Forum

Man bestemmer selv hvad man byder ind med, og man kontrollerer selv resultatet.

Man kan f.eks vælge at gætte på en rytter man tror kommer i top-5 på dagens etape, eller hvilken rækkefølge top 5 kommer ind på, eller hvem der går i udbrud, eller måske hvem der har bjergtrøjen efter etapen, eller måske noget helt andet helt ligegyldigt som man selv synes er sjovt at følge med i. Man bestemmer selv hvad man gætter på, og man kontrollerer selv om det var rigtigt efter etapen.

Man behøver ikke at gætte rigtigt for at gå videre, og konkurrencen dækker alle etaper, hvilket er rigtig smart for så svømmer forum ikke over med alle mulige ekstra-side-spil..

Der er endda en præmie til den dygtigste deltager som udvælges af trådstarter efter 21. etape. Præmien som er doneret af en venlig sponsor er:

Et minicruise til Oslo for op til 4 personer.

Har du spørgsmål til reglerne, så find selv på et godt svar, der er ingen begrænsninger og man må f.eks gerne indlevere flere bud, bare det altsammen sker indeni denne tråd.

Rigtig god fornøjelse!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Så er vi i gang, og Maastricht har allerede både givet sit bud til dagens etape, samt resultatet, som er 100% identisk og dermed må være rigtigt.

God start Maastricht, du ligger godt til i kampen om et Minicruise til Oslo!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Holdtidskørsel!!!
Det da vist det mest brugte ord i dag.

Kender du noget til reglerne?
(Det kan jo ikke være rigtigt man selv skal gå ind og læse dem)

Og er der et minicruise til Oslo til vinderholdet?
eller må de bare nøjes med EN latterlig gul trøje?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg gætter på, at Henrik/Kurt får bedste runde.

Henrik eller Kurt er begge gode bud på en vinder, men foreløbig fører Maastricht.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Måske skulle vi ha fundet et spil dam frem i stedet...

Laurens ten Dam - udmærket bud!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Gætter på Timo Wagner kommer til at gøre det godt er det ikke ham fra michelton-sky eller er det ham belgieren?

Smider en femmer på Henrik og Dummeolin

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Uha uha, mange gode bud.

Jigsaw satser på Timo Wagner - det er en tysker, Kvik - altså Quickstep - og de var rigtig tæt på, men må nøjes med en 3. plads.

Askemayn har til gengæld satset Henrik på at Dumoulin bliver femmer - hvilket han faktisk har ramt!

Askemayn ligger dermed på en delt førsteplads sammen med Maastricht som også ramte 100% rigtig.

Herefter følger Jigsaw med sit Quickstep bud og på 4. pladsen ligger Forlan som spillede på (ten) Dam.

på 5. pladsen kommer Bennedbæk som kom med en række gode betragtninger, men ikke noget gæt på dagens placeringer, og nr. 6 blev DanielOerum som havde satset på at Kurt/Henrik ville få bedste runde, men det viste sig at være helt forkert da Kurt/Henrik havde glemt at sætte Greg van Avermaet på holdene.

Det bliver spændende at se imorgen, om Askemayn og Maastricht udbygger føringen eller om nogen andre kan tage teten.

Husk at der er et Minicruise for op til 4 personer M/K til Oslo på højkant!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Lad os bare sige Maastricht tager den moralske sejr i dag. Fortjent efter et så usandsynligt præcist bud! Kærligheden sejrer som bekendt altid til sidst

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henrik hvorfor har du Sagan som kaptajn, når du har købt Geraint Thomas?? Hvilke overvejelser ligger der bag dette?

Froome som kaptajn på det gule hold?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Fed værkstedshumor ☺☺☺

RESPEKT til hr. Adamsen ♥♥♥

Gerne mere af den slags ♥

Og hvis jeg har vundet den moralske sjr, ja så er det sgu nok den eneste sejr jeg vinder i dette løb :-(

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Med 3. runde vel afviklet er der nu åbent for bud på 4. etape.

Husk der bliver spillet om et Minicruise til Oslo for op til 4 personer M/K.
Vinderen er den spiller som trådstarter vurderer har klaret sig bedst over samtlige runder. Reglerne er kridtet op øverst i tråden.

Kom glad!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg chipper gerne ind med en EXTRA præmie i form af fodtur til Maastricht for hele familien.

Jeg opholder mig nu i Maastricht, og byder med største glæde hele familien på kaffe ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Tak, men nej tak - det er en seriøs konkurrence det her..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg tror at den prikkede trøje konkurrence får MAKS 3 forskellige ryttere, som har point efter 4 etape!! Det er noget af et sats, men jeg tror på det..

Mit bud til næste etape er:

1. Ole Ritter
2. Lars Løkke
3. Pippi Langstrømpe

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

4. Rolf

Normaltvis ville jeg ikke placere Rolf så højt men hvis det er disse personer han kører imod tror jeg godt han kan blive 4 udaf 1.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Genial tråd ...

Helt undtagelsevist vil jeg byde ind med et seriøst bud:

Jeg tror sgu Phillippe Gilbert napper den gule trøje i morgen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vinderen af første etape Fernando Gaviria kører med startnummer 103. Peter Sagan vandt 2. etape og kører med startnummer 111. Desværre udgik Sanchez og Grmay med startnumre 127 og 196. BMC vandt holdtidskørsel og deres startnumre er 81+82+83+84+85+86+87+88.

103 + 111 - 127- 196 + 676 = 567.

Dette deles med 4 etaper og vupti, så har vi vinderen af 4 etape.

Nummer 142 Ian Boswell vinder!

Gode bud indtil videre.

Husk at vi akkumulerer gode resultater fra runde til runde, og vinderen får:

Et minicruise til Oslo for op til 4 personer M/K.

Kom glad!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

arhh Thomas - husk det er 2018. Man kan også være blandet køn, intet køn og alt muligt andet ! :D Man bliver jo nærmest lidt stødt over du ikke inkluderer de muligheder :-)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Lad mig lægge hovedet på blokken Dan marktin styter IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!

God pointe Valoel, jeg vil ikke støde nogen, så præmieteksten er herefter:

"Et minicruise for op til 4 personer til Oslo T/R"

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Reglerne er en anelse komplicerede, men nu giver jeg den et skud - Eros Poli!

Rigtig mange gode bud, men runden vindes af Jigsaw og Dukse på en delt første plads - tillykke!

I den samlede stilling fører Jigsaw nu med en 3. plads og en 1. plads.

Maastricht som var delt nr. 1 igår var helt væk i dag..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

yeeeeeeeeeeeeeess jeg kan føle det er mit år i år!!!!!!

Mit bud til etapen i morgen:

1. Mogens Frey stikker af på første knold - og holder den hjem
2. Billy Hinke er den eneste der får søgt læ for vinden og bliver dermed 2ér
3. Ole Pingel, som vinder feltet spurt foran Fredborg og Peder Pedersen - efter at resten af feltet er væltet i en høstak.

Poul Nyrup får extra præmie for den mest sexede cykelhjelm

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg tror ikke at Rolf får ret i morgen, når han på et tidspunkt meddeler det undrende cykelfolk at et udbrud IKKE holder hjem!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg tror Rolf først siger de holder ikke hjem og så måske og så nej og så ender han med at sige han havde ret!!!!!!!!!!

2 RIGTIG spændende bud fra RMIR og Jigsaw - bliver spændende at følge med i!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tis Trøjen skifter ejermand imorgen I hørte det her først - og I hører det fra Rolf 7 minutter efter etapen er ovre.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Følgende scenarie indspiller sig på morgendagens etape i kommentatorboksen med Staghøj, Nygaard og Chris Anker.

Efter Staghøj har snakket alles øre af med en laaaaang forklaring på hvor trimmet Magnus Cort ser ud her til turen, vil der opstå en lille form for pinlig tavshed.

Brian Nygaard, som har fået Jørgen Leth’s rolle omkring fortælling af landskaber osv. begiver sig ud i en lettere kedelig og til tider pinlig fortælling om et lille fransk slot beliggende på en lille bakke i distrikt 39.

Herefter følger endnu et minuts pinlig tavshed inden Chris Anker tørt siger:

Ja.. Det kunne jo faktisk godt ligne kirken i Hammel!

Følger du ikke med, Dukse.

Chris Anker er på motorcykel i morgen.

(derfor kan han selvfølgelig godt sige noget)

GVA har den gule indtil 10. etape.

Sagan vinder den grønne.

Fuglsang holder sig under 5 styrt i årets TDF.

Quintana kommer ikke i top 5.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Motorcyklen ender i kommentatorboksen - Chaufføren var desværre russer og fuld:-)

Og af hunkøn!

Jeg satser på, at Leth siger noget vrøvl igen i morgen, som da han i dag sagde, at bretonsk ikke er et indoeuropæisk sprog. Og så spiller jeg sikkert med et bud på, at Jacky Durand kører i udbrud i mindst 250 km i morgen.

