Forum

Hvordan kan holdet der fører Tourspillet have Alaphilippe med 318.000 i vækst plus det samme i kaptajnbonus, når han på vi andres hold har en vækst på 268.000?


Fremragende spottet!

Han har vel guldkort

Det er meget underligt. Jeg har modtaget 268.000 i vækst for ham. Men nogle gange når jeg går ind og ser på mit hold står der 318.000 (i den grafiske oversigt), men i selve væksten for den runde har jeg modtaget 268.000.

Ham der fører har modtaget 318.000 i vækst i den runde. Jeg har skrevet til Swush ang dette og håber de får det fikset. Satme ærgerligt hvis der er nogen der misser en præmie på grund af dette.

Skal man så til at se alle hold igennem ?
Ved hvert spil nu ? Eller hvad er svaret fra swush ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ligner en kodebøf i visningen af hold. Nogle gange vises Alaphilippe's vækst til 318.000 for i går, andre gange 268.000 for det samme hold. Mon ikk tallene stemmer bagved, og det “blot” er en visningsfejl.
Kan fremprovokeres ved at hoppe rundt mellem hold, så burde være rimelig nemt at fejlsøge for Swush.
Godt spottet.

Kunne evt. være Alaphilippe's holdbonus på 50.000, som af en eller anden grund visningsmæssigt ikk bliver medtaget hver gang man “åbner” et hold for at kigge på det.

Var lige inde og kigge på nogle forskellige managers, og ja ganske vist, så var der hos nogle, hvor holdbonusen ikke var medregnet. Det ændrede sig dog løbende, og nu ser det ud til, at alt står korrekt😊

Det er ikke rettet endnu, fejlen er der stadig. Har lige kigget på et af mine hold, hvor Alaphilippe’s vækst stod til 268.000 igen for i går.
Så der er en periodisk fejl, som indimellem (tilsyneladende) ikke medregner holdbonus, når et hold vises.

Problemet er ikke kun visningen.
I selve den vækst de forskellige managers har fået, er væksten forskellig!! Jeg har tjekket det flere gange nu.

Nogle managers her fået 318.000 i vækst og andre har fået 268.000.

Skal man så selv til at se alle hold efter så nogen ikke får flere point end andre hver eneste runde i superligaen fx eller la liga ?
Hvem bestemmer og ordner alle de spørgsmål herinde ?
En computer kan vel ikke svare ? Hvad sker der ?
Har ikke tid til at checke alle hold hver eneste runde. ?
Kan man få sine penge retur så når der ikke er styr på noget ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Det må være visning.
Nogle gange har jeg fået 318.000 på mine hold. Andre gange 268.000 på de samme hold. Det er ikk noget med, at det har ramt nogle hold og ikke andre. Forskellen kan fremprovokeres på det samme hold.
I statistikken for ryttere står det til 318.000, så umiddelbart er tallene formentlig rigtige i deres backend. Gætter stadig på det “blot” er en visningsfejl på hold-billedet.

Slap nu af Marlene.

Og til Swush - undersøger I denne fejl på Alaphillipe, og melder ud - tak!

ingen stress fejlen har kun været der i over 10 år - ingen grund til alarm de er igang med at løse det :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Har fejlen på Alaphilippe været der i 10 år?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, de forventer at have løst den i 2028. Løst tidsestimat.

Ser ud til at det er fikset nu. Har lige tjekket flere hold, hvor fejlen også var og det er rettet nu.

PS.
Fandme godt kørt af Cort og Valgren i dag!!!

Så troede man lige man var genial at tage sagan som anfører på det gule hold og så ender det bare i det totale antiklimaks!!!!!!!!!!!!!!

sgu lidt overrasket over at Cort har en trend på +5 i dag - især i betragting af at jeg selv købte ham 8 gange ;)

Brug fortryd handler. Hør evt Henrik vedr konkret anvendelse

Vildt hold du har lavet i dag Pepsi... Svært at lave meget bedre.. Men hvorfor har du 8 identiske hold, hvor det bare er kaptajnen som er forskellige..

Aha du har købt ham til 8 hold! Henrik stop bare igen med at udarbejde vejledningen. Stærke hold, respekt.

jo tak - det pyntede også gevaldigt på stillingen :)

men grundlæggende er det jo meget held - der er ikke ret langt fra at være genial til at ligne en idiot i det her spil.

Spiller en del efter trend,
Men 5. Til Magnus og 1900 til valgren ?
Er der virkeligt ingen ting der passer eller hvad ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Kan være mange har solgt ham for at få Valgren i stedet, og de ville ikke sælge Fraile.
De 5 er jo netto. Kan godt være 500 hold har købt ham og 495 hold har solgt ham.

Hej Swush

En hurtig sammenlægning af ryttervækst viser at jeg har fået forkert udregning på mit hold for runde 15 ....retter i det lige, tak?

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Kan du ikke lige skrive hvad der er forkert??

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

den samlede vækst står til et rundt 0 - skulle have været +18.000 (ja det er ikke meget med alligevel)

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Nej undskyld - samlede ryttertilvækst skulle ha været +18.000

Jeg har fået for bankrente - så der mangler bare de 18.000 i den samlede.

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Prøv lige at tæl igen, jeg får det til et rundt nul

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der er faktisk fejl i oversigterne mange steder (alle?)

Se f.ex. nr 1 i den samlede stilling Jacky Durand:
Samlede stilling viser: 452 p
Klik på holdet - Vækst 452 p.
Runde 15: I alt 455 p. (som er den rigtige vækst)
Så Jacky Durand mangler 3 p. i den samlede stilling

Flere stikprøver viser samme fejl med en difference mellem vækst på runden og rundens faktiske points. Afvigelserne er i småtingsafdelingen på alle stikprøverne - men mange bække små - - - - -

Der er vist lidt at checke for en eller anden :)

Cumo dine ryttere giver plus 189 og minus 189. Nul ialt.

