Forum

Held og lykke!

Meget få der har valgt den kommende TDF-vinder. 4,3 %?

Hvad skyldes det?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

At folk ikke kan stave til hans navn, kort og godt.. Synes det er en passende straf!

Nå.. Men, så skal jeg kun kæmpe imod 4,3 % af deltagerne.

54,5 % har valgt Fuglsang. I må simpelthen tage pis på mig!

GVA på 3,7 %? Ej nej nej nej

Enig, Crappy

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Greg van Avermaet som tour vinder? Ha ha, så er jeg gud !!!

Sorry, men det kommer aldrig - som i ALDRIG - til at ske ♥♥♥

Men det er da en herlig spøg og provokation ☺☺☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

I øvrigt kan Swush heller ikke stave hans navn korrekt.

Jeg bor i Holland ½ af året - og taler derfor en del hollandsk. Derfor mit navn her ♥

van på hollandsk staves altid med et lille v - præcis som von på tysk og de på fransk - og de betyder da også alle 3 ord det samme - nemlig fra - altså hedder GvA i virkeligheden Greg fra Avermaet ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Det er lidt komisk, at man kan mistolke en kommentar i den grad.

Der er selvfølgelig tale om spillet uden udskiftninger. GVA til at lave flere point end Fuglsang - lyder det urealistisk for dig?

De 4,3 % er TD. Inden kommentaren: 'hvordan skulle jeg vide det?'.

- du kunne eventuelt have kigget på procenterne.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Dumo til at vinde? Jeg tvivler super meget!!

GvA er et frækt bud som jeg også selv har overvejet! Hvis han havde frie tøjler kunne han lave rigtigt mange point! Men tror han blir begrænset af at arbejde for holdet...
Men han kan blive en difference maker hvis han eks kommer i trøjen!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Enig, Tom. TD er selvfølgelig et langskud. Froome, Sagan og Richie procenterne er vel helt OK.

3,7 % på GVA er i min optik alt for lav.

Er stødt på et par stykker mere med en for lav procent...

Kan være der skal laves et 'safe' og et satset hold i år.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg har også fundet et par stykker med under 1% som jeg slet ikke forstår der ikke er flere der har satset på!! Jeg har et par enkelte af dem på nogle af mine hold :)

Men jeg tror holdene blir meget ens i år!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Kun 56,9% der har valgt Froome er da helt gak. Er der virkelig så mange som hader ham at de med vilje ikke gider at være med i konkurrencen :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Holder han sig styrt-fri, så står han også med den gule trøje på om 22 dage.

Forventer folk at han først træder til på 16 etape ? Hvis det er tilfældet kan jeg godt forstå hvis man går andre veje men så tålmodig plejer han da ikke at være. Han skal nok udnytte en bakke dag, brosten eller andet inden den tid :D Måske jeg tager fejl hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Tror snart jeg har lavet 50 forskellige 'opstillinger' på mit hold. Det er jo umuligt, det her!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

jah samme her - kender ikke halvdelen af rytterne længere og jeg er lidt i tvivl om ruten i forhold til hvad der bedst kan svare sig :D Jeg vil f.eks vildt gerne have Alaphilippe - har det lidt på samme måde med ham som med Kwiatkowski for et par år siden. Problemet er bare at han sandsynligvis nupper en etape eller 2 også ellers kommer nummer 200 alle de andre dage så hvis han ikke nupper trøjen på den etape er det deja vu time :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja, tror heller ikke de to kan svare sig... Har også en Nibali i tankerne.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Puhaaaaa froome får det svært : mon han styrter ved uheld eller de sindsyge tilskuer : har dog aldrig hørt de hader ham så meget : shit

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

froome skulle ikke have været med,fik særbehandling hvor andre er dømt for det samme,eller nok snarere kurruption hvor andre er dømt for det sammenu erman tvunget til at have ham med på nogle hold for han kan jo dope sig det han vil,intet sker.

Haha Vagn, en typisk dansk Jantelovs seer, der ikke ved hvad han taler om!

Du er med på, at der er ca 15 Salbutamol sager i cykling om året? Grunden til at du ikke har hørt om dem, er at folk bliver frifundet hver gang, fordi urinprøven er ubrugelig! Den eneste særbehandling Froome har fået, er at hans fortrolige sag blev lækket og han blev hængt ud i pressen!