Men det lyder jo så flot og farverigt Jens :D Facts er overvurderet i 2018 hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Vælger den sikre med 2*styrt af Fuglsang og Dan Martin stikker til sidst.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Rigtig mange gode bud til dagens etape (og også nogen der stadig ikke har forstået en pind - Maastricht, prøv lige at læs reglerne igen..)

Noget af det vi skal holde øje med på dagens etape er:

Styrter fuglsang 2 gange?
Forsøger Daniel Martin at stikke af til sidst?
Siger Jørgen Leth noget vrøvl?
Skifter den gule trøje ejermand?
Snakker Chris Anker om kirker?
Holder udbruddet hjem?
Påstår Rolf at udbruddet ikke holder, og så måske, men ender med at påstå han havde ret..?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Husk der er åbent for nye bud til dagens etape frem til kl. 12.40

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jørgen Leth vrøvler videre om bretonsk og keltisk, så Jens O. fører indtil videre..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

fuccccccccckkkkkkkkkkk er der nogen update på rolf-fronten?

Bretonsk er da et indoeuropæisk sprog fra "gammel keltisk" ikke ? Naturligvis blevet mixed lidt over årene. Måske de prøver at sammenligne det med moderne keltisk. Kan selvfølgelig også bare være jeg vrøvler :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Nej, Rolf tøver - jeg tror han lurepasser og venter med at melde ud til senere..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Der kom den - Rolf tror ikke udbruddet holder hjem.

Men Leth vrøvler ufortrødent videre, senest om at en dværg har vundet Touren..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jens O tager dagens etape.
I det samlede fører Jigsaw fortsat.

Der er hermed åbent for nye bud til morgendagens etape!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Sidst Touren var forbi Mur-de-Bretagne vandt en overraskende Vuillermoz. Det kommer bestemt IKKE til at ske i morgen. Derimod kommer en gammel kending til at vinde - Og det er ikke Henrik eller Pool. Henrik prøver på at finde Kurt på google, imens Pool stadig beregner på tilbagebetalingsprocenten-på lommeregneren fra folkeskolen, som desværre ikke kan regne i procent.
Vinderen bliver nævnt senere.. Punktum

For ikke at tale om det gæliske sprog manx, som udelukkende taltes på
Cav's fødeø Man.

Den sidste øbo der kunne tale sproget, døde i 1974 - han havde eftersigende
store problemer i sine sidste leveår, når han skulle foretage sine daglige
indkøb hos købmanden!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Nope, Manx er stadig hovedsprog for ca. 100 beboere på Man.

(Wiki is my friend)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Vinderen bliver med sikkerhed Vanendert.

Leth snakker selvfølgeligt om Bretagne bonusordet er "magisk".

Colbrelli og Valverde er mit bud her :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jigsaw er tæt på - Jørgen Leth har talt længe og flere gange om Bretagne, og bruger igen og igen ordet “mytologisk”, men altså endnu ikke “magisk”..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

59# hæhæhæh det må da give en eller anden form for bonuspoint

Svær etape, hvor ingen får ramt helt rigtigt.

Dagens sejr bliver derfor delt mellem 3 kombattanter der havde gode bud, som var delvist rigtige:

Bennedbæk for at forudse Valverde i top-3

Dukse for at forudse at Vuillermoz ikke vandt

Og Jigsaw for M•gisk

I den samlede stilling fører Jigsaw fortsat.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Efter dagens etape er der opstået mange spørgsmål.

Hvornår får vi en etape hvor Fuglsang ikke er styrtet eller har andet uheld.?

Var Froomes tidstab faktisk på grund af den store vindmodstand han giver med de albuer ude ved hver sidebarrierer eller var det hans normale afstand til den forankørende rytter?

Vandt Dumolin 20 sek ved at sidde bag hans holdbil?

Kan Valverde ikke vinde mere?

Er Alaphilippe ikke i den bedste form?

Og vigtigst, hvorfor kan jeg aldrig gætte den rigtige vinder?

Chris Anker kommer til at nævne som minimum enten hans fascination for sprintertog og eller saeco/cipollini for det gør han i optakt på tv2 og der er intet nyt under solen så det sker igen!!!!!!!!!!!!

Gode spørgsmål Dukse - er det i dag Fuglsang ikke styrter?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

På dagens etape sker noget spektakulært .. og det bliver Cavendish der kommer til at trække overskrifterne. Han kommer til at blive skyldig i mindst hveranden af følgende handlinger eller udbrud:

Han bliver ikke blandt de 20 første på målstregen, og giver efterfølgende hans hold skylden for utroligt meget.

Han kommer i klammeri med indtil flere ryttere på opløbsstrækningen - kører som en idiot og forårsager styrt.

Han udgår efter etapen og meddeler at han stopper sin karriere.

Han slår en journalist efter etapen efter vedkommende har stillet ham et nærgående spørgsmål.

Han kryber til korset efter etapen og erkender at han ikke har farten til at være med mere.

Han vælter og brækker kravebenet efter at have kørt som en idiot.

Han vælter og slår sin arm voldsomt - hospitalet amputerer senere på aftenen.

Han misser endnu en topplacering, og da han hører at Greipel har vundet kalder han ham for en abe.

Han overrasker alt og alle og er pludselig med fremme og slutter som nr 3 ..

Undervejs i transmissionen kalder Jørgen Leth ham for en ussel personlighed .. dette midt i en beretning hvor han hædrer Polydor (en rytter som kørte på cykel lige før krigen).

Bjarne Riis nævner ikke Cavendish med et ord, til gengæld har Bjarnes skarpe blik og ufattelige indsigt gjort at han igen har set en detalje som fortæller ham at Fuglsang slet ikke går nok opbakning fra Astana holdet. Dette fortæller han alt imens han ligner en som er en hel del klogere end alle andre. Undervejs får han fremført at Boasson-Hagen er en skide Nordmand, som aldrig har bidraget til noget i cykelsporten!

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

65# Hæhæ " til gengæld har Bjarnes skarpe blik og ufattelige indsigt gjort at han igen har set en detalje som fortæller ham at Fuglsang slet ikke går nok opbakning fra Astana holdet." = odds 1,01 måske han endda ytrer at det er "skuffende" bliver sjovt at se i hvor høj grad de andre forudsigelser holder stik!

ØV, at ingen gættede, at Chris Anker ville sige "opkast" eller "kaste op" 12 gange på 30 sekunder.

Det her bliver en etape, som er så ufattelig kedelig at selv Nygaard, slipper op for facts om fuldstændig ligegyldige haver,vindmøller eller steder de har boet/bor, set eller mødt en som kørte på cykel engang eller en bager som han og Chris Anker har handlet ind i.

derefter vil de bruge ca 1 time på at snakke dagens etape op til at kunne blive "rigtig" spændende, for alt kan jo ske.... så derfor forudser jeg langt flere klip/indslag end nogen af de andre etaper.

og til sidst, at fuglen som den eneste i top 100 rammer asfalten idag.

P.S noget med Riis som vrøvler om at Astana burde ligge forrest for det ville han gøre.

Det mest spændende er vel om om de kommer i mål inden nyhederne kl 18.

Umiddelbart når de det vist lige.

hahahaha og Leth ytrede lige "et "magisk" stykke bygningsværk" - det kunne han godt lige have fundet frem tidligere jævnfør mine andre forudsigelser

Så gik Leth igang med Polidor - chapeau RMIR!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hæhæ det må give lidt bonuspoint

Palermo84 og RMIR tager etapen i dag på en delt førsteplads, for henholdsvis forudsigelsen om at etapen ville blive den hidtil kedeligste og at Leth ville tage fat på Polidor historierne.

Jigsaw fører stadig samlet.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg prøver lykken igen med, at der intet nyt er under solen så Leth vil pga. at de små grå med sikkerhed have en stor del af det han skal sige skrevet ned på papir og i så fald vil i en eller anden grad ytre det samme som han gjorde i optakten: "Vi kender den her scene, for det er jo i disse trøstesløse kulisser, at forårets grummeste klassiker Paris-Roubaix hvert år udspiller sig den anden søndag i april". eller Groenewegen punkterer (ønsketænkning) ellers ævler Leth om tidligere vindere denne gang fra 60´erne- 70´erne

3 gode bud!

Der er åbent for forudsigelser til dagens etape indtil kl. 12!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Rolf snakker etapen op til at blive noget stort og spændende, selvom det bliver en røvsyg etape med et udbrud, der bliver hentet 20 km før mål og herefter en kamp mellem sprinterne.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Kittel i top3
Cavendish i top5
Démare udenfor top15

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ingen troede at etapen i går skulle overgås i kedsomhed, men det er der i den grad ved at blive lavet om på. Ikke engang udbrudsforsøg har der været endnu..

Ingen vindere i dag - Jigsaw fører derfor fortsat samlet.

