Forum

Håber HOLDET.DK sætter nogle lidt større præmier ind i år af ikke mindst af respekt for alle os deltagere der synes, at det er et fedt spil og går meget op i løbet ! Tilbagebetalingsprocenten er i forvejen ret lav og spillet kunne blive endnu mere eksponeret og interessant om præmierne blev lidt forhøjet/udvidet. Man må vel også forvente et rekordstort antal deltagere og præmierne burde afspejle dette.....og evt stige i takt med tilmeldingsantallet fremfor at låse det fast på forhånd !!


Når de tæller deres : sponserede Oslo ture med i deres udregning .......
//// det er jo falsk udregning at sige det tæller 4,2 million........
...................
Der var vist 130 rejser der blev brugt af de sidste 1500 de gav væk.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Der sgu da ikke Oslo ture som præmie i tourspillet...

I det hele taget er der slet ikke nogen præmier endnu, så hvad har det med denne tråd at gøre?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nu er overskriften Tour spillet men han skriver også : premier i år.....
Samt: han har ret. Men er da sikker på Oslo er på igen. Jo gratis

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ift. for lav tilbagebetalings% på Holdet, kan det siges ganske enkelt: https://www.youtube.com/w-atch?v=ADyR1zmylAk
Hvis præmierne blev lidt større og evt. til lidt flere, så ville deltagerantallet sandsynligvis også stige..

Fx: cirka 60.000 betalings hold på: wm manager : 4,7 million
Præmier = cirka 195.000 kr i penge præmier + en lille rejse.
Det er 4.% tilbage betaling
............
Men måske regner jeg forkert ????

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Ja

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Benned: hvad sagde jeg....... Oslo..........
Og 65.000 kr i ALT i Tour manager i præmier + En cykel ......
..........///..........//......../////..............
Og gættede rigtigt Oslo hahahhaha:

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

I Tour spillet ik manager sorry

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Wauw... For at vinde en runde i tourspillet, får man simpelthen ingenting... Det er stærke sager... Ikke engang et sølle guldhold til et andet spil kunne de komme op med denne gang...

Ja ked af at giver dig ret Pool, men den ene gang overlever jeg lige, men ja desværre masser af Oslo ture.

Og nu er der da slet ingen grund til at sadle om og gå efter en rundesejr, det jo nærmest en straf der er blevet indført der.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er desværre fuldstændig håbløst, at de bliver ved med at præmiere med de "mini cruise" til Oslo. Håber godt nok, det bliver sidste gang.

Hvorfor er det, at de ikke går ud og kommenterer på kritikken? De følger tydeligvis med på forummet. Det er simpelthen så ringe.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det er : katjiiiiiing !!!! I lommen .
Regner med max. 400 stk - hold - jeg laver 0.- til 0.- som giver gevinst 0.-

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Haha, jeg var på vej ind for at og skrive et vredt indlæg om hvor latterlige præmierne er til Tourspillet, men I kom mig i forkøbet...

Hvordan Swush gang på gang regner de der minicruises med i den samlede pengepulje er jo en kæmpe joke og grænser til bondefangeri.

Enig !! 65.000 kr i Premier i ALT.......

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Må hyle MED her - det er IGEN helt ude i hampen med de præmier - fatter stadig ikke at man ikke kan oppe sig og begynde at få præmieniveauet tilbage på sporet, og gradvist begynde at sætte dem op igen.

æv ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg må også synge en klagesang her, for det er da de mest latterlige præmier jeg længe har set.

Jeg var så heldig at vinde en runde i Girospillet, og vandt dermed en kode til Touren. At man ikke engang laver nogle koder til rundevinderne fatter jeg simpelthen ikke.
En kode har minimum en værdi på kr. 79.
Cruises har en værdi min. -1.000.

Jeg spiller KUN med fordi jeg vandt den rundepræmie i Giropillet. Det er simpelthen slut nu. Der må være andre steder, hvor der er bedre præmier. Over and Out herfra!!

Cruise til Oslo : og det er skrabet...........
Fra. Jylland : mindste pris: DSB / bil-parkering /Benzin / bro: 1000.-
Mad ombord : grillmad - 800. //normal mad/ 1500.- - pr. Person./
Øl-vand-drikke: 1200.- pr. Person minimum.
Vinder man" så 2 - 3 - 4 ture på en holdet sesson. Hvad gør man så.......
Skal børnene med 2. Stk. -/ husk at opgradere jeres kahyt med 1200/1800.- pr. Tur. Man kan ik være der for motor larm/ plads.
God tur

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

VM manager ender med ca 7 % tilbagebetaling.

Og det er uden at regne dem med som har guldhold uden at kunne vinde præmier og uden at regne dem med som har købt ekstra udskiftninger på basishold og uden at regne dem med som har opgraderet undervejs.

Så den reelle tilbagebetalingsprocent er nok nærmest 4-5 %.

Men der skal jo også være til million-lønningerne. Hvad de 13 fuldtidsansatte, som fremgår af regnskabet for 2017, laver, aner jeg virkelig ikke. Men ca. 400.000 kr. skal de da ha for deres indsats...

Og mht. præmierne i touren - så er det jo ikke overraskende at de igen skal være latterligt ringe...

Er ude Af cykel deltagelse : 3-4% tilbage betaling er jo LATTERLIGT.......
Ps: der er nu skreven cirka 300 kommentar ang. Den latterlige præmie tilbage betaling og INGEN SVAR FRA SWUSH.................

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Super, så stopper du vel også med at skrive det samme i alle tråde...

Hvad er det du vil have de skal svare på?

De skrev et indlæg om hvorfor de var nød til at hæve prisen til 79 kr og lidt om præmierne da VM startede.
Find det så har du måske svar på det du mener er et spørgsmål, ellers skriv direkte til dem via kontakt så kan de være de bedre kan forstå dig og føler de bliver nød til at svare dig direkte.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har lagt mærke til, at du gerne er på barrikaderne Benned, når Swush bliver udsat for lidt kritik?

Synes da ikke at der er noget mærkeligt i, at der bliver sat ? ved SÅ lav tilbagebetaling, som vi snakker om her. Ved ikke om de 3-4% holder, men den er i hvert fald ikke høj, det kan de fleste da regne ud.. Og jeg siger ikke, at medarbejderne ikke skal have løn som fortjent, men man sidder bare lidt med en fornemmelse af, at nu skruer vi lige lidt her og justerer lidt dér, så kan vi vride endnu flere penge ud af fjolserne. Derudover har de måske et par venner/bekendte, som da også lige skal have en bid af lagkagen, så finder vi lige en "post" til dem også.

Alt dette er naturligvis en ondsindet konspirationsteori, men pengene må jo ende et eller andet sted? Måske de donerer noget til WWF? Jeg tvivler..

Ja der går jeg jo så ind under katagorien venner/bekendte og modtager min del af kagen...

Jeg har et hav af Oslo ture hvis det er du mangler Crap både fra i år og også nogen fra sidste år som er endnu bedre og langt mere værd for de er udløbet

Jeg er vist bare ved at være træt af brok

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ellers tak Benned, jeg klarer mig ;-)

Det er skam heller ikke fordi jeg er tilhænger af brok, folk brokker sig over det mindste idag, det er jeg klar over.. Men man skal jo heller ikke bare sidde og tage imod, hvis man føler sig decideret skidt i panden..?

Og jeg ved godt, at jeg bare kan lade være med at spille med(gør jeg nok også snart), men jeg har været med i mange år og har altid hygget mig med tour-spillene. Det er bestemt ikke fordi jeg spiller for præmierne skyld(slet ikke nu), men jeg er bare bange for, at foretagenet har udviklet sig til lidt af en penge-maskine. Det kan man næppe klandre nogen for, mange mennesker har det vel nærmest indprentet i deres DNA, at man skal tjene så meget som muligt. Jeg er bare ikke tilhænger af det, længere er den såmænd ikke..

Et svar min lille protest over Oslo turen som præmier.

“Som udgangspunkt må man forstå at det er sponserede præmier! Alternativet ville være at præmierne ikke var der, så det er altså ikke fordi der trækkes økonomi ud af præmierne til betaling af MiniCruises.

Der er desuden flere forretningsmæssige grunde til at vores samarbejde giver mening. Uanset at der er nogle brugere der ikke tillægger rejserne megen værdi, så er der altså andre der gerne vil vinde dem, og det er med til at fremme konverteringerne fra Basishold til Guld+.

Dvs. Rejserne giver DFDS eksponering, og flere gæster om bord, og vi får sponseret en masse præmier. Vi har forståelse for at "stamkunder" nok ikke gider til Oslo tre gange om året, men det kan vi desværre ikke tage hensyn til - så må man forære rejsen til nogen man kender eller helt ignorere at præmien eksisterer. For os er DFDS en fantastisk samarbejdspartne”

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så skal man ik skrive der er 4,7 millioner i præmier
1: når de ved rigtigt mange ik kan bruge ""præmien" .......
2:.. Eller det er donationer som koster minus.......
3: må man reklamere for noget der ikke passer "MON" hmmmmmm
Det er = REN FLASK REKLAME !!! Og sikkert også ulovligt ift. Paragraf svindel.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Poolhustler, hold nu op med at være så pinlig og stop alt det brok. Det er jo det samme hver dag, uden en eneste fornyelse - selv stavefejl går igen :)

Når man ser på dit samlede antal managerpoint gennem de år du har været tilmeldt samt tager et kig på alle dine holds placeringer i diverse turneringer, så kommer du aldrig i præmierne alligevel uanset hvor stor tilbagebetalings procenten bliver så stop brokkeriet og tør øjnene. Synes nu ikke du skal forlade os helt - vi andre nyder godt af de penge du lægger i spillene :).

^av.....

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hahahahaha : kids

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Hvis jeg lagde de 7500 som er vundet i alt så ville du jo få de 0.25 øre

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

SWUSH har naturligvis de ekstremt lave præmier da det er det de tjener flest penge på, så simpelt er det...

De har flere gange vist, at det for dem handler om at få så mange tilmeldte hold som muligt, og så er de 100% ligelgade med underholdningsværdien. De er også 1000% ligeglade med hvad deres stamkunder mener, for uanset hvormeget vi brokker os herinde, så ender vi alligevel med at stille en masse hold og smide penge i firmaet!

Der er absout kun 1 eneste ting de har respekt for, og derfor også kun 1 eneste måde man kan ligge pres på dem! Færre hold fra vores side og dermed færre penge i deres kasse! Alt andet er de ligeglade med! Jeg har ikke tal på hvormange gange diverse stamkunder har skrevet herinde, at "nu vil de snart ikke mere"" og alligevel er vi her år efter år...

Jeg plejer at have 8-9 uden udskiftninger og 2 med.
Jeg holder fast i de 2 med udskiftninger, men nøjes med 5 uden udskiftninger i år...

Hvis man virkelig vil prøve at gøre SWUSH opmærksom på at vi er utilfredse, så foreslår jeg, at vi allesammen stiller måske 25% færre hold end man plejer? Det er selvfølgelig op til folk selv, men gør man det, så kan det være de på et tidspunkt reagerer på kritikken...

Alternativet er at fortsætte med brok herinde, til ingen verdens nytte!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hvor meget kommer Swush til at tjene på Golf Manager
Hvor meget tjente Swush på Giro Manager - eller Vuelta Manager
Hvad med Formula Manager

Min pointe er, at en række spil er tæt på at være underskudsgivende. Se på swush's årsresultat. Uden TDF, EM og VM var forretningen for længst lukket.

Så hold da op med at oprette guld+ hold, og drop deres latterlige præmier. Nøjes med guldhold, og tilmeld jer evt et gruppespil isf om en lille skilling.
Fremover Kun et hold i alle spil. Så kan det være de vågner af deres tornerosesøvn. De tror stadig de kan leve af gratister.

De har ca. 10 mio i overskud samlet set fra de sidste 5 regnskabsår.. De har hevet udbytte ud på kr. 3 mio + 1 mio + 3 mio i 2014, 2015 og 2016..

Det er da ganske fornuftig.. Jeg har ikke mange virksomheder som hiver udbytte ud i den størrelsesorden næsten hvert år.. Men jeg laver så heller ikke regnskaber på klasse c niveau...

De skal selvfølgelig tjene lidt penge, og det går jo for det meste til et godt formål (læs: de er eget af danske spil), men det kunne være interessant at se det interne regnskab.

Nu har jeg ikke kendskab over hvad de ellers laver end managerspil, men jeg har svært ved at se hvorfor det kræver 10-15 ansatte for at få det til at løbe rundt..

At man "udlodder" disse minicruises som præmier, er næsrmest en hån mod deltagerne... Det koster vel nok mere at bestille, end hvad man giver for en holddeltagelse.. For slet ikke tale om hvad det koster ombord.. Måske skulle man hellere udlove rigtige minicruises, hvor alt er betalt, og man ikke skal ligge op ad skorstenen.. Det er latterligt at kalde det for en præmie, og endnu værre at prissætte det så tåbeligt i den samlede præmiepulje... Hvor dumme tror I lige vi er ? Tilbage til præmier man faktisk kan vinde noget på, tak.. Det andet er jo bondefangeri :-( Deltager stadig ikke i spillene, før evt PL og CL.. Hvis altså tingene kommer på plads...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Der er andre spiludbydere med bedre præmier. Prøv feltet.dk eller zweeler.com - jeg spiller kun på holdet.dk, som led i en tradition jeg har med nogle drengerøve. Minicruise and my bare a....
Hvis præmien var at man kunne få en sejltur påAsk og Urd i Storebælt, ja, så smed jeg måske et par ekstra hold i puljen (ved godt at de sletter mit indlæg, nu hvor jeg refererer til et par bedre konkurrenter på managermarkedet

@37

Spiller også primært på feltet.dk.

Den "bedste" præmie jeg har vundet herinde, er et abonnement til BT's internetavis(værdi omkring 3000). Tror det var for en 20. plads, eller der omkring, i tourspillet for nogle år siden. Jeg brugte den naturligvis ikke og ville ikke betale de penge det måtte koste, at afskibe den til anden side.. Men jeg fik da nogle gode manager-point, som jeg stadige logger ind og kigger på, i ny og næ.

Det var da godt nok en voldsomt høj værdisætning af et E-avis abb.!

Fulgte der en form for side9 pige med?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nej, den kom med et klask i røven.