Det er 10 år siden der sidst er blevt dømt nogen i en sag om Salbutamol, og der har WADA og flere andre efterfølgende udtalt, at de aldrig burde være dømt! Den eneste grund til at de blev det, var at man dengang ikke vidste hvor upræcis urinprøven var! Den er for øvrigt lavet til svømmere og ikke cykelryttere...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

hvad har det med jantelov at gøre,han havde for meget salbutamol i kroppen,hvorfor sku der gå næsten et år før han blev frifundet,lov er lov og lovskal holdes osse af froome,de kan jo bare lave reglerne om hvis de synes det var forkert for 10 år siden,det er ikke sket,så du ved intet.
har jeg også jantelov når jeg synes at det er forkert at muslimer får særbehandling til at lave bål mens andre får bøder.

Skod start :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Kan du ikke fortælle mig hvad det er for en særbehandling han har fået?

Som sagt er der ca 15 sager af samme slags hvert eneste år! Og de blir allesammen frifundet!

Eneste forskel på sagen med Froome og alle de andre er at Froomes sag er blevet lækket til pressen!
Det kan man da godt kalde særbehandling, det er bare af den negative slags...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

ja og det tog 5 dag efter han var blevet nægtet start i tour,,de havde ellers meldt ud at sagen ikke blev overstået før tour,alså det de var et år om tog lige pudselig kun 5 dage,tror du også på julemanden.

Enig med Vagn her - det må siges at være særbehandling lige pludselig at få sin sag behandlet med rekordfart fordi han ellers var blevet udelukket af arrangørerne.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

men det kan man vel næppe laste Froome - snarere SKY, UCI, ASO, WADA o.a.....

Enig minus ASO.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Thomas ASO havde ikke fået lov til at smide ham ud alligevel, og det vidste de også godt selv...

De gjorde det ene og alene for at kunne sige til alle de franske tilskuere, at de havde gjort hvad de kunne. Det var et rent politisk stunt! De har før prøvet noget lignende men er blevet overruled...

jeg synes det er fedt at folk både brokker sig over at sagen tog for lang tid, og samtidig brokker sig over at de fremskyndede den for at nå den inden tdf!
Hvis man gerne vil brokke sig kan man nemt...

Jeg kan bare gentage, at hvis ikke den var blevet lækket (altså negativ særbehandling) så havde i ikke engang anet at sagen eksisterede!!
Froome har kørt i flere måneder med en offentlig sag over hovedet, fordi UCI har brudt reglerne! Alligevel mener folk at han har fået særbehandling??

Der sidder også stadig en masse folk derude som tror at han har gjort noget forkert!

Imponerende hvordan medierne kan dreje en historie!
Der har været flere hundrede sager om salbutamol, men de eneste man har hørt om i medierne er de to der blev kendt skyldige! Og de domme er der flere det har udtalt var forkerte, fordi man dengang ikke viste hvor upræcise urinprøverne er!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Udover det, så ser dit Tom D bud pludselig ret godt ud Valentin :)

Je har fordelt mig på Porte, Quintana og Froome, så det var en fantastisk første etape!! Eller noget...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jo, jeg mener bestemt ASO havde hjemmel i deres egne løbsregler til at udelukke Froome hvis sagen ikke var blevet afgjort inden.

Først da de truer med dette bliver Froome’s sag pludselig hastebehandlet. Det må jeg give Vagn ret i er særbehandling.

Personligt synes jeg det er fint at sagen er afgjort og at Froome deltager. Men den burde have været afgjort for lang tid siden.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

ja nemlig,for at slå fast,det er ikke froomes skyld at det er forgået sådan,men mon ikke de frikendte ham hurtig lige nu er fordi det er sky,men han er frikendt nu og det er godt for løbet, den rødmende ekspert der var i studiet varetogs sky,så han sagde at de sager som froome og de 2 der blev dømt r forskellige,i min verden er at have for høje tal det samme for alle,derfor mener jeg særbehandling.

Om Froome/Sky har fået særbehandling ved jeg ikke, da jeg slet ikke ved nok om den sag, men det virker da lidt sjovt at den lige pludselig kan være færdigbehandlet 3 dage efter ASO har truet med at udelukke Froome med baggrund i at denne sag vil skade ASO. Den sag burde for længst være afgjort og jeg synes det er fint Froome er frikendt, så vi kan komme videre og se noget fedt cykelløb. Det bliver da blot endnu mere fedt efter dagens etape, hvor de “3 store” alle tabte omkring 1 minut. Glæder mig allerede til i morgen! 😀

Præcis

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Thomas du har helt ret i, at de har hjemmel i deres egne regler, men de blir overtrumfet af CAS. Det er de i hvert fald blevet i lignende sager tidligere.
Som sagt var det ren politik, det var (formentlig) aldrig blevet til noget alligevel...

