muligt.
Nu har vi nogle skrevne regler der i dette tilfælde gør, at Swush følger dem og ødelægger 3 ugers god managerspænding. Frem for at man havde nogle mere fleksible regler der kunne muliggøre det, at træffe den fornuftigste beslutning hver gang ud fra en vurdering. I dette tilfælde havde det givet absolut minimal fordel til meget meget få spillere, hvis man bare havde holdt fast i sine første deadlinetidspunkter for 2 og 3 etape, selvom etaperne skulle være blevet en halv time gammel. Havde etapeprofilerne og muligheden for en meget afgørende start på den pågældene etape, set anderledes ud, kunne man så stadig have muligheden for at træffe en anderledes beslutning, for at ramme beslutningen med mindst mulig 'unfairness'.

jaog nogen kender ik klokken,reglerne står klart og tydelig,jeg vil foreslå du læser dem en gang til.desuden er det tågesnak når siger det er uden betydning med udbrudet,de tog alså en del point både til bjerg og point ude på ruten,regler er skrevet for at folk skal rette sig efter det,så snyd er det.
desuden er der nogen der har et liv så man ikke sidder med enten com eller telf 24 timer i døgnet.

Vagnthaer....

Det ville i DEN grad klæde dig, at pakke sammen og holde din mund.
Er da ikke særligt venligt, at sparke til andre, der er skuffede/kede af det.
Har man ikke noget positivt at sige, så prøv øvelsen, bare at tie stille.
Du er mildest talt bare for dum at høre på og ja, Benned har jo helt ret, at du netop overhovedet ikke har opfattet, hvad der er foregået.
Gør dig selv en tjeneste og sluk lidt, for din helt egen opfundne fuldkomme tåbelige “charme”.
Ellers bliver du da godt nok isoleret her og andre steder.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

bliver jeg isoleret af at sige min mening om jer snydere,så okay,jeg overlever nok,folk er kede af at de er taget for snyd,griner.

Mi' navn er Vagn a er tawn med tang
a er født til fastelavn dengang
ka' a husk' at de råbt' Vagn Vagn
kom nu ud for æ vand det er gawn
for manne timer si'n det var hundekoldt
ude a vil' heller' bli'e inde i mi' mors mave
i mi' mors mave.

Da a blev ti faldt a ned fra en bord
a faldt o en måde så a slog mi' ho'ed
a trillet ind i en gaskomfur
a hylet og skreg så kom mi' mor
med en tændstik "puw" sa'et æ flammer de var store
så ha'd vi kun æ cykelskur tilbage ude i æ have
skur tilbage ude i...

skovsnejl.
det er tidlig du sidder på bænken og drikker bjørnebryg.
til alle jer der er tilhængere af plat og svindel har nok aldrig haft et arbejde,ta jer nu en tudekiks og kom videre med jeres liv,mærkelig når nogen bliver taget for plat og snyd tuder de som små børn.
poet bliver du aldrig,så for dig er der kun netto tilbage.

Den daw a blev 23
da kom a til og træde o en rive
den ramte så hårdt at a brækket mi' pibe
a fik æ spids lige ind i æ øje
så a har fået lidt svær ved å skriv'
mi' fingre de er og' blevet stiv' af å grave ude i æ have
af å grave ud...