Hermed er der åbent for bud til brostensetapen!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

79# Jeg fandme gal lige nu Groenewegen 2 gange sejre på trods af at hans ladout-mand var væk og Greipel lukker Gaviria inde.....................-......Nogen gang skulle man fandme tro der var en universel regel om at lige som man tror det går strygende så vender det hele på en tallerken Groenewegen 4 og 6 plads bum så køber man ham ikke med det samme 1 og 1

8 mand i top 14, inklusiv top 4 og Groene som kaptajn. Godt tilfreds idag :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Du er vist faret vild, Tom.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Troede det var hans hold han snakkede om, min fejl :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Greipel og Gaviria er deklasseret - hhv # 92 og 93

Du er vist faret vild, gryderet.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeps, jeg tabte tråden

Etapen til Roubaix byder på op til flere styrt. Værst kommer det til at gå ud over David Gaudu, som åbenbart lige skal ned og smage hvordan brosten smager. Stakkels tandlæge der skal redde det.

En anden ting der kommer til at ske er at føretrøjen skifter ejermand. GVA kører bliver fanget bag et styrt sammen med Porte og må bruge hele dagen på at prøve at få ham længere frem så han ikke mister så meget tid.

Jungels snupper den!

Jeg har valgt at tage chancen og proppe både Thomas G og Froome på holdet til imorgen sammen med Sagan og en flok nobodies :) Skulle det gå galt satser jeg på det er nogle gode pickups de næste etaper.

Alt kan ske idag så er jo nærmest bare at krydse fingre hehe

Jeg tror ikke på at Gilbert nupper trøjen, jeg tror også at gva mister den idag. Kunne forstille mig bmc ofrer gva til at passe på porte og lader teejay prøve at tage den istedet.

Mit bud er Thomas ender i gult samt at porte taber over 2 minutter

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jeg tænker, at GVA har frit spil og resten passer på Porte.

GVA er en af favoritterne til at vinde etapen. Han sidder med helt fremme sammen med Sagan!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Min forudsigelse idag bliver enten at GVA kører sin egen chance imens Porte må sejle sin egen sø og taber tid samt Terpstra forsøger at angribe men det lykkes ikke! eller at sep vanmarcke lander i position 5-9 hverken mere eller mindre!!!!

Forudsigelser:

1) Ritter/Leth kommer til at sige støv/støvskyer mindst 5 gange

2) Jigsaw fører stadig konkurrencen samlet.

Bud: Jesper Hansen ender ikke i top 3

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

4 dybt seriøse forudsigelser til dagens etape:

1) Vinderen af etapen bliver en som giver odds 25 eller mere hos Danske Spil!
2) Rolf Sørensen vil undervejs på dagens etape lyde helt enormt ekstatisk - det lyder som om den er lige ved at gå på ham - Han når at nævne mindst 10 forudsigelser undervejs hvor han starter med "Jeg siger at ......"!
3) Dagens etape bliver HELT FANTASTISK - fra start til mål - En etape som VIRKELIG giver svar på hvilke klassementsryttere der kan regnes med, og dem som må opgive deres drømme.
4) Minimum 5 ryttere udgår efter dagens etape!

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rekord mange bud til dagens etape - det bliver virkelig spændende at følge med i hvem der rammer rigtigt!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Valoel og Jigsaw fører indtil videre - de har begge forudsat at Porte ville tabe tid i dag..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Porte er i bedste TdF sæson blevet fem. Intet indikerer at han bliver bedre i år. Måske han udgår? Vist så...man for ingen odds på det shit..............

Rene Wentzel fortæller mindst syv gange om hans tid som sportsdirektør på obskure og dopingramte amerikanske hold.

Thomas Bay siger i løbet af etapen mindst 37 gange `og så videre`.

Sagan og Valverde kommer først ind på Velodromen i Roubaix.

Det er godt for mine gule spil at gva får hele chancen idag :)

Turde ikke satse på at skifte gva ind til idag da han jo med al sandsynlighed skal ud til imorgen :) Kommer jeg måske til at fortryde nu må vi se

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Gode bud, Hjertensfryd, men det bliver uden for konkurrence, da etapen for længst er gået i gang.

Din forudsigelse om at porte udgår, kommer f.eks efter at han faktisk er udgået..

;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Til TA,

Keine problem. Som Merckx oplever jeg ofte mig selv - uden for konkurrence.

Vidste da jeg skrev faktisk ikke at Porte var down (under) - and out?

Punkteret på min cykel 55 min. fra min TdF skærm i huset. Så skrevet fra mobilen.

Håber det bliver en flot etape. Hvor Leth da for mindst en magnum is og en stuepige.......... (Dybvad).

Mange rigtige forudsigelser:

Dukse forudsagde at der ville være flere styrt (!), Valoel forudsage at Porte ville tabe mere end 2 minutter (det må man sige han gjorde), mvalentin havde ret i at van Avermaet ville sidde med helt fremme, Askemayn havde forudset at Jesper Hansen ikke ville komme i top3 og pepsigigs mente at Jigsaw stadig ville føre konkurrencen samlet.. RMIR var tæt på at have flere rigtige, men Degenkolb havde lige akkurat under odds 25 (odds 22 hos Danske Spil), og mindre end 4 ryttere udgik. Rolf lød lidt ekstatisk undervejs, men kom ikke med de store forudsigelser. Var det en fantastisk etape? Den var spændende undervejs, men det løb lidt ud i sandet til sidst.

Jigsaw havde dermed som eneste mand hele 2 rigtige: Han forudsagde at Porte ville tabe tid, og at van Avermaet ville køre sin egen chance. Dermed udbygger Jigsaw sin føring i den samlede stilling.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Enig ... Etapen blev klart en fuser i forhold til min forventning! TdF syndromet slog ned - Ikke mange der tør satse noget. Men nu har vi også haft hele 9 etaper og stadig har vi ikke set noget der minder om et bjerg. Det kommer så på næste etape - og lur mig om ikke den bliver rimeligt afventende - klassementsfolkene skal lige se hinanden an - dagen efter kommer endnu en, og her vil man heller ikke satse, fordi der følger en hård etape dagen efter. Dagen efter satser man så overhovedet ikke, for de er man træt efter 2 hårde etaper! Her var så forudsigelser for hele 3 etaper!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hahaha on point @101

Moderne cykelsport er én lang dødssejler

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Måske lidt sent at melde ind, men tror på kun 1 styrt i dag. Og en der ikke stiller til start i morgen pga. druk/dårlig mave.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

En forudsigelse til 10. etape:

Men henvisning til en anden tråd her på forum, så forudser jeg at Henrik faktisk, ved et uheld, finder rytteren der vinder etapen! Han tog bestemt ikke Dan Martin, og går derfor efter erstatningen, der går hen og vinder etapen.

Etapen bliver desuden en gevaldig fuser hvor SKY sætter tempoet, og får hjulpet Froome i mål uden tidstab, selvom han havde en møgdag.

Skulle pigerne ikke køre også en dag ?

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg stemmer for at RMIR får prisen for sejeste og mest morsomme indlæg ☺

Jeg forudsiger at ordet: "bjerg" vil blive nævnt 917 gange i tv2`s dækning af etapen i morgen ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Maastricht, husk at du selv skal tælle! :-)

@ # 107 ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg forudser at en rytter udgår hvis navn rimer på en tintin-figur...........Og jeg forudser at Henrik med hans falkeblik til morgendagens etape har mindst 3 ryttere på hans hold med med under 11% i pop-kategorien!!!!!!!!!!!-!

Jeg har allerede forudset visse ting til kommende 3 bjergetaper, men iler lige med en ekstra - Er det ikke i år at vi ENDELIG kan tro på at Fuglsang kommer til at blande sig helt i toppen - Vi snakker podiet som målsætning.

Tjo ... bum, bum, bum ... Han er nok skarpere end set før, meeeeen helt til tops kommer han næppe - Forleden hørte vi de fleste sige at brostensetapen var dagen hvor han skulle tage en del tid på de fleste af konkurrenterne - feks på Quintana - det skete så ikke - og selvom han lavede et lille angreb undervejs, så så det ikke skræmmende ud.

Bliver det lidt fesent igen i år?

Tjae... sandsynligvis - men mon ikke han kommer i top 5 i morgen - Det MÅ han gøre!

For øvrigt at Fuglsang helt klart mest kendt i Danmark - naturligvis - men at man ved et interview med ham der kører i prikker spørger til hvad han mener om Fuglsangs chancer får at vide at gutten faktisk ikke anede hvem Fuglsang var. Kors hvor var det pinligt.

Ligeså pinligt var det ved interview med Froome i dag - denne "gentleman" svarer jo altid helt stuerent - men han kom sgu lidt på glatis da journalisten ville vide hvordan han syntes at Fuglsang hidtil havde klaret sig i Touren, og om han mente at Fuglsang var en af dem der skulle byde ind med kvalificeret modstand i toppen.