Men fint de nåede at afgøre sagen, så er vi ude over den hurdle, og det er da sjovest når de bedste ryttere er med!

Hvis i mener det er særbehandling at de brugte 9 måneder på at afgøre sagen, så fint for mig, jeg er bare ikke enig! Men de skylder så også helt vildt på den konto, efter de lækkede sagen! Tænk på hvad det har kostet Froomes omdømme!

Vagn, hvis du mener det skal være det samme for alle der har for høje tal, så er du vel godt tilfreds med, at Froome fik samme frifindelse som de ca 150 andre ryttere med lignende prøver der er blevet frifundet de sidste 10 år...?

Jeg har det lidt ambivalent med at Froome, Porte, Quintana og Yates allesammen mistede tid idag. Det åbner løbet endnu mere, og kan give lidt interne spekulationer på Sky, og det kan være godt for løbet.
Samtidig vil jeg helst se, at vinderen blir fundet på styrke, klogskab, taktik osv og ikke på hvem der undgår at styrte. Synes det var så enormt surt sidste år hvor Martin og Porte røg ned!!

Hvad helvede skete der til gengæld for BMC?? Hvorfor lader de ikke GVA og TVG faldte tilbage og hjælpe Porte?? Det er altså 2 stærke ryttere, der sagtens kunne have gjort en forskel på 5-10 km lige vej! Specielt GVA! Jeg kan forstå Sky lod Thomas blive fremme, men TJ? og GVA? De har jo intet at gøre i klassementet alligevel...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja det virkede mærkeligt men en Gul trøje til GvA efter holdkørslen og så flere etaper frem er måske hans mål

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det virkede underligt man ikke tager GVA tilbage, men forstår nu godt TVG, da de jo skal have et eller andet backup hvis porte ryger helt ud. + potentiel gul, selvom det dog virker svært at sku slå sky

Men TVG kommer jo ikke i nærheden af podiet uanset hvad! GVA kan måske få en gul trøje et par etaper, men når man har en kandidat til den samlede sejr burde det veje mere!! Håbløst efter min mening...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Jeg må sige, at jeg ikke tror at GvA kommer til at lave flere points end Fuglsang i spillet uden udskiftninger - men alt kan naturligvis ske - en af dem kan styrte og udgå mv.

Men hvis de begge fuldfører løbet nogenlunde uskadte - ja så er jeg nu ret sikker på, at fuglen ender på flere points end GvA.

Men stiller gerne min nummi i klaskhøjde - eller tager et elektronisk væddemål her ♥

Om 3 uger, så ved vi hvem af os, der havde ret ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Tom Larsen,

Jeg er i hovedtræk reelt enig med dig i Froomes ærgerlige sagsforløb. Dog mener jeg ikke vi skal 10 år tilbage, for at finde sidste cykelrelaterede karantæne i en salbutamolsag.

Petacchi blev korrekt idømt karantæne i 2008 (Giroen). Men, Ulissi fik da en tilsvarende i 2014 (Giroen). Så vidt jeg er orienteret har han da også nu indledt et civilt søgsmål.

God søndag og TdF etape.

Ja, Tom. TD havde nok ikke været helt dum. Havde ham også inde over holdet mange gange, men kunne simpelthen ikke komme udenom Froome og Sagan.

Ang. GVA VS Fuglsang, så er jeg overbevist om, at GVA laver flere point. Det er mig en gåde at over 50 % har valgt Fuglsang. Jo vist - han er god. Men, så god er han heller ikke. Det lugter langt væk af manglende kritisk sans i forhold til en af vore landsmænd.

Jeg havde i øvrigt en forfærdelig første runde.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Øhh, hvor finder man “tour-cuppen”..?
Den plejer da altid at være der under “konkurrencer”..
Er jeg den eneste som ikke kan finde den?

Der er kun Cup i købespillet

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Man kan så i den forbindelse undre sig over, at de annoncerer med præmier i Tour Cup’en.

Ja et eller andet er jo helt forkert der så

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der var Cup i det traditionelle spil under Giro’en, så det undrer mig, det ikke er med i Tour’en.
Det er nok ikke ligefrem en sag for forbrugerrådet, men det er da uheldigt at annoncere med præmier, som så alligevel ikke eksisterer.
Nå, med uheld til Froome, Porte, Caruso, Latour, Castroviejo m.fl. i går, så er mine hold alligevel døde, før vi kom ordentlig i gang.

Til # 37 MValentin

Har vi et elektronisk væddemål?

Hvem scorer flest points i spillet uden udskiftninger i år - fuglen eller GvA?

