Forum

Som det første af de vel mere spændende navne (ud over L. Sanchez) stiller Tiesj Benoot ikke til start på dagens etape, har Lotto Soudal bekræftet her til morgen.


Matthews er også ude pga sygdom!!

Ja det ændre da en del..

Ja, LeTour har nu også bekræftet, at Matthews ikke stiller til start på grund af sygdom. Det var også årsagen til, han ikke blandede sig i spurten i går. Godt vi kan nå at skifte ud inden etapestart!

Så er det med at få ham af holdet i en fart!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Nogle der ikke nåede at skifte Matthews ud ?? ;-)

J. Ullrich2.135Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
STOP NU med de åndsvage % på rytterne, INDEN løbet er starte, det ødelægger fuldstændig spillet...

<Slettet>

<Slettet bruger>

Jeg valgte bare at holde Gaviria. Hang lige sammen. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle gå efter det i dag også. Plus han skal jo tilbage snart..

Gaviria taber 10min i dag. Du skulle ha byttet lige over med Valverde ;)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ja.. Det tror jeg der er mange der ikke har nået inkl. mig selv. Når man er på arbejde er det umuligt at se sådanne nyheder med så kort varsel.. Ærgerligt for os der ikke har skiftet ham. Vi er enige om st han giver 100.000 i minus (tourspillet) for ikke at starte på en etape? Det var 150.000 hvis han havde startet etapen og udgået undervejs?

Pis pis ... nåede ikke

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Får man -100.000 eller -150.000 hvis man har Matthews på holdet?

Nåede det heller ikke, har først lige set det. Skide frokost pause, hehe

Mener det er -100.000 hvis han ikke stiller til start. Kiserlovski rammer til gengæld -150.000, - hvis det er som jeg tror :)

-100.000 fordi han ikke mødte til start!(Det havde været 150.000 hvis han var startet og så stået af)

Enig Aske, burde nok have købt Valverde med øje på i morgen. Kom så Gaviria...!

Skide spil. Nåede det heller ikke.

Mon ikke Cavendish ryger idag :) Enten står han af eller også ryger han for grænsen hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Er Henrik udgået??

Synes der har været stille fra ham i et par dage..

<Slettet>

<Slettet bruger>

Jeg tror han resignerede da han fik trykket på den forkerte kaptajn på Holdtidskørslen

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ham og pool er vist i Oslo

Gad vide hvor mange % af Norges Turisme Holdet står for. Jeg gætter på 20% :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Demare langt efter og Gaviria triller til mål med 3 km tilbage

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagan
Colbrelli
Gilbert
Valverde
Alaphilippe

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

skod at jeg ikke fik skiftet matthews ud - blev dog til 5 i top 15 så er godkendt alligevel sådan da :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Alaphilippe er udgået på grund af sygdom!

26# link?

"Julian Alaphilippe stiller ikke til start på 6. etape af årets Tour de France. Efter morgenmaden blev Alaphilippe ramt af en akut omgang Tom Bummelum, og med sin kammersjuk, Gilbert, i hælene spænede han tilbage til hotelværelset; desværre ikke tids nok til at kunne okkupere kummen, før saften løb ned af lårene. Det vides endnu ikke, hvornår Alaphilippe udskrives fra det franske 'toilette'."

Kilde: henrikkurt.blog.com

Han ser toptunet ud og vinder i dag...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

puha - nåede lige at få ham skiftet!!!

Da godt man nåede at sælge Alaphilippe. Pyh!

Der burde vel egentligt være ban til personer der deler falske oplysninger i forsøg på at manipulere med andre deltagere.

Hold fest hvor er du ond hæhæ.

Nu er der forhåbentlig ingen der hoppede på den. Men det er dårlig stil. Og sjovt er det egentligt heller ikke.

Nu er der forhåbentlig ingen der hoppede på den. Men det er dårlig stil. Og sjovt er det egentligt heller ikke.

