Forum

Ups mente 17 etape


Der er vel reelt tre/fire sandsynlige scenarier:

1) Et udbrud af slidstærke ryttere med frihed og klasse til at køre væk og holde hjem.

2) En/flere fra klassementet ønsker at rykke frem i stillingen. I så fald må de andre favoritter jo køre med.

3) Sprinterholdene vil forsøge og holde det sammen til en spurtafslutning.

4) Noget ganske andet end ovenstående..........

Du ønskes en god etape og dag.

Du kan se på trend at enten Battaglin eller Mohoric vinder.. Hvor mon folk får den ide fra...

I morgen skriver han nok at Svein Tuft kører fra alt og alle op af den lille bakke til sidst - og wupti - så er der 2000 hold der har købt ham...

Og på bet365 kan du se at Bennett vinder foran Viviani :-)
Det er en af de nemme etaper i dag som alle kan vinde, god fornøjelse med at sætte hold

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er det idag at man skal satse, hvis man vil frem i stillingen.
De sidste 4 etaper har alle mere eller mindre samme hold :)

Derfor skal der være 12-17 ryttere på holdene fremover så der ik er de samme hold hver eneste runde / mindst 7 ud af de 9. Rytter er ens hver runde i top 200

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

@ Forlan.

Bare fordi at han har skrevet det, betyder det jo heller ikke at det er forkert.
Enig i at folk stoler lidt blindt på det nogle gange, men hvis man tror på udbrud, så er de 2 da klart med blandt favoritterne.

Hvis han nu skriver Yates & Pozzovivo i morgen, var det nok alligevel nogle folk som folk have ting sig at købe.

Arh, jeg glemte lige at skrive herinde, at jeg skiftede Gavazzi ud med et kvarter til deadline, så I kunne nå at købe ham, når han efterfølgende selvfølgelig kom med i udbruddet efter min udskiftning. Beklager, drenge.

@ lykkested

Battaglin og Mohoric er køb af hhv. 1200 og 1100 til i dag.

Hvis der ikke fandtes optakter på feltet.dk så var der max 300 der havde købt dem..

Og hvis han havde troet på en spurtafgørelse i dag, så var der flere end 154 der havde købt Bonifazio...

Indrømmet: han er nok i top 10 over danskere som ved mest omkring professionel cykling men jeg syns det er ærgerligt at han bestemmer hvem folk køber hver dag...

Har inntrykk av at danskene stoler 100% på Axelgaard. Utrolig nok er han ikke top 200 med 5 forskjellige lag. Da kan du jo helgardere ganske så bra. Selv bruker jeg 5-6 forskjellige kilder, og stoler til slutt på mavefølelse.

Enig i at det er ærgerligt Forlan.
Min anke var bare at det jo ikke er dårlige bud bare fordi det er nemme bud.
Men ja det var sjovere for nogle år siden inden alle havde samme 20 ryttere.

Med trend og pop er det jo også det swush vil have, at så mange som muligt har ens hold og følelsen af at de er tæt på :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Men lige nu ligner det at Bet365 er tættere på end oraklet som han er døbt herinde

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Cyclingnews havde det også som en sprintetape. Den havde de endda kaldt inden giroen startede😀

Etapen er klassificeret som en sprinter-etape i Road Booken

Pis lortespil :0(

Hvorfor helvede skal Mohoric lige snige sig ind som nr. 12... + lidt holdbonus... Amen for fanden da... Battaglin blev da trods alt nummer 157 ca.

Du klager på alt og alle hele tiden. Hvordan klarer du ikke å være topp 50 med 4 forskjellige lag? Ubegripelig. Du kan jo dekke alle evt scenarioer på hver etappe.

@17

Hold da op en tåbelig kommentar. Det hjælper jo ikke meget at have 4 hold til at dække alle scenarier, hvis det så er dit dårligste hold, der rammer det rigtige scenarie. Hvis du tror det er så nemt med flere hold, så har du meget lidt forståelse for tingene.

Nordmanden skriver han til mig... I så fald forstår jeg ikke helt hvad du skriver...

1,2,3,4,8 + Yates, Froome og Tom D. Bennet som kaptajn, og en god solid minus fra Simion

Ja, den ramte du godt Rall og du havde helt ret i det var i dag, man kunne gøre en forskel.

Stærkt spillet Rall... Det burde give en solid hop opad..

Jo tak! Desværre henter det mig ikke 2 mil, så bliver nok nødt til at holde på Froome, og derved gå ind til de næste 3 etaper uden 1 eller 2 af Pozzovivo, Pinot og/eller Lopez.