Jeg tror på fuglen - ikke fordi jeg er nationalist - tværtimod er jeg internationalist og har rejst i 69 forskellige lande - men fordi jeg tror at han i løbets sidste halvdel simpelthen bare vil ligge tættere på toppen end GvA på stort set hver eneste etape - forudsat ingen uheld, naturligvis.

Du - og et lille mindretal på 3-4% af os spillere - tror på GvA ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

det tangere nærmest snyd der ingeb cup er i manager når de har det med i spillet,man spiller jo under falske forudsætninger,det vil jo sige at SVUSH KAN LOVE PRÆMIER OG SÅ NÅR SPILLET ER GÅET I GANG INGEN CUP,DET MÅ JEG SIGE JEG ALDRIG HAR SET I NOGET SPIL FØR.

Og i øvrigt har de internationale bookmakere Fuglsang som 9. største favorit til at vinde løbet i år - så det er altså ikke kun danske nationalister, der ser et stort lys i fuglen ♥

Bookmakernes rækkefølge er i dag efter 1. etape følgende:

1. Froome
2. Porte
3. Landa
4. Nibali
5. Quintana
6. Thomas
7. Bardet
8. Tom D
9. Fuglsang
10. Roglic

Igår - inden starten på 1. etape - var fuglen også nr. 9 - mens der er byttet lidt rundt på nogle af de andre favoritters placering efter 1. etape ♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

svush.
hvad med til næste manager ,love en1 præmie på 1.000.000 kr. og så bagefter ingen spil.

Jeg er sådan set ikke uenig med dig, Vagn, men lad os høre spiludbyderen, hvad vi kan rette os efter.

Kære Swush,

Er det en systemfejl, der gør, at CUP'en er inaktiveret under Tour Manager, eller har i lavet en beklagelig fejl og annonceret med nogle præmier, som ikke stemmer overens med virkeligheden?

På forhånd tak.

Maastricht,

Vi kan godt lave et lille væddemål. Taberen skriver en velformuleret undskyldning til vinderen. Du siger Fuglen, jeg siger GVA.

Jeg er helt enig i, at Fuglen ender højt. Hvad nytter det, når GVA vinder etaper.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Tak for det, Thomas.

Det er da glædeligt at se, at CUP'en øjensynligt er aktiv. Dit link virker fint, men jeg kan dog stadig ikke selv navigere hen til konkurrencen ad traditionel vej. Pyt nu også med det; det vigtigste er trods alt, at den er aktiv.

God søndag.

jamen hvordan finder man frem til sine hold.

jeg kan jo ikke finde ud af hvem mine hold møder og resultatet af dem,lidt rod er godt nok.

Det kommer når det kommer Vagn

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Til # 48 MValentin

Top !!!

Vi har et væddemål, jeg skriver en velformuleret undskyldning til dig, hvis GvA får flere points i år end fuglen i spillet uden udskiftninger ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Aftale. Du kan godt begynde at varme fingerspidserne op.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

@ # 55

Deal ☺

♥♥♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

ASKEMAYN.
DU HAR RET,MIT EGET ORDSPROG.

Har du patent på det ordsprog

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

JA HAN HAR

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

JA HAN HAR

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Er der nogen, der orker at forklare mig hvad jeg skal gøre for vinde denne CUP, der er omtalt ovenfor (PRÆMIECUP)?

Jeg kan se, at jeg er med i cuppen både i tourspillet (men ikke med mit basishold) og i tourmanager.

Skal jeg intet gøre - og bare afvente om jeg vinder over min opponent?

Eller skal jeg gøre noget for at aktivere min deltagelse?

Jeg kan også se, at jeg er med i PRÆMIEPULJEN, hvad er det mon, og hvad skal jeg mon gøre?

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Får i lige dasket til serveren Swuch?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

JEG HAR INGEN PATENT PÅ ORDSPROG,JEG HAR HELLER IKKE PATENT PÅ AT MIN HELT NIBALI VINDER TOUR DE FRANCE OG BARSET NR.2 OG FUGLEN NR.3.

Jeg er ikke helt sikker på, hvilken rytter der er på barsel, men du har glemt at slå caps lock fra. Højest sandsynligt tredje knap helt til venstre på dit tastatur, Vagn.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Typisk når lige Fuglsang har fået en god start på Touren så styrter hans vigtigste holdkammerat.............-...fucking bullshit

Kong Sagan!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

mvalentin20.
det er fordi jeg så råber.
fuglen færdig efter klovnens styrt umotiveret så ny nr.3alverde.

Vil du være sød at stoppe med at råbe. Vi står ikke til en koncert.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?