Forum

Hvis det for en gangs skyld ikke skal være en sprinter der vinder Tourens sidste etape, hvem ser I så med bedste chancer?
Så en anden nævnte Niki Terpstra, da han også blev solidt sidst på gårsdagens enkelstart. Har han skavanker, eller kunne han godt overraske?😊


Terpstra er en mulighed, Stuyven en anden. Måske GVA, Valgren, Alaphillipe, Lampard, Vanmarcke, Küng.

Der er sikkert flere - men tror ikke rigtig på det.

Hvad med sådan en som Fuglsang?

Hvis det ikke ender i sprint, så tror jeg mest på GVA.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Fuglsang??? Jo hvis alle de 146 andre ryttere står af

Men ja! Typer som Cancellara og Vinokourov har vi ingen af længere... Terpstra, Lampaert og Vanmarcke er gode bud, men de er ikke stærke nok! Rohan Dennis og Tony Martin dengang han var bedst kunne ha' gjort det.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

argghhhhhhh vi har vist et par stykker herinde på forum, der rimeligt let ville kunne vinde på Champs Elysees

Ja - der er vist lige store chancer for at Fuglsang vinder i dag, som der er spejder i spejderhagl.

Skulle man pege på et par "klassementsryttere" der kunne prøve lidt er det måske Jungels og Valverde, men som udgangspunkt er deres tour forbi.

Pim de Keysergracht er også en mulighed, hvis der er modvind på opløbsstrækningen

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Sagan, Colbrelli og Cort kommer ikke i top 10. Dagens overraskelse bliver Arnt sunweb i top 5, og Kristoff vinder foran Degenkolb.

Demare tar 4 sejr så Kristoff og Degenklob.Sagan bliver 4 og Cort 7

Skål

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Skål

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Glas

Ah, surt for Failer Thinney..

Rolf er hele tiden liiiiige på kanten til at mene at de brølstærke udbrydere holder hjem - ikke mindre end 12 gange har han nu underholdt os med at det i hvert fald er nogle kæmpe motorer der er stukket.

Klap nu i - de har ikke en jordisk chance!

Synes det er fortjent at Leth skal ud og have noget ordentligt at spise i aften ... Han fortjener hver en østers!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

Two out of tree ain't bad :0)
Tak for touren, og vi ses til vueltaen.

Top 8 med kristoff som kaptajn og 0 transfergebyr. Mon nogen topper den???

har top 7 + Cort som 14 med Demare som kaptajn - det er jeg umiddelbart svært godt tilfreds med ;)

Og jeg tror lige med nød og næppe jeg holder førstepladsen i min interne pulje på trods af at jeg ikke gik med mine mavefornemmelse der sagde kristoff som anfører og på trods af at jeg skiftede richeze ud med dupont som min sidste ændring på mit hold pyhhhh det bliver tæt håber jeg har regnet rigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ikke helt regne det ud Jig men det bliver tæt.

Thomas du ender sgu da med at vinde en Oslo-Tur med det hold, tillykke :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og hvad med dig Pepsi, tager du sejren :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Lad os lige se opdateringen - jeg kan jo have regnet forkert, men det ser godt ud.

Skulle godt nok vende vrangen ud på mig selv for at droppe min yndlingsrytter Sagan til fordel for Richeze i dag.

mine beregninger burde være nogenlunde præcise tror jeg overlever med 45.000 eller noget i den dur!!!!!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Nope. En enkelt der havde det samme som jeg, men han havde 12000 mere i bankrente. Lol :-)

Puha der var du lidt heldig Thomas så skal du ikke på Oslo tur

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tillykke til Pepsi, max godt gået !

Takker mboye (og WilliamW)

Der skal jo altid lidt held til. Det var de små marginaler der afgjorde det i dag.

Men fri mig for det der Pepsi Max ;-)

Tillykke med første pladsen! Selvfølgelig skal der lidt held til - Men det kræver også man ved bare lidt om cykelløb!
Præmien luner. Håber du også kan bruge cyklen:-)

@Dukse:

Må vi se. Måske jeg skulle starte med at bruge de to jeg har i forvejen lidt mere. Det ville jeg vist have godt af.

Det ligner en vældig fin cykel, men at sætte mig op på den ville nok være lidt som at hælde årgangsvin på en gammel alkoholiker - skal nu nok finde et fint hjem til den et eller andet sted i familien vil jeg tro ;-)

Hvordan er det muligt at de to spiller på 8. pladsen har lavet det samme hold + kap 21 dage i træk.. Det er jo sindsygt...

Og tillykke til Pepsi.. Det var Cort/Valgren dagen som du ramte fuldstændig og så har du ikke set dig tilbage siden... Stærkt..

Fandeme nogle gudeindskiftninger du lavede på det rette tidspunkt. Kombineret med det perfekte kaptajnvalg. Men det er jo sådan man vinder.. Må snart lære efter 8 år at det ikke nytter at spille sikkert ;-D

@ 31

If you don't succeed, try & try again :o)

  1. 32

Savner dengang man skulle lave sit hold i avisen og sende det ind.