Forum

Nogen der kan forklare mig hvordan pointgivningen på holdtidskørslen fungerede? Der står i reglerne følgende:
Holdtidskørsel
Kr.
Gives til samtlige ryttere fra holdene der opnår en af flg. placeringer
1. Plads 200.000
2. Plads 150.000
3. Plads 100.000
4. Plads 50.000
5. Plads 25.000

Derfor undrer det mig meget, at Gaviria og Declerq ikke giver noget, når deres hold slutter nummer 3? Er det mig der har misforstået noget?


Rolig. Pointgivningen er helt sikkert ikke færdig. Giv dem 20 min og det er fixet...

Det er ikke opdateret færdig endnu. Der mangler at blive givet point for etapereaultatet. Der er kun givet point for samlet placering og trøje bonus.

Enig.
Men det ligner dog at de kun har givet point til samlet placering.
Og point for etapen mangler

Nej jeg tror du har ret. Jeg læser det nemlig på samme måde.

"Holdtidskørsel: Erstatter point for "Etapeplacering", "Holdbonus", "Sen ankomst" og "Etapebonus" på dagen hvor der køres holdtidskørsel."

Elektrokalle610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Jeg er Turbo Kalle

Mange tak for svar :) har bare ikke oplevet før at de ikke opdatere alt på samme tid.

Er det ikke noget rod at opdateringen kommer i flere afdelinger! Det har jeg da aldrig oplevet før.....;)

"Dynamitten"2.235Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Glæder mig helt vildt til igen at komme i gang med Touren......

Heller ikke jeg. Det er lidt irriterende at gå ind for at finde ud af, at man kun har fået nogen af pointene :)

De har da også lavet fejl i den?.. Pointene for Holdtidskørsel ER givet men sat ind under etape 1?.. f. eks. har Geraint Thomas pludselig fået 150.000 ekstra for 1. etape.. Mon ikke det bliver rettet?.. (hint til admins ;))

Hej

Tak for hint, vi er på den.

Resultaterne opdateres lidt anderledes pga. holdtidskørsel - og derfor kan det virke lidt rodet. Det hele skal nok komme på plads inden runden lukkes - og runden bliver markeret med et grønt flag.

Mvh Jens, Holdet.dk

Hej Jens

Tror i mangler - kr. for sen ankomst og holdbonus.

Flaget er dog rejs ;-)

MVH Lars

holdbonus skulle være etapebonus

Holdtidskørsel: Erstatter point for "Etapeplacering", "Holdbonus", "Sen ankomst" og "Etapebonus" på dagen hvor der køres holdtidskørsel.

Gælder ikke på en holdtidskørsel

Holdtidskørsel:
Erstatter point for "Etapeplacering", "Holdbonus",
“Sen ankomst" og "Etapebonus"
på dagen hvor der køres holdtidskørsel."

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Takker

Hej Jens,

Blot til info: Hold-konkurrencen på letour.fr er forkert. Bora ligger f.eks. nr. 7 derinde mens de egentlig er nr. 3. Kan se i har opdateret hold-bonus i Manager spillet baseret på de rankings der ligger på letour.fr.

Kan nogen af holdene have fået en tidsstraf?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er fordi Letour har regnet det ud på sammen måde som på almindelige etaper, hvor den individuelle tid for de 3 bedste ryttere, der udgår tiden i hold konkurrence. Altså har Bora tabt 3*50 sekunder til BMC i dag.

For mig giver det god mening at regne det ud sådan, da det er sådan det foregår på andre etaper og sådan troede jeg også man regnede det ud, men kan se, at konkurrencen er regnet ud anderledes andre steder.

Så skal det være næsten rigtig mange hold :-) Ligner mere en fejl.
Bora og Quickstep lå i samme tid inden dagens etape og nu er Bora 2:52 efter. Astana og Katusha lå også i samme tid inden og er nu hhv. 2:56 og 3:00 efter.

Ja, det blev lidt noget sludder, men håber det alligevel giver mening.
Altså skal man bare gange alle tidsforskellene fra dagens etape med 3, for at få resultatet til den samlede stilling i holdkonkurrencen. Det er i hvert fald sådan letour.fr har regnet det ud. Om det så er rigtigt må tiden vise, men man skulle tro den officielle hjemmeside ved hvordan konkurrencen udregnes på en TTT og for mig er det logisk nok at regne det ud sådan.

Jeg kan se at det er gjort på samme måde tilbage i Touren i 2015 - der kan man bare se! Jamen så er den jo god nok ;-)

Godt set begge to, men fedt det ikke er forkert

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Til hvilken rytter gives de 25.000 i vækst for pr. dag i den gule, grønne og bjergtrøjen?
Sagan var i den gule og den grønne på dagens etape, men har kun fået 25.000 i vækst for den grønne. Plejer det ikke at blive givet til den rytter, der har kørt dagens etape i trøjen, og ikke til den rytter, som overtager trøjen efter etapen?

nope det plejer at være den som har trøjen efter den pågældende etape :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kunne også bare lige have læst note 3 i pointsystemet 😅 Men tak for svar :)