Nu er der forhåbentlig ingen der hoppede på den. Men det er dårlig stil. Og sjovt er det egentligt heller ikke.

Jeg var i panik men regnede med at det måtte være en joke, da jeg hashtaggede det på twitter og jeg har skiftet anfører fra sagan til alaphilippe så jeg var pænt presset og så mens jeg sidder og spiser..............

Altså hvis man ikke kan læse sig frem til det er en spøg så fortjener man sgu da lige en lille lektion i et af livets facetter :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det var Benneds link der gjorde at man panikkede :-)

Enig Iggy og Forlan21

Det er skide god værkstedshumor

HVIS man venter til handel er lukket!

men man tjekker sfæli selv ved mere troværdige kilder inden man handler i panik.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Det er virkeligt dårlig stil. Jeg anmelder hermed DanielOerum for brud på reglerne, med henblik på at hans hold bliver diskvalificeret.

39# Er du dum? Hvordan skulle jeg kunne læse det ud fra den første besked der var "Alaphilippe er udgået på grund af sygdom!"?

Enig. Gør det først når handel er lukket.

Gaaab

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg må indrømme, at jeg gik i panik, da Benned smed et link op til deres Twitter, ha ha! Var lynhurtigt inde og kigge! Jeg tvivler på, nogen hoppede på den. Undskyld den dårlige timing, men nu kom toiletbegrundelsen jo altså også, INDEN der blev lukket for handler :-)

<Slettet>

<Slettet bruger>

47# ja hvad 1-2 minutter før?

En stor undskyldning til jer alle. Det var et dumt forsøg på at være sjov (som mange andre laver i andre tråde), men jeg kan godt se, at det var dårligt timet og nok skulle have været i tråden med det skøre Ekstra-spil. Jeg kan se, ingen af jer i tråden har skiftet Alaphilippe ud, og skulle det være sket, så havde jeg sendt penge til en kvajebajer! Hav nu en dejlig etape :-) Og undskyld igen!

Og lad os så holde tråden til, hvad den er til for, udgåede ryttere. Her er status:

L.L. Sanchez
T.G. Grmay
A. Domont
M. Matthews
R. Kiserlovski
T. Benoot

Egentlig utroligt efter 5 etaper, men mon ikke vi ser ændringer efter brostenene på søndag :-)

Jeg syntes det var lidt dårlig stil og prøvede kun på at hjæpe :-)

Ja vi må videre...

Jeg har to ting jeg tænker lidt over

1. Colbrelli alle steder jeg læser mener etapen i dag bliver for hård til ham..

2. Hvis man vælger Valverde for en runde som i dag er det vel fordi man tror han vinder og burde han så ikke være anfører?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Colbrelli er nok lige på grænsen. Men man skal jo nærmest have ham til i morgen, så det er svært at finde en ny rytter, som det kan betale sig at købe i stedet mht. transfergebyr. Jeg har i hvert fald beholdt ham.

Hvis man har brugt 10 mio. på Valverde, så skal man have ham som kaptajn og virkelg tro på ham. Det er vel nærmest kun Sagan man kan have solgt til fordel for Valverde? Medmindre man har skiftet mere end én rytter ud selvfølgelig og måske satser på en billig holdkammerat.

Jah enig Benned.

Jeg tog dog chancen med Martin - den stod lidt mellem ham og dumoulin for mig.

Jeg tog tøseløsningen og valgte Sagan som kaptajn - jeg har bare en snigende fornemmelse af, at den også er lidt en tand for hård til ham.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Forudsat man havde Colbrelli i forvejen og planlægger at have ham i morgen, så giver det ingen mening at sælge ham i dag (medmindre man kan finde én i samme prisleje, som vinder i dag, og det sker nok ikke).

