Forum

jeg har læst at favoritterne bliver delt op I grupper med 20 I hver gruppe
ved I hvad der menes med det ????


jeg synes at det noget pis at lave sådan noget

De bliver bare stillet op i rækkefølge efter deres placering i klassementet tror jeg, men ja det er noget pjat og det får ingen betydning dem der vil angribe kommer jo alligevel bare op og angriber.

d.v,s Froome - G.Thomas 0g T.Dumolin starter I front

Yes sammen med 17 andre

Fedt med små korte bjergrige etaper » slut med gc fedteriet kør så f.. f.....

Med hvor lang tids mellemrum sendes de forskellige ryttere afsted? Og gælder det samme pointsystem ifm. med denne etape?

Det er selvfølgelig tiden der gåes efter😏

på sidste bjerg så da. Ja ja langsomt

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

dumt at sælge G.thomas og købe Bardet
looooort

Lyttede du til Smeden, Henrik?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

10# Henrik må jeg spørge dig hvorfor du sælger den rytter der ligger nr. 1 og som suverænt har været den bedste rytter overhovedet af favoritterne?

godt spørgsmål
det var snotdumt af mig

Det kan godt være at jeg er blind. Men du har to hold Henrik. Det ene har ganske rigtigt ikke G. Thomas, men heller ikke Bardet. Det andet hold har Bardet men også Thomas. Så du har ikke lavet det skifte du siger. Måske som kaptajnvalg men det er ikke nær så katastrofalt.

Fuck det op på hesten igen...........Det er fordi når du sælger G thomas går du glip af 100.000 + 25.000 (for førsteplads i klasssemenetet+ den gule trøje) fordi han førte og med alt sandsynlighed ville føre efter etapen også, så køber man en anden i stedet for ham det er ca. -100.000 i transfer oven i hatten, hvis vi går ud fra at det ikke er billige ryttere man køber. Dvs den rytter som du byttede direkte over for G thomas skulle score 225.000 flere point end ham og det er meget usandsynligt. Et godt råd til en anden gang. Sagan skal sælges på de store bjergetaper Henrik. Brug feltet.dk. Sælg ryttere hvis det er nødvendigt og behold dem hvis etapen passer dem.

Listen and learn Henrik ! Man sælger aldrig ham der fører.

Nr. 17 i Tour penegspil havde Sagan som kaptajn ?
Den forstår jeg ikke helt ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Nu har jeg tjekket både nr. 17 i Tourspillet og nr. 17 i Tour manager. Jeg ser ikke Sagan som kaptajn?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Han tabte 4. Pladser og er nr 21. Nu

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Han sov sgu vist i timen der :-(