Men burde rykke mod top10 idag! Lige umiddelbart ligner det, at jeg vækster mest af de hold i top25

der var ingen der havde sagt at det var en rute for sprinterne
der stod jo "medium bjerg" hvad det så end betyder
har kun Bennett

Henrik det skal du fandme ikke finde dig i...

Først nyt layout og nu dette...

Man burde klage...

@25 Hvornår får jeg min isvaffel, din platugle?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har aldrig fået en adresse at sende den til...

I øvrigt tillykke med mesterskabet til dine sjællandske venner...

Griner

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Nu skal alle undtagen top5 ud og 'satse' og sætte et lidt anderledes hold til de næste bjergetaper.

Medmindre man selvfølgelig er tilfreds med at vinde 100 kroner ;)

Yates, Tom D, Pozzo, Pinot, Lopez, Carapaz, Bennet, Bilbao + 1 efter hvad ens budget kan trække. Hvis man sætter det hold, så henter man ihvertfald ikke de forreste.

Med sådan en svær åbning i morgen, så kan man nemt udvælge 3-4, der helt sikkert rammer udbruddet og dermed sikre sig ekstra point i forhold til dem der spiller safe.

Det er en måde at angribe etapen på. Men det er kun Chavez (6.etape), og Mohoric & Denz (10. etape), som har formået at snyde feltet.

Igår købte alle Battaglin, Mohoric, Ulissi m.fl. Faktum er, at det for det første er enormt svært at spå hvilke etaper et udbrud får lov at holde hjem, og hvis man endelig har ret, så er det endnu sværere at spå hvilke ryttere der så rammer det rigtige udbrud.

Jeg tager GC-gutterne, men jeg differentierer mit hold, og jeg håber at jeg max. har 6-7 ens ryttere med dem foran mig i klassementet.

Det var nu også for sjov, da det er helt umuligt at forudse hvem der rammer udbruddet med så flad en start. I hvert fald når De Dendt ikke er med. Den mest effektive vej til at hente på de "sikre" hold er nok, hvis man kan forudse en af de dyre sikre, går helt ned.

Tror du har ret :)

Nu er der låst. Jeg solgte Tom D.
Jeg har Froome, Poels og Geniez som mine 'anderledes' ryttere.
Yates, Pozzo, Pinot, Lopez, Bilbao og Carapaz har størstedelen.

Tom D skal gå kold, og Sky skal gå amok med Geniez på hjul!

Jeg er gået all in på udbrud, så må det briste eller bære, eneste chance for at nå toppen.

Ingen ens hold i Top 5. Alt er godt nok stadig åbent... Froome og Dennis skal gå kold, og så må Pinot og Konrad ellers bare gerne høvle point ind!

  1. 34

Respekt for det hold i dag... Du ligger trods alt nr. 13 før i dag...

Jeg hepper sq på et udbrud i dag med Masnada, Gesink og de andre rødder du har..

Ja, men fordi jeg satsede på sprintere i går, og lavede en lille fejl, ville det koste 600.000 i transfer at få GC drengene.
Så havde jeg været 1,4 efter, hvilket nok ikke kunne hentes, så all in. Har desværre kun ramt 1😳

Du ramte Schachmann! ;)

Det er dælme nogle tunge gutter der sidder derude i dag..

Schachmann vinder foran Plaza

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Hvis de holder hjem med bare 10 minutter, så gir det -50000 til alle GC folkene, så koster det dig ikke så meget i minus... Samtidig hvis Schachmann vinder, så har du faktisk hentet det ind igen...

Du kommer så til at tabe på transfer imorgen :(

Så der er du nødt til at differentiere lidt for at hente de forreste...

Hvem i toppen tør for øvrigt tage Aru? Jeg vil næsten godt vædde en iskage på, at han går i udbrud imorgen!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Sikke dog en røvsyg etape, de kunne da ligeså godt havde holdt hvildag.

Yates ville nok gerne have haft en hviledag i dag... Av

Nu kan der pludselig rent faktisk godt rykkes rundt i toppen af highscoren i morgen, alt efter om man rammer løbets nye stærkeste mand - medmindre Yates bare havde en dårlig dag.

Yates presset, Pinot presset.
Så er der lagt op til et kæmpe slag i morgen, alt kan ske nu

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det har været et LORTESPIL fra dag 1 - og til dagens etape solgte jeg vinderen - Er der snart TdF?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fonzi må ha slået en eller andet rekord på stigningen i dag...

Han har kørt med ca 8-10 i snit de sidste 10 km

Han havde vel en sidsteplads der skulle forsvares..

