Forum

Kommer der snart en opdatering, så man kan sætte et hold ud fra de ryttere der faktisk kører Giroen?

Hvis I, Swush, skal bruge hjælp til at finde dem: http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MjkyNTQ=

Selv tak!


Hej Kanutt. Så tæt på Giroen venter vi på meldinger fra officiel side. Cyclingfever er gode, men mange hold mangler at blive bekræftet. Vi skal dog nok være hurtige over dem, når det sker.

Mvh
Frederik

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Er det Mediano, der sætter cykelspil op hos Swush? Dvs. med deltagere og prissætning af disse?

.... og hvordan skal bestemmelsen i Swush' regler for profil- og holdnavne om, at de ikke må være kommercielle forstås?

Hej Paddy. Jeg er først og fremmest Swush-ansat, det må jeg heller understrege. Derfor det overordnet brug af “vi”.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Så nej. Swush-prissætter alle spillene selv.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Det gør det så lidt komisk, når det på Mediano lyder, at en spiller er for højt prissat ift den værdi, han vurderes at kunne give ;-)

Og ja, jeg ved, at prisskilt/værdi skal vurderes ift runden.

Nu er jeg selv den ene halvdel af et program, der hver uge skiftevis kloger og dummer os på runden.

Det er vigtigt at påpege, at vi intet har haft med prissætningen at gøre. Derfor kan vi til tider være uenige ;)

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Nu er jeg forvirret Frederik - du skriver ovenfor at du først og fremmest er Swush ansat og at du derfor bruger ordet "Vi" når du repræsenterer Swush. Du skriver også at Swush selv prissætter alle spil. Men så skriver du i dit seneste indlæg at "Vi intet har haft med prissætningen at gøre".

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Alright, forstår forvirringen - My bad.

Swush står for prissætningen af alle spillene. Jeg er Swush-ansat, men har ikke personligt været inde over prissætningen til Super Manager eller Premier Manager, som vi dækker i Mediano Manager.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Det kan være lidt af en opgave at holde styr på, hvornår man har den ene og den anden kasket på ;-)

Hvor kommer den sidste kasket ind i billedet? Maniager, som du reklamerer for i dine holdnavne?

Det er fritid og blot en hobby

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Blot for at opsummere. Jeg er Swush-ansat, men har intet haft med prissætningen til Super Manager og Premier Manager at gøre. Spillene har jeg derimod dækket gennem en værtsrolle på Mediano.

Omvendt har jeg dog stået for prissætningen til cykelspillene. Vi arbejder i øjeblikket på, at lave en podcastoptakt til Girospillet, hvor jeg er vært, men får besøg af to uafhængige gæster.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

hvorfor skal Roglic være så skide dyr ?

så god er han da heller ikke

<Slettet>

<Slettet bruger>

....og de mange roller kan åbenbart gøre det svært at bestemme sig for, hvad man skal kalde sig herinde ;-) først var Mediano ikke med i brugernavnet, så kom det med, og nu er det væk igen....

skæg for sig, og snot for sig.... det var en god leveregel, jeg fik med hjemmefra ;-)

Hej Paddy. Ja, det var min fejl ikke at kommunikere tydeligere med mit brugernavn. Det er bragt på plads nu.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Tak for svaret på det originale spørgsmål. Kommer der så først en opdatering når alle hold er meldt ud eller opdatere i løbende, nu hvor f.eks. Mitchelson-Scott og Bora officielt har meldt deres hold ud?

Det kommer løbende. Boras hold er eksempelvis allerede opdateret i spillet nu.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Tak for forklaringen, Frederik - det giver mening nu.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Henrik:
Hvis Swush mener Roclic skal være så dyr, er det måske fordi han er god.
Om han så er pengene værd eller om du kan finde en der er billigere der er bedre må tiden vise.

Alt andet lige må prisen også indikere niveau. Swush har alligevel nogle ansatte der følger lidt med i cykelløb.