Jeg har købt Valverde inden etapen i går, og intentionen har hele tiden været, at han skulle være kaptajn i dag. Jeg synes bare, Sagan har set for stærk ud, så Valverde endte med ikke at få en lille stjerne ud for sit navn. Den blev hos slovakken.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Sagen ser godt nok sløj ud for tiden. Han er utrolig stærk og en bedre sprinter end nogensinde vel. Men han ligner en person der er ramt af noget sygdom/allergi - især når han bliver interviewet.

Nu må vi se når han rammer den stejle bakke. Vinden er til hans fordel og man kan jo aldrig regne ham ude.

Har solgt Colbrelli og Impey for Martin og Martin
Så må vi se hvordan det går, 56.500 koster Colbrelli i morgen HVIS jeg vil have ham tilbage :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@58

Martin er en må-eje idag, det er jeg enig i. Martin har jeg til gengæld ikke så meget fidus til, men vi får se!

@Benned, D. Martin er et godt bud på en "pengesluger" i dag, men jeg betragter ham heller ikke som en rytter i samme prisleje som Colbrelli :)

@Iggy, Sagan så ualmindelig sløj ud på holdløbet, og han lignede en svært sygdomsramt juniorrytter. Dagen efter blev han så nummer to i spurten, og i går vandt han i overlegen stil (han lignede én, der kørte på 65% af sin ydeevne, da han kørte over stregen). Det kan sgu godt være, man skulle være gået med Valverde eller Alaphilippe i dag, hvilket leder mig frem til mit spørgsmål til dig. Hvorfor har du Gilbert som kaptajn, når du har Alaphilippe på dit hold? Tror du ikke, det viser sig at være et fjollet valg?

Syntes bare Martin kunne være god at have da han jo kører klassement, men kan godt være jeg skulle have nøjes med Martin som jo helt sikkert kommer i top 3 i dag

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Suk, du er helt væk William, Martin (han er da ikke tung?) kommer til at tabe minutter på den etape! Til gengæld tror jeg at Martin vil gøre det rigtigt godt dér..

Hæhæhæ det er ret paradoksalt, sat jeg i min panik, da jeg undersøgte om hvor vidt alaphilippe var blevet syg var meget tæt på at sætte dan martin som anfører som halvgardering............-............

Stadig bedre end mig :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

65# Det går op for mig nu at mit hold er identisk med ham der ligger nr 1 hæhæ. Nogen gange skal man gå med sin førsteindskydelse, hvilket var Dan Martin ville komme nr. 1-2 og Alaphilippe nr. 5...........men gik med tøsedrengsversionen da alaphilippe også gav bonuspoint............prø-vede iøvrigt at skifte vichot ud med latour men havde lige akkurat ikke råd........men godkendt runde

Richie Porte har været nede!!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

wow Richie Porte er nok ude af touren :O

Mutolol7.435Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Det bliver en massakre idag. Valgren er også helt revet op

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Keukelere udgået. Porte udgået. Rojas udgået.

øv bæv skulle ikke have taget kukelure alligevel så :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Keukeleire er da vist ikke udgået. Har nogen set noget, som Lotto-Soudal og letour.fr ikke har set?

De sagde det på tv2, men måske har de været misinformerede så :-) Kan godt se, LeTour ikke har bekræftet det endnu. Så sidder han nok derude et sted.

13:48:17 CEST

Jens Keukeleire was another of the riders to get caught up in that earlier crash.

om han er udgået skal jeg dog ikke kunne bekræfte dog :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kæft hvor latterligt at Kukelure er ude. Købte ham til allersidst. LORTESPIL

Geoenewegen smadret .. han er vist færdig

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sgu da også på tide med noget dramatik - intet sket i 20 min

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvor fan er Jørgen Leth henne i dag .. mon han er blevet opholdt af Kokkens datter?

Nåååå - der var han jo!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Terpstra nede nu også :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

<Slettet>

<Slettet bruger>

Rolf siger at Keukeleire ikke er udgået...

Kunne godt ligne et farvel og tak til Landa.. Aaav

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Keukeleire ikke udgået nej, han er sgu med! Nu må vi se med Landa...