Froome var lidt ængstelig, for han var nødt til at spørge journalisten om hvor Fuglsang lå i klassementet - en 7. plads fik han at vide - og herfra måtte Froome fortælle hvor talentfuld en ung rytter Fuglsang var ....

Jeeeeeeez ....

Kør med klatten, Fuglsang!

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, han kan da roligt sætte sig på hjul af De Gendt, og så slå dem alle med 3-4 min. Men det sker nok ikke.
Mit gæt er at han kommer ind som nr 20, med de øvrige fav.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Mon ikke Froome godt ved hvem Fuglsang er? Han var da trods alt med i Dauphine da fuglen vandt det sidste år...

At han kalder ham ung og talentfuld skyldes nok, at Fuglsang ligner en dreng på 12, og ikke for alvor har blandet sig i toppen endnu, selvom det har været tæt på! Han kunne derfor sagtens gå for at være en rytter på 25 på vej frem :)

At Skujins ikke kender ham skyldes nok også, at Skujins mest har kørt i USA. Fuglen har da allerede et par gange haft en gruppe opkaldt efter sig på TV, så de kender ham i hvert fald i Frankrig :)

Jeg smider lige et par forudsigelse rmed ind til etapen. Mindst 1 rytter ender i et styrt med en bil/motorcykel! Mindst en rytter fra top 20 i GC styrter på en nedkørsel.

Rolf, Ritter osv nævner mindst 5 gange under etapen hvor god Bardet er til at køre nedad, og at han formentlig vil angribe de andre på nedkørslen.

Desuden blir Kragh i ungdomstrøjen nænvt mindst 10 gange, og Rolf mener at han har en chance for at holde den til Paris, med baggrund i hans flotte Vuelta kørsel i bjergene sidste år...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

G. Thomas er i gult efter etapen.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

@ # 121 RMIR

Lars Michaelsen har lige udtalt, at fuglen blot skal køre defensivt efter Froomie - tyder jo desværre på, at RMIR har 917% ret i sine kloge forudsigelser ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

SORRY, det var til # 101 - min fejl - jeg er allerede træt efter 9 flade etaper. ☺☺☺

PS. Ordet "bjerg" er allerede nævnt 83 gange - i alle mulige bøjninger og i alle mulige sammensætninger som: Bjergben, bjergetape osv.

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

HÆHÆ jeg har allerede en af mine forudsigelser hjemme

Vill se mere Tour de piger. Noget mere gang i den, bare i den ene etape i dag, end 9 Mande etaper til nu.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Du er vist faret vild, Marlene..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

De første mande etaper har kun været snak, standard styrt og sove tid.
Og endeligt holder et udbrud hjem, men stadig ikke i nærheden af dameløbet.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Der er 2-3 ryttere, som vinder næsten alt hos kvinderne, det er vel heller ikke særligt interessant? Marlene??

Det ved jeg ikke, de viser jo aldrig deres løb.
men vel det samme ved mændene - froome og TomD
Og grøn trøje er Sagans.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Mange gode bud, og en del rigtige forudsigelser på dagens etape.

Det bliver dog Dukse der vinder i dag, og det er nok til også at overtage føringen i den samlede stilling lige foran Jigsaw og med RMIR på 3. pladsen.

Hermed er der åbent for bud til morgendagens etape!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Overdommeren må være fuld man har jo ikke hørt magen til vrøvl siden....................-................Rolf Sørensen på dagens etape

;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

GvA mister trøjen i morgen ! Så er det ligesom på plads. Ny mand i gult er Geraint, naturligvis!

Taktikken i morgen bliver for alle favoritterne :

“Trommehvirvel”

AFVENTENDE!!!!

Dvs at vi igen får et udbrud afsted på 15-20 mand som får lov at køre hjem - men som Ritter siger - så får vi jo 2 cykelløb i et!

Thomas De Gendt er stensikkert med i udbruddet ..

Jacob bliver sat med et par minutter til et par hovedfavoritter - han så faktisk ikke særlig god ud idag - selvom Bjarne bliver ved med at sige det.

Dan Martin er vel egentlig den eneste rytter blandt de bedste som gider at forsøge noget .. respekt for det.

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Synes faktisk RMIR burde være på podiet i dag for sin forudsigelse oppe i # 101 ☺

Og man kan jo ikke afvise at RMIR også får ret i sin forudsigelse her lige ovenfor i # 125 - desværre ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Følg nu lidt med Maastricht -> RMIR ER krediteret for sin forudsigelse om etapen, ellers ville han ikke ligge samlet nr. 3, og morgendagens forudsigelser hører, ja, morgendagen til.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg ramte den da spot on, så selvfølgelig er jeg da vinderen..😀

I morgen sker der en lille smule mere end i dag blandt favoritterne.

Tom D bliver sat med flere minutter i morgen. Froome har igen ikke den bedste dag, men klare nogenlunde frisag.
Thomas overtager føretrøjen, og udtaler efter etapen at han havde meget mere at køre med.

Vinderen af etapen bliver Navarro, foran Sicard. Igen en død kedelig etape med 2 cykelløb i 1.

I øvrigt interessant, at GvA stadig fører løbet efterfulgt af 17 podiekandidater.

GvA er altså eneste ikke-podiekandidat blandt de 18 øverste - først på 19. pladsen kommer næste ikke forhåndsfavorit ☺

Chapeau til GvA ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Off topic

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg forsøger med en gentagelse af min tidligere forudsigelse. En rytter hvis navn rimer på en tintin-figur udgår idag. (deu-deu-deu-deu-deu-deu--deu-deu-deu-deu-deu - tåh -tåh -tåååååååååååååååhhhhhhhh-hhh-tåh-tåh-tåh-tåååååhhhh-hhhhhhhhhhh.).............-.Min anden forudigelse er stensikker Henrik har i sin visdom set at sprintere selvfølgeligt har en plads på hans tourhold til dagens etape....................-..................Og til sidst der bliver angrebet fra Favoritgruppen, men som sædvanligt er det dan martin og Uran bliver sat og til dagens overraskelse Bjarne Riis roser Astana

Dagens etape kan skabe helt op til 6-8 sek. Forskel i klassementet.
Astana bliver bag ved froome og køre ikke en eneste gang frem og angriber, tror på udbrud holder hjem igen. Og den eneste der tager intiativ er nok SKY. Igen.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Mon ikke sidste års bjergged tager på togt i dag, men bliver overhalet af Dan Martin og et par Sky ryttere til sidst.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Jeg kan simpelthen ikke klare hvis bookmakernes favorit en gang til vinder etapen, og alle dem der tager de åbenlyse ryttere belønnes!

Derfor forudsiger jeg at Barguil rigtigt nok tager på togt, men senest på bjerg nummer 2 går det galt! Han knækker og ender ikke i top 5 på andet bjerg, og er hentet senest i starten af det sidste bjerg..
Han ender ikke etapen i top 50!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

@ # 134 Tom Larsen

Alaphilippe var da ikke bookmakernes favorit i går - det var da Valverde - og Valverde kom da slet ikke i top 10 - han blev nr. 17

Og Degen var da ABSOLUT heller ikke bookiernes favorit på Roubaix etapen ☺☺☺

I maastricht spillet fra i går havde INGEN mere end 3 rigtige i top 10 - og alle os spillere havde formentlig alle som een kigget lidt på bookmakerne, just sayin´

MIN KONKLUSION: Bookmakerne kan forudsige meget - men naturligvis langt fra alt!

PS. Den der klarede sig suveræn bedst i alle de dage med Maastricht spillet var Percy-Smith, som netop IKKE tog bookmakernes favoritter - men stolede på egen dømmekraft - som altså var rigtig god ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Alaphilippe var 2.favorit hos bookmakerne i går.

Status efter dagens etape:

Flere havde en enkelt forudsigelse rigtigt, Dukse og Jigsaw havde begge et par stykker rigtige, men RMIR havde hele 4 rigtige og vinder dermed dagens etape.

I den samlede stilling fører Dukse fortsat, nu marginalt foran (på en delt 2. plads) Jigsaw og RMIR.

Maastricht ævler fortsat løs om ting og sager der ikke hører hjemme i denne tråd.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tillykke til RMIR - mange rigtige og kloge forudsigelser ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

;-)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Her er hvad der sker på morgendagens etape:

Det bliver endelig året hvor en hollænder igen vinder på Alpe D’Huez - Og jeg snakker ikke om Mollema!

Der kommer til at være 0 udgåede ryttere i morgen, selvom TJ kommer til at være tæt på!

Vinderen af etapen vinder med ca. 27,36 sekunder ned til nummer 2.

Sagan vinder IKKE point spurten!

4 ting som alle kommer til at være korrekte.

Jeg vil da melde mig på banen.

Ting der kommer til at ske imorgen

Nibali åbner favorit ballet som først åbner på alpe d'huez

Froome vinder etapen men tager ikke den gule trøje.

G. Thomas bliver nr. 2 på etapen

Sidst men ikke mindst ingen ryger for tidsgrænsen.