Jeg synes også Guy Niv er for dyr, men prisen kan ikke komme ned under 2,5 mio.

jeg bider i det sure æble og køber Roglic og håber han forbliver godt kørende og f.eks vnder bare 2 ud af 3 elkelt-starter den på 8 km på 1. etape tvivler jeg lidt på for der er også Tom Domulin og tage hensyn til

Dumoulin er formentlig også med på de to andre enkeltstarter.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Der er jo et flot felt der er med i år - dog er det jo hæmmet en del af at der er rigtigt mange af de store som ikke gennemfører og kun bruger løbet som opvarmning til TdF. I spillet er det i øvrigt noget af en foræring der er i kat 4 - den unge komet kan jo fandeme vinde giroen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Pas på du ikke selv bliver rundtosset af alt det spin, RMIR ;)

Henrik:
Angående Roglic så kan du finde svaret på hvorfor han er dyr på feltet.dk side hvor deres ekspert giver bud på favoritter til Giro sejren. Her har de Roglic som den største favorit. Når feltets ekspert skriver sådan bør han faktisk være den dyreste, men det er han ikke engang. Tom Dumoulin er 1 mio. dyrere.

Så det kan være det er et scoop til den pris.😁

Det bliver spændende at se hvor langt ind i giroen vi kommer før Eddie the eagle må få lov til at være med...

Er spændt på at se hvornår EF får sin ottende mand ind som en mulighed. Vi venter spændt på Craddock.

Elsker Spin..;)

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Jeg forstår ikke lige hvad Dukse skrive. EF har sine 8 ryttere oprettet i spillet og Craddock skal ikke køre..

Men hvorfor Eddie Dunbar ikke bliver oprettet for Ineos er mig en gåde... De har stadig kun 7 mand...

Der må sq da være en Swush-ansat som har styr på bare en lille smule omkring Giroen...

  1. 28

Man har antaget, at han udgår tidligt, hvorfor han kun er med i Girospillet & ikke i Giromanager. Det er faktisk god service, så kunderne ikke bliver kede af, at have ham på deres hold uden at kunne skifte ham ud.

Desuden nedstammer han fra den royale irske slægt Dunbar bar Dunbarious, hvorfor man i respekt altid skriver hans royale efternavn før hans fornavn, Edward. Han har desuden i tidskriftet Balteer-daily udtalt, at det kun er landsmænd og holdkammerater, der må kalde ham Eddie, hvorfor han selvfølgelig er listet som 'Dunbar Edward' i Girospillet.

Ja han er skisme da med i Girospillet.. Det spil har jeg ikke lige haft fokus på endnu...

Og så kigger man lige rundt.. EF har ikke det samme hold i Girospillet og Giromanager.. Tom Scully i det ene og Sean Bennett i det andet. Mon der er andre fejl rundt omkring.. Det er sq da pinligt... Løbet starter altså i morgen...

Jeg ser på girospillet. Her er EF oprettet med 7 ryttere, hvor nogle slet ikke er udtaget.
Ang. Craddock, så må have været fuld da jeg skrev det:-)

Men ja, det kan da have betydning på sine valg, og der er snart kun 24 timer til lortet starter.

Man begynder at forstå, hvorfor ishockey-spillet blev droppet, og hvorfor golf-spillet blev overvejet droppet.

I de spil er der endnu flere deltagere end i cykelspillene, så når man roder rundt i deltagerlisten til Giro-spillet, så er det nok meget fornuftigt at skære ned på spil.

Men der er da sportsgrene derude, som ville være nemmere at styre. DM i kunstskøjteløb for kvinder måske?

Kom nu op med kvaliteten.. evt droppe nogle podcasts, så der er mere tid til det, som sitet primært drejer sig om. Jeg dropper Giro-spillene pga rodet.

.... og pøj pøj med deltagerlisten til Copa’en ;-)

Hej. Samtlige trupper er på plads nu. Der er en lille forsinkelse på, at vi aktiverer en rytter til at han fremgår i spillet. Det er på plads nu.

Frederik Ingemann81.955PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

ikke mange der tror på Nibali til dagens etape?
Han har strava rekorden på dagens stigning som han vandt i 2017, og han burde ikke tabe mere end 5-10sekunder på det flade stykke? Ligner en value for money top5 rytter i min optik?

....

Ja det var et godt bud Percy, det må give godt på dine købehold :-)

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Percy, du skulle have fulgt dit eget råd :-)

Der er fejl i Katusha Alpecins line-up

Hvem tænker du på der?

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

i begge spil kan man købe/vælge Pavel Kochetkov, men han stiller ikke op. Det gør derimod Viacheslav Kuznetsov..

Hvor kan man finde odds på 2. etape?

Spørger Manager-Mesteren😉

Ja. Det er nu blevet rettet i begge spil.
Da jeg kiggede under statistik for 1 time siden figurerede han ikke, men det gjorde derimod Pavel kochetkov.