Forum

Hvad tænker i ? Jeg synes den er svær.


Ja, jeg ville synes den var indlysende ;)

Hvis man fx vil købe kristoff i stedet. Så skal han tjene 160.000 point før det kan betale sig. Dvs ca. en 8. plads når man regner spurt point og etapebonus med.

Tak for svar, jeg tror jeg har fundet den helt rette løsning!

gva kunne man evt vælge at beholde (stadig et lille sats/halvgardering) Han kan nogengange snige sig i top 15 på de flade - han er god til at holde sig fremme ofte.

Derudover så kommer der også nogle fine etaper til ham de næste dage + han jo som sagt har trøjen.

Det hele kommer til at stå og falde med at om han taber trøjen med vilje for at hjælpe den hjælpeløse porte over cykelstien. Det håber jeg dog ikke :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Om han er i gult eller ej, så skal han hjælpe Porte på søndag.

Det vil være oplagt at beholde GVA.
Både på 5. og 6. etape er han blandt kandidaterne til at vinde.
Plus han får sikre point for gultrøje samt 1. pladsen i klassementet.

Yeah jeg tænker det samme som jer - men når man tænker på hvordan porte kører så kan det nemt ende med at han skal have hjælp idag og alle etaper derefter indtil han er for langt bagefter :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det hele handler jo om hvad man tror der sker og så handl ud fra den overbevisning. Det er i hvert fald dumt at skifte GvA ud til i dag for så at skifte ham ind igen til i morgen. Med mindre det er for en rytter der bliver top 2. Eller man ikke tror at GvA kommer til at køre for at holde sig i gult - hvilket er en mulighed.

Du kan få Cavendish til samme pris. Han har udtalt på Twitter at han går efter den i dag.

Jeg vælger at beholdet gva - det kan gå begge veje nu må vi se :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Helt Enig Fogh, det var også min store hovedpine.
Men med salg af GVA kan man få enten Demarre eller Groene lige over. eller sågar Kristoff.. Jeg solgte ham imod alt logik, da jeg tror på Groene i top 3.
Så køber jeg nok Greg igen i morgen, men så passer regnestykket også

GvA giver 125 i dag med meget stor sandsynlighed. Transfer var 86. Det giver 211. Groene skal skiftes ud igen - med GvA eller en anden. Hvis det også er en til en ca. så er det igen 86. Altså i alt 297. Så Groene skal give mere end 297 for at det kan betale sig.

Hvis Groene bliver nr. 3 så giver han 60+130+33=223. 33 er max for top 15 da du max har 6 i top 15 og 33 er forskellem mellem 75 og 42 (4 og 5).

Hvis Groene bliver nr. 2 så giver han 90+150+33=273.

Hvis Groene vinder så giver han 150+200+33=383

Det kan således kun betale sig at skifte GvA for Groene hvis han vinder.

Med mindre jeg har overset noget?

En lille smule mindre i renter får man også og GvA er jo nød til at kører med hele vejen til stregen så der ikke kommer hul mellem ham og nogen af dem i top 10 som så kunne snuppe trøjen fra ham

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der er også holdbonus
på 100000
50000
30000
Som gives.
Plus point spurt ude på etapen

Spurt point på etapen tages som regel af udbrud men du har ret angående holdbonuss. Så kan det betale sig hvis han bliver nr. 2. og GvA ikke kommer i top 15 hvilken han, som benned siger, godt kan tænkes at gøre.

Som skrevet, det er ikke en let beslutning... Men flot regnestykke.