Og som bonus så får vi selvfølgelig det obligatoriske helikopterview over hårnålesvingene, hvortil kommentarer som modbydeligt, umenneskeligt og de kan se op til de næste falder fra Rolf og Ritter

Jacob har fået en saftig bøf i går aftes og virker overskudsagtig - ligner længe en som har genvundet formen - og sætter et angreb ind på det store bjerg.

Sky lader ham køre - og Jacob vinder etapen med 20 sekunder ned til froome som kommer ind med geraint og bardet!

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Udbrud med bl.a. De Gendt og Majka køre fra start.
Nairo Quintana prøver forgæves at stikke til froome og sky toget.
Trøjen bliver på sky holdet.
Fuglen bliver nr 32. Og taber yderligere 3-6 min.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Igen i dag kører et stort udbrud afsted, med flere af dem der vil kæmpe om prikkerne. Barguil, De Gendt, Pauwels og Alan-Phillip. Også Gaudu og Rolland og Majka vil med, for at vinde på l'Alpe d'Huez. Rolland og Gaudu udkæmper en duel om etapen.

Bagved er Sky med G i trøjen altdominerende, og sætter et dræbende tempo på d'Huez, hvor kun Dan Martin kan angribe. Han bliver dog lukket ned, og Froome viser hvem der er kaptajn, og kører 1 min ind på G.

Alan-Phillip. Den var ny.

Froome tager den gule trøje i dag.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg synes klart det lugter af at Fuglsang vil gå efter etape sejren idag - han har jo nærmest ikke andet at køre for i løbet nu. Om han får held med det tvivler jeg dog på. Andre udbruds kandidater vil jeg skyde på er Alaphilippe som er klart favorit til bjergtrøjen nu. Majka er også et rigtig godt bud siden han er hele 11 minutter efter.

Jeg tror dog alle udbryderne bliver hentet og Froome tager som fortjent etapen, men Thomas bevarer den gule for nu.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hey hey, Henrik har altså patent på Allan-Phillip

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Da Froome nok gerne vil sætte flueben ved Alpe d`Huez i sin palmares. Så vil udbryderne - Gesink, Majka og Martinez når længst - få det yderst svært.

Castroviejo, Kwiatkowski og Bernal holder snor i alle håbefulde udbrydere og pokaldot ryttere. Og selv i modvinden på de sidste 2.3 km. kører Froome alene hjem.

Fuglsang skal være heldig hvis han kan slå Hansen og Valgren. SKA igen bedste dansker generelt.

Allan-Phillip fortsætter med mæslinger. Vildt han kan føre en konkurrence i den tilstand.

Riis med kongeetape vås. Varmen bliver en faktor. Distancen bliver en faktor.

Wentzel kommer med betragtninger om `hollændersvinget`, og endu engang snak om de de to `skrumper fra det ydre rum`- Gert Jan Theunisse & Steven Rooks - fra den gang man end ikke gad skjule dopingbrug i stor skala.

Det bliver et sølle udvalg af sprintere til i morgen.

Groene stået af og Greipel hænger i en tynd tråd (sammen med Zabel i øvrigt)

Gaviria, Griepel og Groenewegen ud alle sammen i dag og Cav og Kittel i går.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Den havde de fleste vel set komme..

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Pgraabæk og Marlene 21 var bedst i dag, med Dukse og Hjertensfryd på en delt 3. plads.

I den samlede stilling trækker Dukse lidt fra, stadig med Jigsaw og RMIR på en delt 3. plads.

Og hermed er der åbent for bud til morgendagens etape - kom glad!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg retter lige mig selv, - der var tilsyneladende et par stykker der faldt for tidsgrænsen i dag alligevel, og dermed tager Marlene 21 sejren alene, da Pgraabæk dermed har én rigtig forudsigelse mindre..

Det må siges at være en oprejsning til kvindecykling - tillykke Marlene!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Skylder fuglen en undskyldning, godt kommet tilbage.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Idag er min forudsigelse.

Spurt til sidst.

FDJ forsøger at kører demare til sejr. Han bliver 3'er efter Sagan og Hagen.

Ingen styrt idag.

Ingen udgåede.

Udbruddet bliver først hentet indenfor de sidste 5 km

udbrud på 15 ryttere kører hjem med +10 minutter, bestående af:

Jasper
Jasper
Daryl
Yves
Edvald
Sep
Andrea
Patrick
7 andre ligegyldige no names

Edvald vinder naturligvis.

Sprinterkongerne kører om 16. pladsen.

Wow - Pgraabæk vinder i dag med et utal af rigtige forudsigelser.

Pgraabæk bringer sig dermed op på 4. pladsen i den samlede stilling. Dukse fører fortsat foran Marlene 21 og RMIR.

Hermed er der åbent for bud til morgendagens etape - kom glad!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

I morgen er der lagt op til en “Tjae” etape - sådan en som ingen har de helt store forventninger til - det er sådan en etape hvor klassiker specialister vil i udbrud - og det vil også ske - disse vil gå selskab af nok 3-4 ryttere som havde klassementsdrømme, men som er blevet kørt håbløst bagud. Den ene af dem er Fuglsang - og han ser sin chance for oprejsning og får lov at stikke afsted, da klassementsfolkene ikke regner ham for nogen trussel.

Fuglsang går efter etapesejren men bliver kun nr 2 - han indhenter nok til til at komme tilbage i top 10 ...

Der sker intet i toppen - Froome forsøger godt nok med et sent angreb, men han får ikke sat dumoulin - som har geraint i nakken .

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vi får et stort udbrud afsted. De fleste ikke nogen, der får særlig meget omtale i løbet af touren ellers. Krydret med en bjergtrøje og et par fallerede stjerner anført af Yates. Ingen af dem kan dog gøre det færdigt imod Allan Phillip. Yates slutter som nr. 4. Ingen fra feltet slutter i top 15.

Der sker vilde ting i dag: de prøver og får lov - flere udbrud gennem hele dagen køre afsted, mindre og størrer grupper deles op, et par styrt desværre.
Fuglen køre ikke fra de andre i dag overhovedet. - men et par klassement folk stikker af på den sidste stigning.
Trøjerne bliver hvor de er.
.
Ps: froome ender som nr. 2. I løbet efter GT. Og froome køre enda for GT på det sidste bjerg når vi kommer dertil.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg forudser at Marlenes forudsigelse er rigtig, men at selve beskrivelsen betegner en død kedelig etape. Der sker IKKE vilde ting i dag.

Dog er det en colombianer der vinder etapen i dag.

Yates udgår sammen med en tysker og Craddock ender ikke sidst i dag.

Latour ender i top 10 på etapen og trækker en smule mere fra i ungdomskonkurrencen, men dog ikke med meget.

Sidst men ikke mindst ender Fuglsang uden for top 30 i dag.

Tror på et udbrud på små 30 mand, hvor Sagan er med, han ender på en 7 plads.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

Et udbrud på ca. 20 mand stikker afsted og får lov at køre hjem. Alaphillipe kører som altid fra de andre når det gælder at forsvare hans bjergtrøje. Barguil forsøger igen uden held at vinde etapen, hvor Valverde og Alaphillipe kommer til at kæmpe om sejren til sidst. Der sker ikke det store i klassementet idag bortset fra at Dan Martin forsøger at køre fra de andre uden held på den sidste stigning.

JohnnyDeep685PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Chelsea FC <3

Der går en 18 min.før det rigtige udbrud kommer afsted.

17 mand hvor Allan-Philip for hjælpe af Terpentinen og lille Warren Baquette kommer næsten frem til sejren - men kun næsten.

Køkkenholdet leverer også glimrende. Polakker og østrigere mere specifikt.

Dumi.... for teknisk defekt som på Mur Bretagne. SKA hjælper ham fornemt, men der tabes 22 sek. til G og Froome-Dog.

Får............

Henrik slår Latour i spurten

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

udbrud på 15 ryttere kører hjem med +10 minutter, bestående af:

Jasper
Jasper
Daryl
Yves
Edvald
Sep
Andrea
Patrick
7 andre ligegyldige no names

Daryl vinder naturligvis.

Det var da godt man ikke købte gc ryttere :0) - vækst.

Fik I solgt Stuyven derude? :-)

Ender med feltet falder for tidsgrænsen 🤔

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

@ 168

Men desværre - 150.000 for bevin smed.

Men så ingen minus for for sent i mål. Lille trøst :-)

Kom så med Impey på 2.pladsen

Kom så friele

friele og alaphillipe tjener vi sgu nok ikke meget på - mon ikke alle havde de 2. Resten var mere eller mindre gc for mig heh.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Mange gode bud, flere med et par rigtige, men også rigtig mange fejlskud..