Kaptajnvalg i top 10:

1: Yates
2: Yates
3: Yates
4: Dumoulin
5: Yates
6: Lopez
7: Lopez
8: Lopez
9: Lopez
10: Lopez

Dette spil er ikke slut endnu. Toppen har valgt at spille "sikkert", men det kan vise sig, at det er mere sikkert at spille usikkert...

11: Froome
12: Lopez
13: Yates
14: Aru
15: Yates

Man kan virkelig avancere i dag, hvis Yates/Pinot/Dumoulin/Froo-me/Pozzovivo/Lopez enten går helt amok eller helt ned.

Det saftsuseme spændende!
Det er længe siden vi har haft så spændende en etape og grand tour!

Jeg kunne ikke lade være med at køre den endnu mere usikkert, og sælge Yates for at få plads til både Froome og Aru. Satset.

Den eneste i top15 med Froome som kaptajn.
Og vi er 2 der ikke har Dumoulin.
Og vi er 2 der har Poels.

Kom så Sky! Dumoulin skal gå kold!

Aru er blevet sat på den første stigning, så det ser ikke for godt ud for ham : )

Nu er han udgået.

Montaguti, Luis Léon Sanchez, Formolo, Betancur, Henao og Conti er foran feltet.

Atapuma, Cherel, Pedrero og Gonçalves kører op til dem foran.

Foran feltet sidder: Atapuma, Cherel, Pedrero, Gonçalves, Montaguti, Luis Léon Sanchez, Formolo, Betancur, Henao og Conti

Ja os der satsede på Aru i dag er færdige. Hold nu kæft han må have fået meget Pace på den enkeltstart. Han er svær at kunne lide.

Ja ærgeligt med Aru, men for at være ærlig, så var det jo det rigtige move ift. managerspillet at købe ham til idag.

Hvis man er mellem nummer 25 og 100, så vinder man jo ingenting ved at sætte det samme hold som top10.

Kiryienka er også udgået. Mon ikke det tærer lidt på Froome.

Ja lige præcis. Tanken var at de 3-4 stærkeste fra udbruddet overlever Finestre og og bliver så kørt ind af Poels, Froome, Pozzo og Lopez med hjælpere, på vej mod finale stigningen, mens Pinot, Tom og Yates er knækker på finestre. Så var der meget at indhente:-)

Kæmpe gruppe 1 minut foran feltet! ;)
Gode bjergryttere og stærke hjælperyttere fra de store hold. Det er nærmest kun Ciccone man sidder og kigger efter :D

Ciccone er med. Astana og Sky med 2 hver og Bahrain med Visconti.
Hvis jeg lige kunne bytte Aru med Atapuma, så havde jeg stadig troet på planen.

Der er væddeløb allerede nu! Det tegner til at blive en fed etape! Men ja, hold nu kæft Aru er en klaphat!! "jeg lover at gøre løbet ære, og kæmpe hele vejen til Milano!!" Shit! Et bjerg! Jeg står af...

Med den indsats MS ligger for dagen på det flade stykke, så er Astana/Sky enten nødt til at vente med at sætte tempo til vi er et godt stykke oppe af stigningen, eller også kan de ikke rigtigt bruge hjælperne...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det ligner MS hiver dem ind inden de rammer Finestre.

Hvis Ciccone er med håber jeg dog, at de får lov at køre. Henao og Cruz foran ville være godt for mit valg af Froome som kaptajn!

@61 ah han er med ;)

Skiftede ham ind for Geniez inden etapen. Nu må vi se om det kunne betale sig.

Nej nej nej, havde ramt hele udbruddet😬

Den er ærgelig! ;)

Kom så Froome!

AV!AV!AV! Så sker der tronskifte i toppen af Giroen og også i spillet her! Yates ligner en mand der risikerer at udgå!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

YATES er sat med 13 kilometer til toppen!

Yates er ude af top10 efter idag :D

Nu er det Froome vs. Tom D vs. Lopez som kaptajn, der bliver mega spændende!

Så er det frommie tid, kom så vis hvem der er kongen.

LOPEZ I PROBLEMER!

KOM SÅ FROOME

Froome kører alene med 80 km til mål!

HAHA det er den fedeste etape jeg længe har set!

Ja en super etape

Han er jo sindsyg !!!! Men den fedeste etape længe : enda bedre end et helt Tour de farnce næsten.......
Han holder i 80 km alene .... Men total fedt !!! GO FROOME GO FROOOOOOME

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Kan ikke huske sidst en GC-rytter åbnede op alene med 80km til mål på en sådan etape!

Froome tager 10 minutter på Yates på Finestre :D

Godt set

I en Giro, hvor fedtspillerne har haft det usædvanligt nemt med få udbrudssejre er det godt at se, at det her til sidst betaler sig at satse.

Jeg tvivler på, at nogen i top 15 har satset mere end Rall, som har stillet mange alternative hold gennem løbet. Det kunne være fedt, hvis det gav pote :)

Jo tak Mouthmountain. Det håber jeg, at det gør!

Mit største sats er vel, at jeg kun har haft Dumoulin på 1,15 og 16 etape.

Hvis Froome holder hjem og går i lyserødt, så vækster han 745.000 !

+ pointene fra kat. 3 stigningen!

Fremragende spillet idag Rall...

Froome som kap har vist sig at være en no-brainer...

Jo tak! ;)

Geniez -> Ciccone var en bummert, men jeg skifter Yates og Ciccone ud til imorgen ;)

Ben O'Connor udgået efter styrt :(

Jeg sidder og er ved at rive håret ud på mig selv fik ikke sat mit bet denne gang og jeg havde både et bet på Froome over Lopez og Dumoulin over Pozzovivo til 2,20 og 2,5 eller 2,7 det kan jeg sgu ikke lige huske samt oomen over betancur til 2, et eller andet....................-klassisk

Stakkels O'Connor

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

766.000 til Froomieboi!

Det kan man da kalde at splitte det hele ad - stor respekt til Froome. Det var eddermame spektakulært!

Nogen der ved hvad tidsgrænsen lyder på...

Gætter på ca 60 min..

Wauw, jeg rykker næsten 100 pladser op uden at have froome.. Hvad det dog ikke kunne være blevet til :-(

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Op som nummer 2 😉

Rall er Gud !!

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Eller froome er Gud : og Simon Y ( is half dead) my goodness froome is NOT ON DRUGS

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg nægter at tro på Froome er ren - over 15 min til nr 20

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Så må Simon Yates være løbet tør på det produkt

Så må Simon Yates være løbet tør på det produkt

Tro på det - det er det letteste

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

1991 var der 1. Cykelrytter der havde astma : (han havde aldrig vundet et eneste løb)
2018 : 177 til start : og Der er 125 der har astma

/ ps: stiller selv op ( dog) uden doping i Brøndby d. 22-24 juni........

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

SWUSH - Slog Froome i dag ikke rekorden for største vækst på en enkelt etape nogensinde?

Det skal da vist fejres med sort skrift på hvid baggrund!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

""politikkere"" : spørger også "efter" de har besluttet, om deres vælgere/ brugere har brug for noget ;

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Husk lige på, at der ikke var et felt eller bare et hold der var samlet og jagtede Froome igår.

Det var mand imod mand i 80 km bjergenkelstart! Så er tidsforskellene faktisk ikke specielt store, og jeg er næsten mindst lige så imponeret over Dumo! Han holder Froome til 3 minutter på 80 km over 3 bjerge! Og det meste af tiden blev endda tabt nedad! Imponerende kørt af hollænderen!

Jeg ligger desværre så langt tilbage at det er aldeles ligegyldigt, men fik da lige sat en streg under sejren i min private pulje ved at sælge Yates og sætte Froome som kaptajn igår! Og så ramme 9 mand i top 15 :)

Hepper sgu også på dig i det samlede Rall :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja du havde sgu en super flot runde i går Tom og godt valg med Froome👍

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Pinot færdig...

Smart at skifte ham ud til i går og ind til i dag...

Den havde jeg ikke set komme! Men fedt at se at rytterne "betaler" for deres præstationer! Som vi så det med Yates, og som vi så det med Froome efter Zoncolan! Også tydeligt at se igår, at Froome gjorde sig umage for ikke at grave helt ned i kælderen på den sidste stigning...

Både Froome, Dumo, Pinot og Pozzo er nogle af mine yndlingsryttere, så har været lidt forkælet i år, og er sikker på at en af dem jeg hepper på vinder, men synd for Pinot :(

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Lad nu Formolo køre! Har et hold med ham, Woods, Brambilla, Gesink og Ciccone, Froome og Pozzo. Har desværre også Betancour og Haig. Ingen Nieve, men stadigvæk :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Rall for fanden... Ikke noget med at lægge pres på dig;

Men nu skal du ikke fucke det op i morgen.... :) Den ligger lige til højrebenet nu...

Poels og Conti vs Reichenbach og Geniez, den blir tæt!

Hvad sker der lige for Oerum? Yates som kaptajn idag!? Den blir dyr...