Mener du KristianNohr?

Og jeg får det sgu til 209 hver vej :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

I hvert fald ikke mit hold - jeg landede skam i minus :)

Glem mit sidste indlæg - det var mit hold i Tourspillet (men Managerholdet ikke meget bedre)

Ja mente Nohr, og korrekt det giver 209 hver vej. Skolepenge rekvireret tilbage.

jeg er dum. sorry. Talte tallene sammen for de ryttere jeg har handlet til runde 16.
doh!

KristianNohr8.580Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
22. plads - Vueltaspillet 2019 - 19. plads - Vuelta Manager 2015

Kæmpe problem med handel, hvor man ikke får det rigtige for dem man sælger eksempelvis Lands og Kreuswick. Andre der har problemer hermed?

@#37 Har samme problem.

Kan i ikke få rettet denne fejl. Det er jo et kæmpe problem og kan koste mange placeringer. Er der nogen der kan få rettet denne fejl hurtigst muligt?

Tricket er tilsyneladende at købe og sælge samme rytter indtil beløbet passer - og gentage og fortryde sine handler indtil bankbeløbet passer også...

Sker det hver gang I forsøger at sælge ham? Sker også nogle gang med mig, men oftere får jeg den rette sum.

Jeg har langt om længe også få det til at passe efter flere forsøg og hvor den først skrev jeg havde overskredet min beholdning, men da jeg prøvede at gennemføre handler igen gik den igennem og tror det passer med værdier og transfer. Det er dog langt fra optimalt og håber ikke nogen er blevet snydt i forbindelse med handler. Tror det er samme problem som med Allaphillipe, som var for et par etaper siden. Det er bare ikke godt nok.

Enig, det skal sku fungere optimalt😊

Kunne lyde som lidt af samme problem som den anden dag ja, hvor vi kunne blive ved at fremprovokere forskellig værdi på Alaphilippe.

Der så det ud til at være holdbonussen, der ikke altid blev medregnet. Landa fik holdbonus i går, men Kruijswijk gjorde ikke, så måske er det ikke helt samme problem.

Men enig i, at det skal fungere. Swush er nok opmærksomme på, at en del af de beløb, der betales for deltagelse, skal dække fejlrettelser. Så der er ikke så meget andet at sige end at det bare er at sætte igen. Det er for sent at rette sådan en fejl, når spillet er slut, og at man måske tager forbehold for fejl i spillebetingelserne vil være en tynd undskyldning.

Skidt kodning i første omgang, og at man ikke har reageret på fejlen meldt den anden dag vedr Alaphilippe er skidt service.

Sætte igang skulle der stå..

Den anden dag lignede det en visningsfejl, men hvis en forkert værdi blir båret videre til en transfer, er det skidt.

Har man en værdi, der skal beregnes, som f.eks. en rytters vækst eller værdi, så beregn den altid på samme måde (via samme kode), så resultatet er konsekvent og ens uafhængig af stedet, hvor resultatet bruges.

Det er ikke raketvidenskab :-)

Kan ikke helt gennemskue, om man bliver snydt, når handlerne blir gennemført, men det er korrekt, at priserne svinger på samme rytter, når man skifter ryttere i købespillet.

Gaudu's pris svinger med 100.000 indimellem på listen over ryttere.

Satte jeg Kruijswijk på holdet til i morgen, og tog ham af igen, og satte ham på igen, kunne jeg her til aften opleve en forskel på 1,1 mill. i restbeløb i banken.

Når jeg ikke er sikker på, at det betyder, at man bliver snydt eller kan købe på for meget, så er det fordi, at man kan opleve at have f.eks. 59.000 i banken, når man trykker gennemfør, men så alligevel får besked om, at ens hold er ugyldigt. Pga. at banken går i minus, så der får den måske korrigeret, så den bruger de rigtige priser.

Men det er dælme ikk smart, når der skal sættes hold, at man ikk kan regne med priserne på “indkøbslisten”.

Er der ikke udviklere på arbejde til at rette fejl hen over ferieperioden?

I en periode, hvor et spil gennemføres.... til fuld betaling for et fejlbehæftet produkt ;-)

Og igen er differencen på Gaudu's pris lig holdbonus fra i dag.

  1. 47

Jeg er fuldstændig enig i det du skriver og kan heller ikke helt selv gennemskue om det er korrekt i sidste ende. Det er dog skidt med disse fejl og at de ikke bliver rettet når man betaler for produktet og endda indberetter fejlen som jeg gjorde i morges.

Swush, kommer i lige på banen med en forklaring på disse fejl??

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg skrev til Swush den dag fejlen var på Alaphilippe - Og stadig ikke hørt noget som helst. Der stod at der kunne gå 14 dage før man ville få svar.

14 dage det lyder godt nok voldsomt, under kontakt står der

"Ved at sende en forespørgsel her oprettes en sag i vores support system. Vi forsøger at svare på alle spørgsmål inden for 48 timer, men hvis du ikke kan vente så længe, kan du spørge i Hjælpeforummet - du kan måske få et hurtigere svar dér."

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej

Ja det ser desværre ud til at der kan forekomme en visningsfejl på handelssiden, hvor gårsdagens holdbonus ikke tælles med i en rytters pris. Det har dog ikke indflydelse på rytterens pris og transfergebyr. Jeg tror ikke det kan blive rettet for de sidste dage af Tourspillet, men jeg vil bringe det videre, så fejlen kan blive rettet til fremtidige cykelspil.

Mvh.
Christian