Forum

Finale mellem Kenneth Mathiasen og Giorgino

I skal byde ind med top 3 på etapen

Rigtig plads1-2-3 giver 3-2-1 point
Rigtigt navn men ikke plads giver 1 point

Tee-break er Fuglens placering på etapen

BUD senest kl 14

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

1. Barguil
2. Navarro
3. Valverde

1 Barguil
2 D. Martin
3 Valverde

Fuglen nr 12

WOW!!!

Dan Martins og Navarros placeringer på etapen i dag afgør hele spillet ☺

Hvis der kommer et nogenlunde samlet felt hjem, er det vel mest sandsynligt at Martin bliver bedre placeret end Navarro - omvendt hvis der er rester fra et udbrud der holder hjem - som i går - altså hvis Navarro er med i udbruddet og er en af dem der holder hele vejen ☺

Held og lykke til jer begge.

Uanset hvem af jer der vinder i dag, så er det sgu da så hamrende sejt at være mellem de sidste 2 - vi var langt over 100 spillere fra scratch - håber I begge fejrer det på den ene eller anden måde ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og jeg er da slet ikke misundelig på, at I begge har klaret det så langt.

Nej, nej, slet ikke - misundelse er jo en grim ting ☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Alaphilippe og Avermaet har været gode på mit gule hold so far :) Lugter dog lidt af at t geraint havde været et bedre valg end alaphilippe øv :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Havde lige overset det med Fuglsang så tilføjer lige at han slutter som nr 13

Navarro på 2. plads lugter lidt af Emil Axelgaard... :-D

Nu kom jeg jo i finalen i går via (mit bedste bud på en top 5 udbryder) Pauwels, som jeg kan se slet ikke var nævnt i den gode Emils analyse, så at vi er enige i dag viser nok bare mere at Navarro ligger godt til højrebenet som bud på udbrudssucces, end noget andet.

Top 3. Idag
Roglic
Nibali
Valverde

Held og lykke til jer begge. Jeg er stadig "høj" efter Alaphilippes kørsel i går. Kan han mon komme nogenlunde i mål sammen med feltet eller er han for træt? Jeg glæder mig

Gendt vinder i dag. Fik i solgt ham?

Hvem er bedst kaptajn af Barguil og Thomas??
Går sgu med den sikre i dag. Thomas får jo også bonus hvis Froome vinder. Sky er jo for syge.

Barguil kommer jo ikke afsted, den slags hype har det med at fuse ud.

Godt ramt med udbruddet, Giorgino! Jeg har simpelthen satset og taget Barguil som kaptajn, så de må dælme gerne holde hjem...

Jeg har Barguil som kaptajn. Navarro og carusu. Så de 5 forreste skal bare drøne afsted. Men det skal nok blive ødelagt af et styrt eller en hund over vejen haha :-)

Tejay oppe. Godt. Det gør dem mere robuste.

Hvis Navarro holder med det nuværende 6-mands udbrud hjem - og kommer i top 3 - ja så vinder Giorgino vel hele konkurrencen - hvis jeg har forstået det ret?

Og hvor stor chance er der så for det, ja skal vi skyde på 20-30 % chance for en podieplads til Navarro.

Hvis ikke så bliver det vel fuglens placering, der bliver afgørende for hele udskilningsløbet ☺

Spændende!!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ifølge cycling news er der ingen Fuglsang i gc gruppen :) så enten er han der ikke eller også regnes han ikke for at være gc contender :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Med danske øjne er han vel top 3-4 kandidat
Med realistiske øjne er fuglen nok max top 5-10 rytter desværre
Håber selvfølgelig han kan holde sig i top 5 i Touren.
GO dame cykling

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Kør så Geraint Thomas. Fuglsang færdig. Det bliver jo aldrig til noget for ham.

Som skrevet. Fuglen kan måske komme i top 10

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Marlene21

Hvornår er du færdig med din feminisme-kampagne?

Vanvittigt, at jeg tager Froome som kaptajn. Hvad fanden har jeg tænkt på

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

gjorde det samme - skulle have taget thomas istedet grrr :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Når man tænker på de mange der har Barguil som kaptajn er Froome ikke helt skidt :)
Jeg har selv Valverde på mit vigtigste hold :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Mit manager i købespillet bliver som sædvanligt ødelagt af forkert anfører-valg.........Jeg havde julelys i øjnene da Pauwels lå i spidsen og Valverde var i angreb

Armen det er så smukt kørt af Sky det der.

nr.21. Iggy. ?
Forstår ikke dit svar
Hvad mener du med min kampagne af feminisme ?
Skrev bare, GO dame cykling : køre cykel samt spiller fodbold.
Du må finde på noget andet at skrive end det. Havde du en dårlig runde eller hvad gik der galt med dig ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Mon ikke Giorgino vinder dette udskilningsløb nu - med fuglens nedtur til en 26. plads?

Stort tillykke herfra til Giorgino ♥

Håber Benned åbner et nyt løb allerede i morgen ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Ja Giorgino løber med sejren i denne lille forum konkurrence :-)
Og det pga Fuglens nedtur, øv nedtur, men det gør selvfølgelig altid et par stykker herinde glade når sådan noget ske

Tillykke med sejren og den store forum ære til Giorgino det er desværre det eneste jeg kan tilbyde men klap dig selv på skulderen....

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Takker til jer begge! Ja det var en lidt ærgerlig baggrund ellers med Fuglsangs fald, men det skal dog ikke forhindre mig i at nyde mit skulderklap :)

Tillykke Giorgino - stærkt 🙌🙌

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Også stort tillykke Giorgino fra mig. Har du energi til en ny omgang, Bennedbæk. Eller stopper det her. Hvis det gør, siger jeg dig endnu engang Tak

Hvad gik det her egentlig over til?

HAVDE Benned virkelig energi til en omgang mere med Lis, i hans alder?

Meget interessant spørgsmål, som vi venter spændt på at blive besvaret. :-)

Det havde han desværre ikke, han mistede total gejsten da Groenewegen og Nibali udgik og hans hold blev ødelagt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja de to rytteres deroute har ødelagt mangen lillekoneaften i det gode danske hjem.