Der er ingen klar vinder i dag, og den samlede stilling er derfor uændret:

Dukse marginalt foran Marlene 21 og RMIR. Pgraabæk og Jigsaw på en delt fjerdeplads.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Søndag, et udbrud køre, dog knap så stort som lørdags etapen.
Bmc har tanker samt UAE.
Og nej fuglen eller valgren køre ikke i udbrud.
Trøjerne bliver som de er.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

To forliste podiedrømme jagter etapesejr idag. Mollema og Zakarin må dog tage til takke med sekundære placeringer i udbruddet (3 og 4). Vinder bliver Ion Izaguirre som giver oprejsning til Bahrain Mérida holdet. Favoritterne tester igen hinanden og vi ser igen to grupper jagte hinanden efter sidste bjerg. Dumoulin, GT, froome og Roglic i den forreste gruppe. Bardet Fuglsang og Quintana landa i nr 2. Forskel omkring 25 sekunder.

Ca. 30 mand afsted igen i dag, men i dag bliver Sagan nr. 2.

Sibura2210Top 10%Top 10%
For hyggens skyld

I dag kører et udbrud på 21 mand. De eneste hold der ikke har en rytter med er SKY, Katusha, AG2R og Moviestar. Vinderen af etapen bliver Valgren!!

Bardet prøver med et sent angreb at hente lidt tid men det mislykkedes.

Yates udgår i dag.

Pozzovivo, Mollema, Majka, I. Izagirre, Barguil & Alaphilippe skal køre om dagens sejr. Små 10 min. foran næste lille gruppe.

Jungels, Zakarin, Vaverde & Caruso vinder 37 sek. på de bedste i klassementet.

Yates udgår ikke i dag....

Marlene 21 vinder dagens etape.

I den samlede stilling ser top 6 sådan her ud:

1. Dukse
2. Marlene 21
3. RMIR
4. Pgraabæk
5. Jigsaw
6. Sibura2

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg er udgået pga. jeg ikke har fortalt om mine whereabouts ligesom Michael Rasmussen................-.som vi alle sammen ved var den sande vinder!!!!

Hjertefryd rammer den ellers rimelig godt i dag.. Han glemte bare et par danskere..

Forskellen er at vi ved hvor du har været. Else har oplyst det.

Fuck Else jeg vidste hun ikke kunne holde sin kæft når det kom til stykket den dumme kælling!!!!

Man er nødsaget til at tilsikre bemeldtes mundtøj konstant beskæftiget med andre ting end at udtale sig

Quickstep kan ikke holde etapen samlet for bjergtrøjen som igår. Derfor ser vi Alaphillip og de andre rødder i udbrud på etapen (barguil og pauwels) vi ser begrænsningerne på Alaphillips bjergben. Barguil overtager trøjen. Det bliver dog ikke barguil som tager sejren. Han må se sig overspurtet af en stærkt kørende Yates. Gult trøje sidder stadig på GT efter etapen.

  1. 187. Ja Pauwels bliver det i hvert fald ikke....UDGÅET... Så må vi smide et nyt navn i den pulje Nieve

Da jeg ikke har erfaret at være diskvalificeret, men åbenbart blot deklasseret på sidste etape. Ja, så giver jeg den da et skud mere.

Ikonet fra Murcia vinder med god hjælp af holdkammeraten der før er blevet fire i Giroen.

Valverde vinder altså på stregen foran Alapilippe og Yates. Barguil, SKA, Majka og Caruso kommer også hjem før de store kanoner.

Blandt top 10 forsøger Roglic igen - igen i dag. Så må vi se hvordan Froome og Thomas deler tingene mellem sig. Dumoulins form er voldsom god. Alligevel kommer han (overraskende) i problemer på den sidste stigning. For dog glimrende reddet problemerne.....


Pgraabæk og Hjertensfryd deler sejren på dagens etape.

I den samlede stilling ser top 5 nu således ud:

1. Dukse
2. Marlene 21
3. Pgraabæk
3. RMIR
5. Hjertensfryd

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Atomkrig onsdag. Splittelse.
Fuglen kan bare ikke, TomD prøver dog.
Nairo Q har bare ikke de ben til Touren. Han kan ikke vinde.
Sky sky.
Der sker forskell på top 10 i den grad.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

17. Etape.

Vinderen af 17. Etape vinder touren.

Demare falder for tidsgrænsen

Vinderen imorgen er dumoulin. Froome går lidt ned. Slutter som nr. 4. GT bliver toer med Roglic lige efter. Fuglsang kommer ind lige efter froome sammen med landa, Bardet og kruijswijk. Quintana sat af.

Mangt og meget bliver sagt om den nye måde at starte på men konklusioner bliver at det ingen forskel gør.

17. Etape.

Vinderen af 17. Etape vinder touren.

Demare falder for tidsgrænsen

Vinderen imorgen er dumoulin. Froome går lidt ned. Slutter som nr. 4. GT bliver toer med Roglic lige efter. Fuglsang kommer ind lige efter froome sammen med landa, Bardet og kruijswijk. Quintana sat af.

Mangt og meget bliver sagt om den nye måde at starte på men konklusioner bliver at det ingen forskel gør.

Prøver lige en gang

Der bliver nævnt noget om Formel 1 og Magnussen i studiet

Chris Ankel fortæller en joke ala
Cort er lige så meget bjergrytter som der spejder i spejdehagl
(Hørte ikke lige hvem det var han brugte i dag så jeg har bare skrevet Cort)

Demare giver op og udgår

Landa eller D. Martin styrter kan ikke lige se i glaskuglen hvem af dem de er

Bernal henter mindst 10 min på den hvide trøje da G. Martin og Latour går helt ned på etapen

Sky tager en 1-2 sejr

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

På de 65 km bliver vinderen fra Holland! Mollema har nemlig fundet de gode ben frem, blot for at se den røde hollænder Kruiswijk komme først over stregen.

Bernal indhenter noget tid på de to andre i ungdomskonkurrencen men indhenter dem ikke.

Der er mere end 1 rytter der udgår i morgen!

Der kommer til at være ca. 2 min og 3,4 sekunder fra vinderen af etapen til nummer 10 på etapen. Det bliver de store ryttere der skal kører om det. Et udbrud holder ikke.

Fuglsang ryger desværre ud af top 10.

@ # 195 Dukse

Hvis det er en hollænder der vinder i dag onsdag på de 65 km - mon så ikke snarere det bliver Tom D - og ikke hverken Mollema eller Kruiswijk - og heller ikke nogen anden hollænder ☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

@196
Bare vent og se. Der er jo en grund til jeg ligger nummer 1 i denne fantastiske konkurrence. :-)

Hvis Brailsford og Froome for deres vilje. Så kommer Froome alene til mål. Ellers skal Thomas nok finde et andet hotelværelse i aften.

Er enig med Thomas Adamsen i at Col du Portet er årets hårdeste bjerg i TdF. Og her for Roglic og Dumoulin mfl. problemer i dag.

Dagen bliver glimrende for Landa, Bardet, Nieve og Majka. Som sammen med Thomas kommer ind 1.07 min. efter Froome.

De andre må så slås om resterne fra de riges bord.

Ovenstående er et bud på et etapeforløb, som jo er legen i tråden. Nu er jeg jo hverken Nostradamus eller blot synderlig god til kontinuerligt at ramme (se placering). Derfor kan scenariet jo blive ganske anderledes - Roglic, Kruijswijk, Dumoulin, Fuglsang ud over isen først.....

PS: Gad egentlig godt at se Bernal få frit lejde. I så fald tror jeg han ville kunne køre med om sejren. Det må så vente til de kommende sæsoners GT dog.

NB: Tænker at Bernal tager op mod 10 min. på G. Martin og Latour.

Alle ønskes en glimrende eftermiddag og etape.

/JS

Så vil jeg også prøve. Kruijswieck vinder fra front foran froome og g.

Måske køre de på sidste bjerg så, og til TV2. Kommentatorerne
Lad så være med at køre en etape sådan op, det sker jo først på sidste stigning som altid.
Mor er skuffet

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Mon ikke udbruddet holder hjem med 10 min til feltet? 🤔

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Sikkert, dødkedeligt ingen fra top 15 tør vel noget, før sky har vundet.
Damer på banen de tør da.
Mig alene mod bjerget.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

No way charlie, idag skal fedt erøvene køre cykelløb slut med hviledagene.

Har set Touren i 17. år lige siden jeg kunne cykle selv.
De sidste 6-7 år har der vel været 2. Ryttere der turde køre og sætte sin plads nr. 6-15 på spil. Men det sker 97% af gangene på sidste bjerg på sidste etape.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Du har ret Marlene tdf er altid et fedtspil.

Der er nu kun 2 ryttere der kan vinde touren i år ......................

............ og ingen af dem hedder Froome.

Det er nu klart at vinderen af touren i år kommer til at hedde - enten

G. Thomas eller
Tom D.

Efter min bedste vurdering kan ingen andre komme i spil. Alle de andre favoritter kommer til at køre om 3. pladsen.

