Forum

hvor højt sætter I denne disiplin ?


10 meter

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

du svarer ikke - kun pjat

Det er ikke et særlig konkret spørgsmål Henrik. Etapen er vigtig, men ikke altafgørende..

det er om I laver ca. halvdelen af jeres hold om f.eks med 2 sky ryttere eller andet hold ?
det er det jeg mener !

Hvis du tror sky vinder så ville jeg råde dig til at skifte alle de sky folk ind du kan

Selvfølgelig skal du min. have 2 af de billigste sky ryttere når de er 1.5 odds til at vinde.

jt0015995Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Satser for meget på holdet.dk - Fedtspiller fra 2015

Maks. er to. Men hvorfor dog to billige? Rowe + Thomas til gul trøje.

Hvorfor denne kærlighed for Kragh? Går han i gult hvis Sun web vinder? Så vidt jeg kan se ligger Tom D da højere placeret?

Ja forstår heller ikke Søren Kragh forelskelsen for han bliver udenfor top 50 på 5. og 6. etape. Men som altid er det godt at gå imod de danske ryttere for de er åbenbart vildt populære herinde. :D

  1. 8. Det afhænger vel hvor god man er til matematik og har læst reglerne.

At finde ud af hvem, det kan betale sig at købe, er ikke nogen videnskab. Ingen grund til at hjælpe folk, der er for dovne til at sætte sig ind i reglerne og favoritter selv.

Det klogeste der er skrevet herinde meget længe DinhoFC3...
men nu er det jo også tit mig der skriver en masse sludder

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. 11 Enig - synes dog det er en god debat at starte men lad os vente til efter etapen starter.

Hmm. Tak for ingenting. :-) godt man kan læse mellem linierne så. Beslutning truffet. Here comes the Sun.

<Slettet>

<Slettet bruger>

G. Thomas eller GVA?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

  1. 15 tja nogen af os tager det ikke så seriøst og deler gerne ud af vores viden. Det betyder dog intet hvis det ikke går som forventet .. hvilket det ikke altid gør.

Idioti er vel hårdt dømt, hvis man synes spillet/taktikken er sjovere end målet (beskedne præmier).

Jeg har valgt Kragh på et hold, da jeg ikk forventer Sunweb vinder i dag, og forventer ej heller Tom Dumoulin går i gult.

Kragh og Dumoulin har samme tid i klassementet, så de vil formentlig komme til at ligge tæt efter etapen. Og hvis det f.eks. er til en bonus for samlet placering på hhv. 70.000 og 60.000, så er merprisen for Dumoulin ikk værd at betale.

Måske vinder Sunweb, og Dumoulin går i gult, og så kan det være et mindre godt valg.

Jeg vil mene jeg lagde den bedste taktik for i dag på baggrund af de informationer jeg havde men naturligvis så går det aldrig som planlagt. BMC foran Sky og Sunweb bag Scott. Nu mangler det bare at Quickstep også slår Sunweb så Kragh's placering bliver længere nede i top 10.

Plus Astana er laaaaangt efter sååå.. Det går godt...