Forum

Jeg er godt klar over at det er et langskud taktisk set, men jeg kunne sgu ikke modstå odds 125 på Chaves til at vinde dagens etape!!!!!!!!!!!!..................Tro i det kan lade sig gøre, hvis nu de holder sig samlet og han får lov til at angribe til allersidst måske i håb om bjergtrøjen?


Umiddelbart tror jeg ikke på Chaves, men man skal aldrig sige aldrig.
Jeg har dog ikke taget ham på holdet til i dag.
Hatten af for dig hvis du gør det, og der kommer noget godt ud af det.

Han ligner en diarré-ramt rytter med stærkt nedsat lyst til at fortsætte i Giro'en.

Jeg kan sende dig mit nummer, hvis du ønsker at minimere dine likvide beholdninger :-)

Personligt tror jeg at han står af i dag - desværre.

Har selv spillet på en Henao sejr på dagens etape. Håber at han for løbepas af Froome eller mere specifikt af SKY løbsledelsen.

Ellers kunne Ciccone og Gesink være rytttere vi ser angribe tidligt..............

God etape og pinse.

Tror desværre heller ikke på Chaves. Hvis han er frisk, så er det 100 % for Yates. De har den lyserøde, og med så svær og afgørende en afslutning, gambler de ikke med at lade Chaves kører efter eget resultat. Han har allerede vundet en etape.

Øvvvvvv jeg burde have vidst at der var en årsag til at oddset var SÅ højt.....................-..............nåh men Chaves har for håbentligt fået noget forstoppende et par poser rød sodavand angriber og så løber der en meget agrressiv ged ud foran de andre og så vinder han og det bliver kendt som miraklet på monte Zoncolan.....Det er ikke umuligt

Altså han har lignet lort de seneste dage, men kan også være han har sparet sig til idag?

Problemet er mere at han skal arbejde for Yates...

Hvis han skulle have en chance, så skulle det være fordi de havde sendt ham i udbrud, men der er allerede kørt et totalt lorte udbrud!
Alle der har satset udbrud er i hvert fald skudt totalt i sænk!

Tom Larsen35.080Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Til gengæld synes jeg odds 17 for Froome er højt! Han har godt nok også lignet lort, men man skal passe på med at afskrive verdens bedste bjergrytter på en etape som idag!

Tom Larsen35.080Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Du har simpelthen undladt af putte Yates på holdet i dag, Tom? Hold da op, et højdespring du laver, hvis han går helt ned - medmindre Formolo gør det samme.

Så vidt jeg lige har talt, har 17 managers i top 20 valgt Yates som kaptajn, mens de sidste tre har Pozzovivo.

Okay, jeg tæller dårligt. 17 har valgt Yates, 2 har valgt Pozzovivo og 1 har valgt Lopez.

Jeg er den eneste i top20 med Lopez, det ville være rart med en sejr til ham og en 10 plads til Yates😃

Betancour bliver dagens surprice og ender i top 10 i GC.

Jep :) Jeg tror simpelthen at Yates overvurderer sig selv, og det kan koste dyrt idag! Jeg har en lille teori om, at han starter for hårdt ud på Zoncolan, og graver for dybt inden han alligevel ender med at slippe på en stigning der ikke passer ham...

Hvis man kombinerer det med, at han virker til selv at tro på at han kan få den samlede sejr, så tror jeg han risikerer at knække psykisk og gå helt ned!
Jeg tror helt seriøst ikke på at han ender i top 10 idag, og håber han ryger udenfor top 15!

Samtidig er jeg jo nødt til at satse lidt ;)

Tom Larsen35.080Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

AV! Fandme imponerende af Yates!! Det må jeg sige! Der overrasker han mig! Igen! Jeg burde snart have lært det...

Tom Larsen35.080Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ubegripelig å ikke ha Yates i dag

Det var så den Giro for mit vedkommende. Jeg har taget stort set alle de forkerte valg til i dag. Jeg må bare sige, at jeg virkelig blev overrasket over mange ting. Froomes, Yates', Konrads og Bilbaos styrke, og at Pozzovivo, Formolo og Ciccone ikke var bedre.

Sådan er det jo. Vi ses i Touren! :-)