Vi må formode at på fredag kommer feltet samlet hjem med favoritterne efter udbruddet. Her vil der ikke ske ændringer i klassementet.

Så er der kun enkeltstarten tilbage - og her har Tom faktisk en chance for at tage 2 min. på G.

Jeg ved ikke om der er 12 bonus sekunder til vinderen af en enkeltstart også - er der nogen der ved det? Jeg går ud fra som 90% sandsynligt, at Tom vinder enkeltstarten.

Men måske 80% chance for at G. vinder touren og kun 20% til Tom.

Ged

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Hvis du giver Tom D. 20 % chance for at vinde turen, så vil jeg på det kraftigste opfordre dig til at oddse på Tom D sejr til odds 10 på Bet365.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Der er da nærmest ikke meget som kan forhindre Thomas G i at vinde nu :) De hårde dage er overstået og mon ikke han tæsker sig igennem alt andet end et direkte styrt nu. Han plejer at gå ned i de her 3 uger løb, men nu er bjergene ovre og hvis han ikke er motiveret for at gøre det i år kommer han aldrig til det hehe

Synes det var fedt at Froome er så sympatisk som man altid har vist han har været, lige bortset fra nogle idiot franskmænd :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Nej - Thomas har vel nærmest vundet.

Så vi kan vel lige så godt stoppe spillet nu - det er vel lidt uinteressant nu ;-)

Ja det ville ikke rigtig gøre dig noget Pepsi :-)

Der er altså lige en bjergetape på fredag der skal overståes først og så skal han jo hele vejen til Paris.

I går så vi Gilbert styrte ud over en skræmt og udgå senere og i dag styrtede Sagan

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Var det ikke Lars Bak der styrtede på sidste etape 2016 og måtte udgå?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

© 221
Det er hvis fake news benned :o)
Husker ikke det er rigtigt, at det er sket.

Close but no cigar :o)

Der kan da stadig ske forskydninger på fredag. Hvis der ikke gør, skal der stadig kun en mindre offday af Tom til, så ender han på 5.pladsen. Det er ikke noget problem for Roglic at tage 47 sekunder på Tom D. Og det er slet ikke noget problem for Froome at tage 32 sekunder. Såfremt Tom D får gummiben altså. Det er set før. Michael Rasmussen f.eks :-) Geraint Thomas har vundet touren. Stærkt kørt af ham!

Okay 5.pladsen var måske lige at stramme den :-) mente self 4.pladsen

Hvem vandt det her spil idag Thomas?

Dukse vandt dagens etape, skarpt forfulgt af Marlene 21.

I det samlede er stillingen uændret i top 5:

1. Dukse
2. Marlene 21
3. Pgraabæk
3. RMIR
5. Hjertensfryd

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Et stærkt udbrud kører afsted men bliver hentet 5 km før mål.

Thomas De Gendt er i udbruddet.

En nordmand tager sejren.

Sagan kommer ikke i top 3.

JohnnyDeep685PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Chelsea FC <3

Udbrud kører. De stærke udbrydere gemmer kræfterne til at tage en stor sejr imorgen. Derfor bliver de hentet igen og der skal sprintes om det. Sagan gemmer sig og kommer ikke i top 15. Demare tager en tæt sejr mod Kristoff. Cort i top 5 - 10.

Van avermaet og Lampart i top 15

Mine to ligegyldige hold i forhold til konkurrencen mellem venner/bekendte siger. To scenarier i dag.

1) Sprinterholdene holder sammen på stumperne (bliver vældig svært) og Kristoff vinder foran Degenkolb og Demare/Cort.

2) Et stort udbrud af stærke ryttere sejler væk og hjem. Stuyven vinder foran Valgren og Terpstra (EBH, GvA, SKA & Postlberger 23 sek. eft.).

Nuvel, jeg tror på en en Kristoff sejr i dag, på den ene eller anden måde.

Sagan skal blot ride stormen af og hente sin fine 6 grønne trøje i Paris. Og dermed nå Erik Zabels 6 grønne trøjer (96 - 01) - der er vist dog det lille aberdabei, at han er blevet frataget sejren i 96 pga. doping? Eller er jeg igen galt afmarcheret?

Til vores flyvende danske hollænder light, med et formodet (her fra) man crush på Dumoulin :-)

  1. 206....Nej, der er ikke tidsbonus på lørdagens IT.

Ligner der iøvrigt for mig at Thomas tager stikket hjem pt. - hans form er jo åbenbart ganske vild. Roglic bliver 2 og Dumoulin 3.

PS: Martin Toft skal i dag - om et par timer - køre sit verdensrekordforsøg i Mexico på timerekorden. En som Wiggins pt. holder med 54.526 km.

Kunne da være cool hvis den igen kom på danske hænder. Ole Ritter har jo tidligere haft den. Dog tror jeg personligt ikke Toft tager den i dag, men at vi som danskere skal satse på Mikkel Bjerg, når han giver den et/tre forsøg.

Pgraabæk tager en suveræn sejr i dag, og avancerer til en delt 2. plads i den samlede stilling, hvor top 5 nu ser således ud:

1. Dukse
2. Pgraabæk
2. Marlene 21
4. RMIR
5. Hjertensfryd

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Fuglen skal på en stor mission i dag - siger han - han skal “redde Touren” - siger han.

Han kan ikke redde Touren, og desværre fik vi sat fed streg under det faktum at fuglen ikke har niveau til at blande sig i toppen - slet ikke!

Fuglen har fået mange chancer - og faktisk utroligt at han stiller til start som kaptajn for et hold - men det var med statsgaranti også sidste gang han fik den rolle.

I dag vinder Geraint !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ET UDBRUD HOLDER HJEM I DAG.

dER SKER INGEN FORSKYDNING I TOPPEN AF KLASSEMENTET

Afgørelsen om den gule trøje udskydes derfor til enkeltstarten i morgen.

Det bliver varmt i touren - og her i Maastricht i dag

Jeg drikker mindst en flaske vin med min gode ven inden dagen er omme ♥

Ged

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Vi får en russisk vinder. Ilnur Zakarin gør det færdigt idag. Han laver det store udbrud som Fuglsang har snakket om, men som han ikke kan gøre færdig. Barguil skal afsted men har tydeligvis ikke benene.

Det forbliver status quo imellem GT, Dumoulin og Roglic på dagens etape.

RMIR går foran Marlene 21 efter etapen

Alaphillippe går tidligt i udbrud sammen med en flok fallerede klassementsryttere og måske Nieve og nogle af de sædvanlige indianere.

På trods af hans skærer ansigter og ryster på hovedet op af alle stigningerne ender han alligevel med at komme først over stregen efter en fantastisk nedkørsel.

Nede hos favoritterne vil der være nogle småangreb fra Lotto Jumbo og Movistar, men Sky kontrollerer, og der sker først noget for alvor på sidste stigning.

I dag for vi et yderst kompetent udbrud afsted:

Mollema, Caruso, Majka, Yates, Jungels, Zakarin, Valverde, Fuglsang, Alaphilippe & Martinez.

Zakarin og Majka slider dem alle op. Problemet bliver så blot at den sidste nedkørsel gør at D. Martin og Quintana kører forbi uden at hilse.

Det bliver derfor til sejr for det irske svar på Brat Pitt.

2.13 min. efter vinderen sidder favoritterne sammen. Roglic forsøger at køre fra den abdicerede kenyaner, hvilket irriterer Dumoulin og Landa, som reelt er trætte af at cykle, og helst vil hjem til sex, drugs and rock`roll (og vi ser dem igen først til det iøvrigt ganske interessante VM i Østrig).......... Thomas vinder som vanligt lige 3 sek. på de andre.

PS: Bernal tager 3.12 på de to unge franske `hvide`håb.

RMIR vinder dagens etape, og rykker én plads frem i den samlede stilling.

Stillingen i top 5 inden de sidste 2 etaper ser derfor således ud:

1. Dukse
2. RMIR
2. Pgraabæk
2. Marlene 21
5. Hjertensfryd

Husk vi spiller om et Minicruise til Oslo t/r for op til 4 personer.

Kom glad med morgendagens forudsigelser!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

I morgen vinder Roglic foran dumoulin - foran Geraint ..

Fuglsang bliver nr 21

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

I morgen vinder Roglic foran dumoulin - foran Geraint ..

Fuglsang bliver nr 21

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Da det er ganske flad etape vinder Demare foran Kristof og BOUDAT som nr 3 ! Fuglsang bliver en flot nr 18

Mit bud er nu at Lawson Craddock er første mand i mål - nu har han kæmpet så længe, så har han også fortjent lidt succes.

1. Dumoulin
2. Roglic
3. Bodnar
4. Thomas

1 Tom D
2 Fromme
3 Kung
4 Brodner
5 roglic
6 Michal Kw.
7 jungels
8: G. Thomas

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Hvis vejrbetingelsene er de samme:

Roglic, Thomas, Dumoulin, Froome, Zakarin, Jungels, Bernal, Kruijswijk, G. Izagirre & I. Izagirre

Fuglsang ender (22) og bliver slået af Kangert (14). SKA (15) bliver bedste dansker i dag.