Viviani vs Bennet som kaptajn blir afgørende imorgen!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Oerum må ha sovet længe i dag...

Hvem tør satse på Van Poppel i morgen..?

Henter ind på nummer 1, men nummer 4 har også et stærkt hold, og jeg tror, at han går forbi mig :/
Det er helt tæt mellem nuværende nummer 1,2 og 4

Poels vs. Reichenbach er mere eller mindre de 277.000 jeg er bagud. Conti og Geniez giver ca. det samme?

Kom nu med den update!

Kik i pausen 21.31

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

13.000 til førstepladsen!
Nu er spørgsmålet om man kører 8 sprintere + Froome eller satser med 9 sprintere!

Sjældent kan jeg huske slutspillet om 1. pladsen har været så tæt!! Alt skal afgøres i Rom i morgen..

Forestil dig at tabe den på en sprinter der lander som nr. 16 noooooooooooooooooooooooo-ooooooooooooooooooooo!!!!!-!!

Froome vs en sprinter til 3 mil.

Hvis du skifter Froome ud med en sprinter til 3 mil, så skal den sprinter lave 135K.
Hvis du har 6 af dine 8 andre sprintere i top 15, så gør det nogenlunde lige op.

Hvis du har 7 eller 8 af dem i top 15 så er det klart + til en ekstra sprinter.

Hvis du har 5 eller mindre i top 15, så skal din ekstra sprinter som minimum i top 10...

Jeg tror at med det forholdvist smalle sprinterfelt der er i Giroen, så ville jeg tage 9 sprintere...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Viviani

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Det var en så mangler du kun 8

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis du vil satse lidt Rall så tag Modolo som kaptajn.😀

Hvis du vil spille lidt sikkert så tag Viviani, som de fleste i toppen nok vælger.
Der er vel 13-14 sprintere at vælge imellem, og det gælder så om at have valgt de helt rigtige og selvfølgelig den rigtige kaptajn. Held og lykke!

Tak for tips og input.

Sådan kan du ikke helt stille det op Tom, men jeg forstår, hvor du vil hen ;)
Jeg har regnet lidt på det, og har taget en beslutning vedr. Froome og vedr. kaptajnvalg :D Så må vi se hvordan det ender.

Rall for faen...

Froome.. Warum...??

Hvordan lyder dit regnestykke omkring hvordan det kan betale sig...?

Hvem er din sprinter nr. 9 som du har fravalgt hvis de vil ud med det...?

Og ja det kan selvfølgelig betale sig hvis din sprinter nr. 9 er Pedersen og han ikke kommer i top 15...

Wauw der er mange fedtspillere i top 100 ! Viviani viviani viviani viviani ! Utroligt der ikke er nogen der vil satse lidt i FeKs top 10 for at nå op på en af de øverste pladser !

@122. Fordi Froome er sikre 175000 i kassen, plus der nok skal være 1-3 sprintere som svigter.

8 sprintere (+ froome) vs 9 sprintere...

9 sprintere i top så er der selvfølgelig ingen diskussion.

Froome er sikker på 175.000.

Hvis en kikser så har man 7 og 8 i top 15.. Bare i etapebonus giver det + 108.000 og Froome skiftet ud med en sprinter til 3 mio. Det koster -30.000 i transfer, men bare får + 60.000 i bankindtægter..

Så er vi allerede oppe på 138.000.

Hvis den 9. sprinter bliver nr. 13 i spurten giver det 40.000 + 3.000 pr. spurtpoint...

Min mening er at ingen Froome er tjent hjem ved at man har 8 mand i top 15. Medmindre man ved med sig selv at det er den sprinter man vælger i stedet for Froome der kikser... Så er det jo klart at det er bedre at ha de 8 sprintere som kommer i top 15 + Froome.

Til nr. 125 Forlan

Jeg har tænkt nogenlunde det samme som du, se mit indlæg i den anden tråd: Afrunding på Giroen - tror det er et forkert sats at beholde Froome !!!

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

@Forlan

Havde valgt Gibbons, hvis jeg havde solgt Froome.

Nu er Froome sat fra feltet, så det virker mere og mere dumt. Må satse på at Debusschere leverer og Gibbons og/eller Planckaert fejler!

Ah de har neutraliseret tiderne, så Froome taber ikke tid idag. Lækkert :)

Det er jo derfor han er ligeglad med tiden :0)

Ja, men jeg tændte da han var 1½ minut efter og tænkte hvad fanden sker der ;)

Håber ikke, at der er en eller anden kringlet regel her på holdet, så Froome får -50.000 selvom løbet er neutraliseret ;)