Latour klarer lige at holde Bernal bag sig samlet. Selv om AG2R manden er træt som bare.... så er han en virkelig storartet ITT fyr, og ikke mindst en stålende fighter.

Lefevre og QSF glæder sig - helt som mange af os andre - til at få tilføjet Remco Evenepoel i truppen pr. 1/1 2019. Dispentationen er gået igennem, så den 18 årige belgier skal derfor køre World Tour.

Med ryttere som Bernal, Julius Johansen og Evenepoel tegner cykelsportens fremtid lys.

Marlene 21 vinder dagens etape, og bevæger sig op på en delt førsteplads i den samlede stilling, hvor top5 nu ser således ud:

1. Marlene 21
2. Pgraabæk
2. Dukse
4. RMIR
4. Hjertensfryd

Jeg vil tro at alle ovenstående stadig kan nå at sejre i den samlede konkurrence, men for nogen kræver det flere rigtige forudsigelser på sidste etape, samtidig med at nogle af de forreste har en jour sans..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Forudsigelser til imorgen.

Spurten vindes af A. Demare, som dermed giver FDJ et mere end godkendt TdF.

2 nordmænd i top 5

Vi skal høre om Corts chancer imorgen og vi skal høre Rolf siger disse tre ting.

"Han er sådan en rytter, der kan gøre det færdigt, det angreb"

"Det er en farlig gruppe. Den kan de ikke lade køre"

"Det er meget svært at køre væk her. De kører 60 i timen mindst".

Om jeg vinder eller ej så tak for et godt initiativ Thomas.

Paris etapen i dag:

1. 2 franskmænd i top 10

2. 2 nordmænd i top 10

3. 2 italienere i top 10

4. 3 Wanty folk i top 10

5. Endelig en dansk rytter i top 10 på en sprinteretape

6. 9 europæere og 1 rytter fra Oceanien i top 10

7. Groenewegen, Gaviria, Cavendish, Greipel, Kittel, Matthews, Erik Zabel, Cipollini, Abdoujaparov, Hushovd, Ole Pingel, Niels Fredborg, Peder Pedersen kommer alle IKKE i top 10 ☺

8. Dumoulin, Roglic, Latour og Bernal er den nye generation, der vil dominere de 3 grand tours de næste 5-10 år, hvor vi også vil se ryttere som Jungels, G. Martin, Gaudu, Tolhoek og Soler køre top 10 placeringer hjem.

9. Demare vinder igen i dag.

10. Følgende ryttere kommer i top 10 i dag:
Demare
Laporte
Kristoff
Hagen
Colbrelli
Sagan
Cort
Dupont
Pasqualon
Smith

11. Jeg selv kommer i top 3% i spillet uden udskiftninger - og flopper helt forfærdeligt og forsmædeligt i købespillet

12. Jeg giver Valentin en velformuleret undskyldning for min manglende tiltro til Greg van Avermaet, som kørte langt bedre end jeg havde troet i købespillet - og tjente langt flere penge ind end Fuglen, som floppede næsten lige så meget som jeg selv gjorde i min latterlige undervurdering af GvA og naive overvurdering af Jakob ♥♥♥

PS. Stor tak og kæmpe RESPEKT til Thomas Adamsen for denne - den mest geniale tråd i årevis her på holdet.dk ♥♥♥ ☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Og så gør jeg blot stilfærdigt OBS på, at jeg allerede den 18. juli i år - altså allerede efter den 2. alpeetape - forudså, at podiet ville komme til at bestå af:

Froome
Tom
G.

Det holdt stik - men godt nok i en anden rækkefølge end jeg forventede!

Jeg forudså også allerede dengang at Tom ville vinde enkeltstarten i går.

Det holdt også stik - selv om han ganske vist vandt med en meget mindre margen end jeg regnede med.

Endelig forudså jeg også allerede inden tourens start at Tom ville overraske - ikke mange havde vist regnet med, at han ville blive nr. 2 dengang, vel?

Jeg synes, jeg kan tillade mig, at klappe mig selv på skulderen ♥

PS. Vi ses til Vueltaen, hvor Porte og Nibali nok vil forsøge at få lidt revanche - Uran måske også, men han flopper sgu da nok igen - tourens 3 uger har været en fåcking fed fest med max gas med jer alle herinde ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

240# Det er alt sammen udmærket, men spørgsmålet er forudså du hvem der ville ende som nr. 113 i det samlede klassement? For det gjorde jeg nemlig!!!

Vil nu påstå G kun smed etapesejren fordi han kørte safe da den gule var sikret. Det skal dog ikke tage noget fra Tom. Han bankede både Roglic og Froome på regulær vis. Stærkt.

Mine forudsigelser:

På etapen bliver der selvfølgelig skålet i champagne, men mindst ét glas tabes eller går itu på anden vis.

Etapen bliver ligesom alle forrige etaper til Paris kedeligt at se på indtil de når ind på rundstrækningen. Herinde vil vi se mange angreb, som sædvanligt, med Chavanel som en af de første til at prøve lykken.

Der bliver kørt stærkt, men sprinterholdene formår at holde sammen på det indtil sidste omgang, hvor der kommer et overraskelsesangreb. Vinderen i dag, bliver nemlig ikke en sprinter. Det bliver endelig året, hvor et angreb holder til mål. Vinderen i dag bliver en hollænder.
Hans navn starter med T og slutter på erpstra!

Han sluttede sidst på enkeltstarten igår, og det er kun for at kunne spare kræfter til i dag. Han slutter 2 sek. foran feltet ført an af Kristoff.

Derudover så forudser jeg at denne tråd er blevet alt for lang til at kunne fortsætte på efter i dag. :-) (Der laves måske en ny til Vueltaen)

Kommentatorerne kan høres siges dette:

Rolf: "Prøv at se hvor mange mennesker der er herinde - Det er jo helt vildt!"
Ritter: "Nu skal rytterene ud på den legendariske tur rundt i Paris - I alt 8 omgange, hvor vi virkelig får et cykelløb at se"
Leth: "Jeg mindes den dag, hvor Vinkourov snød feltet og kørte alene hjem på Champs - Elysées"

Top 10:
Terpstra
Kristoff
Demare
Laporte
Sagan
Colbrelli
Hagen
Pasqualon
Dupont
Cort

Demare, Kristoff, Laporte, Sagan, Degenkolb, Colbrelli, EBH, Richeze, Cort & Pasqualon

Tak for TdF. Måske ses vi til Vueltaen den 25/8.

Hov, der var fejl i stillingen igår - den rigtige samlede stilling inden sidste etape er:

1. Marlene 21
1. Dukse
3. Pgraabæk
3. RMIR
5. Hjertensfryd

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hold da op, det var tæt - og vinderen af den samlede konkurrence måtte findes på målfoto. Det endelige klassement (top5) kommer her:

1. Dukse
2. Pgraabæk
3. Marlene
4. Hjertensfryd
5. RMIR

Tillykke til Dukse, - skriv din email på min profilside, så sender jeg dig koden til et minicruise til Oslo (og sletter derefter email adressen igen).

Men også tillykke til runners up som kom stærkt bagfra og skabte spænding til det sidste.

Håber i hyggede jer allesammen med denne lille spøg - vi ses en anden god gang!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jamen for hulen da. Jeg har vundet noget!😀

Det er mest pga. hyggen jeg deltog. Jeg får ikke brugt det der Cruise så hvis en anden vil have det skal i være velkommen.

Men det er en sjov lille konkurrence med nogle nogen gange lidt langt ude forudsigelser, men det er jo derfor vi gør det.

Det var ganske kreativt - og elsker et format som ikke giver mening. Jeg er dog ikke tilfreds med min 5. plads - Ville godt have blevet nr. 2!

Pgraabæk - kan vi ikke bytte? Mest fordi jeg gerne vil være ovenpå Marlene! Tøhø og vrinsk og grynt! (småsavler)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Gamle Ged

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Dukse nu har Du vundet en Oslo Tur så har Du bare at bruge det :-)
Tilllykke med sejren

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Pgraabæk - er du interesseret i præmien?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jahh.. Det er jo sådan set en fin præmie til sådan en lille konkurrence, men der er flere (læs: mange) grunde til at jeg ikke får det brugt.
Men jeg er MEGET glad for sejren. Og fedt initiativ Thomas - Med eller uden præmie. :-)

Det er godt med en konkurrence hvor det gælder om at være lidt kreativ og uden regler - Det giver en anden form for stemning.

Let’s do it again in the Vuelta!

Jeg vil gerne modtage præmien. Rmir du tager bare den plads.

Okay - Pgraabæk, skriv din e-mail adresse i en post på min væg på min profilside, så sender jeg dig præmien (og sletter e-mailen bagefter)

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker